Рекламен антирекорд на американските вестникари през 2007 г.

България 31.03.2008 14:15

Приходите от реклама в американските вестници през 2007 г. са намалени с 9,4 %. Това е най-големият спад на приходите от печатна реклама за цялата история на наблюденията, които Newspaper Association of America води от 1950 г. насам, съобщава “Ню Йорк таймс”.

От тази организация смятат, че печалбите от реклами на сайтовете на вестниците в Интернет през 2007 г. са нараснали с 18,8 %. Този процент все пак отстъпва на темповете на ръст на рекламните печалби в мрежата за предишните три години, когато той беше над 30 %.

Като цяло приходите от реклама на вестникарите са намалели със 7,9 %. Експертите обясняват тези тревожни показатели от рекламния пазар в американската печатна преса с общото забавяне на икономиката на страната. /ЛентаРу-БГНЕС

CHF CHF 1 2.10101
GBP GBP 1 2.34512
RON RON 10 3.92989
TRY TRY 100 5.35872
USD USD 1 1.85721