 
                    Варна<+> 24.09.2024 13:54 Снимка: ДНЕС+
Община Варна обяви конкурс за директор на ОП „Общински паркинги и синя зона“
Документи за участие в конкурса ще се приемат в срок до 25 октомври
Община Варна обяви конкурс за директор на общинското предприятие „Общински паркинги и синя зона“. Изискванията към кандидатите за заемане на длъжността са следните: степен на завършено образование – магистър, професионална област – техническа и стопанска, както и две години професионален опит.
Конкурсът за заемане на длъжността ще се проведе на три етапа. Първият от тях е допускане по документи, следват - защита на концепция за стратегическо управление на тема „Стратегия за управление и развитие на ОП „Общински паркинги и синя зона“ за тригодишен период, както и интервю.
Избраният директор на ОП „Общински паркинги и синя зона“ ще ръководи цялостната дейност на предприятието, свързана с експлоатацията и поддържането на паркингите и зоните за платено паркиране – общинска собственост. Също така той ще организира и контролира отчитането на изпълнението на всички видове дейности и изготвянето на документацията по уреждане на трудовоправните отношения с наетите лица. Ще изготвя становища, доклади, анализи и предлага решения по проблеми, свързани с дейността на предприятието.
Кандидатите за участие в конкурса представят следните документи:
- заявление до кмета на Община Варна за участие в конкурса, като задължително се посочват телефон и e-mail за кореспонденция с кандидата;
- автобиография;
- копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността;
- копия от документи, които удостоверяват продължителността на професионалния опит – трудова, служебна или осигурителна книжка;
- концепция за стратегическо управление на тема „Стратегия за управление и развитие на ОП „Общински паркинги и синя зона“ за тригодишен период на хартиен носител и електронен носител в PDF формат.
Документите за участие в конкурса се представят в срок до 17:30 часа на 25.10.2024 г. в Центъра за административно обслужване на адрес: бул. „Осми приморски полк” № 43, лично от кандидатите или техни упълномощени представители. Кореспонденцията с кандидатите ще се осъществява чрез електронния адрес, посочен в заявлението.
Списъците на допуснатите и недопуснатите кандидати и всички съобщения във връзка с конкурса се обявяват на интернет страницата и на информационното табло на Община Варна в регламентираните от законодателството срокове.
За информация: административно звено: дирекция „Управление на човешките ресурси и административни услуги”, лице за контакт: Гергана Беделева, телефон за връзка: 052/820 369. Повече информация на адрес: https://varna.bg/bg/2608
Още по темата
- 
                                    
                                                                              
- 
                                    
                                                                              И днес безплатна „синя зона“ във Варнапреди 1 месец 
- 
                                    
                                                                              Безплатна „синя зона“ във Варна през почивните днипреди 1 месец 
|  CHF | 1 | 2.10735 | 
|  GBP | 1 | 2.22228 | 
|  RON | 10 | 3.8459 | 
|  TRY | 100 | 4.03297 | 
|  USD | 1 | 1.69336 | 
Последни новини
- 09:08 Бойко Борисов отново вкара за „Витоша“ (Бистрица)
- 09:00 Пламен Димитров, КНСБ: Определянето на заплати чрез закони ще ни доведе до лош край
- 08:52 Турската фирма на Терзиев взема 17% (13 млн.лв.) повече от сегашната цена и 8% над препоръчителната
- 08:45 Бившата на Пепи Еврото: Част от изчезналото злато от „8-те джуджета“ е било за Иван Гешев
- 08:37 Мъгли в равнините в петък
- 08:28 Бюджет 2026: МРЗ 620 евро и 15% ръст на майчинството за втората година
- 22:24 Хороскоп за петък, 31 октомври 2025 г.
- 19:33 Китай планира да изпрати хора на Луната до 2030 г.
 
                         
                         
                         
                         
                        
                         
                                     
                                     
                                     
                                       
                 
                                       
                