Рекламен антирекорд на американските вестникари през 2007 г.
България 31.03.2008 14:15
Приходите от реклама в американските вестници през 2007 г. са намалени с 9,4 %. Това е най-големият спад на приходите от печатна реклама за цялата история на наблюденията, които Newspaper Association of America води от 1950 г. насам, съобщава “Ню Йорк таймс”.
От тази организация смятат, че печалбите от реклами на сайтовете на вестниците в Интернет през 2007 г. са нараснали с 18,8 %. Този процент все пак отстъпва на темповете на ръст на рекламните печалби в мрежата за предишните три години, когато той беше над 30 %.
Като цяло приходите от реклама на вестникарите са намалели със 7,9 %. Експертите обясняват тези тревожни показатели от рекламния пазар в американската печатна преса с общото забавяне на икономиката на страната. /ЛентаРу-БГНЕС
От тази организация смятат, че печалбите от реклами на сайтовете на вестниците в Интернет през 2007 г. са нараснали с 18,8 %. Този процент все пак отстъпва на темповете на ръст на рекламните печалби в мрежата за предишните три години, когато той беше над 30 %.
Като цяло приходите от реклама на вестникарите са намалели със 7,9 %. Експертите обясняват тези тревожни показатели от рекламния пазар в американската печатна преса с общото забавяне на икономиката на страната. /ЛентаРу-БГНЕС
CHF | 1 | 2.10101 |
GBP | 1 | 2.34512 |
RON | 10 | 3.92989 |
TRY | 100 | 5.35872 |
USD | 1 | 1.85721 |
Последни новини
- 21:02 Хороскоп за четвъртък, 28 ноември 2024 г.
- 19:40 Правителството предлага лицензионен режим за купувачите на кредити
- 19:29 Актуализират системата "бонус-малус"
- 19:16 Освободиха от домашен арест бившия албански премиер Сали Бериша
- 19:02 Балабанов откри доказателство на БСП-Ново начало
- 18:53 Моловете искат повече охранители и паник бутони
- 18:40 Почти 1000 арестувани след протести за освобождаването на Имран Хан в Пакистан
- 18:28 Франция: Нетаняху има имунитет, понеже Израел не е страна по устава на МНС