Google ще премахне бутона "Чувствам се късметлия"
Наука 20.08.2012 17:36
В неофициалния блог на компанията Google се появи съобщение, че бутонът "Чувствам се късметлия" ще бъде премахнат от търсачката. Причината за това е, че след въвеждането на функцията Google Instant той на практика се е оказал безполезен. Поради това заглавната страница на търсачката ще бъде подложена на радикална промяна.
Ако преди бутонът "Чувствам се късметлия" пренасочваше към първия сайт от списъка с резултати от търсенето по избраната ключова дума, то сега при поставяне на курсора на мишката върху него името и съответно функциите на бутона ще се променя на "I'm feeling playful", "I'm feeling puzzled", "I'm feeling artistic", "I'm feeling hungry", "I'm feeling wonderful", "I'm feeling stellar", "I'm feeling trendy" и "I'm feeling doodly". Новите названия ще представляват своеобразен указател. Така например, ако потребителят желае да закуси, обядва или вечеря, бутонът "I'm feeling hungry" ще му предостави възможност за избор от списък с ресторанти.
Бутонът "Чувствам се късметлия" се появи в популярната търсачка през 1998 година. Преди пет години Мариса Майер, която в момента оглавява конкурентната компания Yahoo!, съобщи, че наличието на бутона ежегодно струва на корпорацията $ 110 милиона. Един процент от потребителите, търсещи с Google, използват опцията "Чувствам се късметлия". След натискането на бутона те биват пренасочвани към съответния сайт без преглед на резултатите от търсенето и свързаните с тях реклами. За сравнение, бутонът "Чувствам се късметлия" коства на Google по-скъпо от безплатната храна за всички служители на компанията, за която ежегодно в корпорацията се харчат 72 милиона долара. /kaldata.com
Ако преди бутонът "Чувствам се късметлия" пренасочваше към първия сайт от списъка с резултати от търсенето по избраната ключова дума, то сега при поставяне на курсора на мишката върху него името и съответно функциите на бутона ще се променя на "I'm feeling playful", "I'm feeling puzzled", "I'm feeling artistic", "I'm feeling hungry", "I'm feeling wonderful", "I'm feeling stellar", "I'm feeling trendy" и "I'm feeling doodly". Новите названия ще представляват своеобразен указател. Така например, ако потребителят желае да закуси, обядва или вечеря, бутонът "I'm feeling hungry" ще му предостави възможност за избор от списък с ресторанти.
Бутонът "Чувствам се късметлия" се появи в популярната търсачка през 1998 година. Преди пет години Мариса Майер, която в момента оглавява конкурентната компания Yahoo!, съобщи, че наличието на бутона ежегодно струва на корпорацията $ 110 милиона. Един процент от потребителите, търсещи с Google, използват опцията "Чувствам се късметлия". След натискането на бутона те биват пренасочвани към съответния сайт без преглед на резултатите от търсенето и свързаните с тях реклами. За сравнение, бутонът "Чувствам се късметлия" коства на Google по-скъпо от безплатната храна за всички служители на компанията, за която ежегодно в корпорацията се харчат 72 милиона долара. /kaldata.com
![]() |
1 | 2.10372 |
![]() |
1 | 2.26134 |
![]() |
10 | 3.85332 |
![]() |
100 | 4.20931 |
![]() |
1 | 1.70875 |
Последни новини
- 19:34 Украинска доброволка: Нямаме никаква "милионна армия", руснаците пак ще дойдат пред портите на Киев
- 19:26 Община-София за Врана: Областният управител се опитва да ни прехвърли отговорността за парка
- 19:21 Учени откриха как оса "спира" стареенето си
- 19:18 Заради трагедията в Нови сад: Арестуваха бившия министър на търговията в Сърбия
- 19:11 Втори палеж в рамките на два дни на ключова германска железопътна линия
- 19:03 Русия оставя на бойно дежурство системата „Мъртва ръка“ - автоматизиран комплекс за ядрен удар
- 18:55 Доклад на ЕСО: Над 50% от електроенергията у нас ще е от ВЕИ, ще се намали сигурността на системата
- 18:49 Частни чатове с ChatGPT попаднаха в Google – как потребителите несъзнателно издават лични тайни