Варна<+> 27.12.2024 14:30 Снимка: ДНЕС+
Прехвърлиха портфейлите на потребителите към новото приложение за синята зона във Варна
Завършило е мигрирането на данните на потребителите в приложението „Варна паркинг“ и от днес средствата, които са били налични в него към 16 декември, ще бъдат отразени в приложението „Mpark“. Това съобщи директорът на „Общински паркинги и синя зона“ Добромир Арнаудов.
От общинско предприятие обясниха също как потребителите могат да получат достъп до портфейлите си. Те трябва да излязат и влязат наново в приложението „MPark“, като въведат имейл адреса и паролата, които са използвали при първоначалната си регистрация в приложението „Варна паркинг“, или като влязат през профилите си в социалните мрежи, ако това е начинът, по който са достъпвали „Варна паркинг“ преди 16 декември.
За огромната част от активните потребители на мобилното приложение, това е единственото, което трябва да направят, за да възстановят достъпа си до предплатените средства.
За други потребители ще са нужни допълнителни стъпки, поясниха от „Общински паркинги и синя зона“. Първата част от тях не е въвела имейл адрес при регистрирането на профил в приложението „Варна паркинг“. Втората група потребители е използвала специфичен начин за регистрация на профил във „Варна паркинг“ посредством функцията на iPhone, Apple Private Relay, която позволява да се замаскират личните им имейл адреси.
Поради липсата на имейл адрес, който да потвърди самоличността на потребителите в тези два случая, Община Варна разработва специално техническо решение, позволяващо актуализацията на имейл адрес в приложението „MPark“. След тази стъпка, потребителите ще могат да възстановят достъпа до електронните си портфейли по стандартния начин – като влязат наново в приложението с потребителските си данни.
За да направи по-лесно преминаването от едното приложение – „Варна паркинг“ – към другото – „MPark“, Община Варна открива контактен център за техническа поддръжка. Варненци могат да пишат заявки за помощ на имейл адрес bluezone@varna.bg като опишат затруднението, което срещат.
Призовават се гражданите да укажат имейл адреса, свързан с приложението „Варна паркинг“ преди 16 декември и да посочат в заглавието на имейла, че запитването им касае „прехвърляне на електронен портфейл“. Специалният контактен център за техническа поддръжка на „Синя зона“ ще работи до 1 февруари, уточняват от общинско предприятие „Общински паркинги и синя зона“ и добавят, че приложението за платено паркиране „MPark“ може да бъде изтеглено от App Store (за потребители на iPhone) и от Google Play (за потребители на Android).
Още по темата
CHF | 1 | 2.08156 |
GBP | 1 | 2.35364 |
RON | 10 | 3.92982 |
TRY | 100 | 5.32262 |
USD | 1 | 1.8743 |
Последни новини
- 19:34 Троянският манастир остана без ток 30 часа
- 19:26 Навръх Коледа: Баща и син пребиха с палка мъж и 16-годишно момиче
- 19:19 Българин държал насила сляпа жена в изоставен хотел в Гърция
- 19:11 Китай ще изгражда в Тибет най-големия водноелектрически язовир в света
- 19:04 Ето какво ще е времето до края на годината
- 18:54 Смъртна присъда получи мъжа, който уби 35 души, като се вряза с автомобил в група минувачи в Чжухай
- 18:48 МВР залови 203-ма пияни и 53-ма дрогирани шофьори за седмица
- 18:39 Разрешиха на жената, обвиняваща Джей Зи и Пи Диди в изнасилване, да остане анонимна