Фейсбук вече и в автомобилите
Наука 11.01.2012 10:18
В ресторантите, на кино, в офиса - влизането във Фейсбук (Facebook) се превърна в навик за мнозина от членовете на социалната мрежа, които вече са над 800 милиона, отбелязва Ройтерс. Сега този навик достигна нов предел - автомобилите.
Американското подразделение на Мерцедес-Бенц (Mercedes-Benz USA) внедрява Фейсбук в автомобилите си със специална версия на услугата, вградена в нова телематична система, която ще бъде представена на Международното изложение за потребителска електроника в Лас Вегас тази седмица.
Достъпът до Фейсбук на пътя няма да бъде същият като достъпа от личния компютър или смартфона. Версията на Фейсбук, предложена в мерцедесите на Даймлер (Daimler AG) е орязана до ограничен набор от възможности, специално проектирани за шофьори и свързани главно с местонахождението на приятели и компании.
По думите на Дан Роуз, вицепрезидент отговарящ за партньорството във Фейсбук, версията на социалната мрежа, проектирана за Мерцедес, отразява обогатяването на Фейсбук с нарастващ нов списък от настройки, там, където има на разположение екрани и интернет връзки.
Той отбеляза, също така, че Фейсбук се интегрира в телевизорите, като се очаква на Международното изложение за потребителска електроника в Лас Вегас различни производители на телевизори да представят вграден Фейсбук в продуктите си.
За разлика от телевизорите обаче интегрирането на Фейсбук в автомобилите изисква сериозно обмисляне на въпроса за безопасността на пътуването.
Продуктовият мениджър от Мерцедес Роберт Поликано, посочи, че предлаганата Фейсбук услуга не е по-разсейваща от стандартната навигационна система в колата или радиото. Всяка дейност, свързана с Фейсбук, която изисква потребителят да въвежда текст е дезактивирана, докато колата се движи. /БТА
Американското подразделение на Мерцедес-Бенц (Mercedes-Benz USA) внедрява Фейсбук в автомобилите си със специална версия на услугата, вградена в нова телематична система, която ще бъде представена на Международното изложение за потребителска електроника в Лас Вегас тази седмица.
Достъпът до Фейсбук на пътя няма да бъде същият като достъпа от личния компютър или смартфона. Версията на Фейсбук, предложена в мерцедесите на Даймлер (Daimler AG) е орязана до ограничен набор от възможности, специално проектирани за шофьори и свързани главно с местонахождението на приятели и компании.
По думите на Дан Роуз, вицепрезидент отговарящ за партньорството във Фейсбук, версията на социалната мрежа, проектирана за Мерцедес, отразява обогатяването на Фейсбук с нарастващ нов списък от настройки, там, където има на разположение екрани и интернет връзки.
Той отбеляза, също така, че Фейсбук се интегрира в телевизорите, като се очаква на Международното изложение за потребителска електроника в Лас Вегас различни производители на телевизори да представят вграден Фейсбук в продуктите си.
За разлика от телевизорите обаче интегрирането на Фейсбук в автомобилите изисква сериозно обмисляне на въпроса за безопасността на пътуването.
Продуктовият мениджър от Мерцедес Роберт Поликано, посочи, че предлаганата Фейсбук услуга не е по-разсейваща от стандартната навигационна система в колата или радиото. Всяка дейност, свързана с Фейсбук, която изисква потребителят да въвежда текст е дезактивирана, докато колата се движи. /БТА
![]() |
1 | 2.07736 |
![]() |
1 | 2.27158 |
![]() |
10 | 3.86253 |
![]() |
100 | 4.10195 |
![]() |
1 | 1.67308 |
Последни новини
- 09:18 Улица в Божурище се оказа с бариера, таксуват коли и пешеходци за преминаване
- 09:09 И днес продължава гасенето на големия пожар в Пирин
- 09:01 Голяма Богородица е!
- 08:54 Товарен влак с цистерни с дизел гори в близост до Симеоновград
- 08:49 Програма за Празника на Варна - 15 август
- 08:46 Кола се вряза в автобус в София. Има жертва и пострадали
- 08:38 Левски е на плейоф в Европа след 2:0 над Сабах в Баку
- 08:29 Арда с историческа победа, класира се за плейофите на ЛК