Интернет не застрашава телевизията
Наука 07.11.2008 19:29
Хората, които са активни потребители на интернет, гледат повече телевизия, установи ново проучване на Nielsen Company. 20% от най-интензивно сърфиращите в мрежата потребители прекарват по над 250 минути на ден и пред телевизора. В същото време, хората, които въобще не ползват интернет, гледат по 220 минути на ден телевизия.
Изследването е извършено с помощта на технологията TV/Internet Convergence Panel, която измерва едновременно ТВ- и интернет активността в даден дом, съобщава TechRadar.com. Около 80% от потребителите предпочитат едновременно да ползват интернет и да гледат телевизия, установява още проучването. Онлайн видеото пък е приоритет на девойките. 80% от неговата аудитория са именно подрастващите момичета, разкрива Nielsen Company. /Technews.bg
Изследването е извършено с помощта на технологията TV/Internet Convergence Panel, която измерва едновременно ТВ- и интернет активността в даден дом, съобщава TechRadar.com. Около 80% от потребителите предпочитат едновременно да ползват интернет и да гледат телевизия, установява още проучването. Онлайн видеото пък е приоритет на девойките. 80% от неговата аудитория са именно подрастващите момичета, разкрива Nielsen Company. /Technews.bg
![]() |
1 | 2.09314 |
![]() |
1 | 2.24705 |
![]() |
10 | 3.85484 |
![]() |
100 | 4.15759 |
![]() |
1 | 1.69116 |
Последни новини
- 11:37 КАТ редовно глобявали шофьорите на линейки
- 11:19 Чешкият президент: Украйна може да остане суверенна държава, само ако направи териториални отстъпки
- 11:12 Бой в Бъкингамския дворец: Имало ли е ръкопашна схватка между принц Андрю и принц Хари
- 11:08 Владимир Путин разговаря с Бенямин Нетаняху по телефона
- 11:00 Рокади в мениджмънта на "Виваком", Спас Русев се връща в надзора
- 10:53 The Hill: Тръмп драстично промени тона си спрямо Путин и има причина за това
- 10:48 Над 720 огнища на шарка по овцете и козите в България, Гърция и Румъния
- 10:46 Киев: Трети армейски корпус сдържа руската офанзива на последната граница в Донбас