България 15.02.2025 11:30 Снимка: ДНЕС+
Представителите на веригите хранителни магазини: Нямаше ефект от бойкота
Българинът пазарува много онлайн
„Има тенденция у нас да се купуват по-евтини и промоционални стоки. Китайските стоки се явяват най-голяма конкуренция на родното производство в стоките за бита и дрехите. Може би съм единственият човек, който все още не си е купувал нищо от китайските стоки. Разочарованието на клиентите от такива стоки е все по-голямо. Българинът е изхрачил най-много пари именно в такива китайски сайтове. Българинът е шопинг маниак, особено що се отнася до жените у нас”, коментира в студиото на Нова телевизия зам.-председателят на Българската ритейл асоциация Аксиния Баева.
По нейни думи за Св. Валентин човек е отделил средно 100 лева за подарък на любимия.
„При парфюми и козметика българинът е похарчил средно 200-250 лева за подарък, а ако е избрал дрехи – около 100 лева”, посочи Баева.
Тя обясни, че от Българската ритейл асоциация не са усетили промяна след провеждането на бойкота на хранителни магазини в страната.
„Хората пазаруват все повече онлайн и това ще продължи. Онлайн търговията е „детето-чудо”. Пазарът се преструктурира. Търговците работят в много засилена конкурентна среда и то в онлайн среда”, добави Баева.
Още по темата
CHF
|
1 | 2.10033 |
GBP
|
1 | 2.21976 |
RON
|
10 | 3.8459 |
TRY
|
100 | 4.00779 |
USD
|
1 | 1.69175 |
Последни новини
- 22:14 МВР, ДАНС и армията с допълнителни мерки за сигурността на обектите на Лукойл
- 21:04 Хороскоп за понеделник, 10 ноември 2025 г.
- 19:31 Украйна е получила 52 млрд. долара от Запада за една година
- 19:19 На маратон в Бургас: 2000 бегачи от цялата страна и чужбина бягаха до 42 километра
- 19:08 САЩ разположиха в Европа група стратегически бомбардировачи B-52
- 18:57 Ройтерс: Русия превзе селището Рибне в Запорожка област
- 18:47 Асен Василев за "Лукойл": Рафинерия не може да бъде продадена за две седмиции
- 18:36 "Футболът ще победи". От "Левски" с обръщение до феновете след загубата от ЦСКА