Фейсбук тества бутон “купи” в рекламите
Наука 22.07.2014 12:42
Фейсбук търси нови начини да печели от реклама. Социалната мрежа започва тестове на бутон “купи”, който ще се вижда в публикациите и рекламите на компаниите, съобщава онлайн изданието “Тек Крънч”.
С бутона потребителите ще могат да купуват продукти и услуги директно от профилите си във фейсбук, без да напускат страницата. От социалната мрежа се надяват, че това ще увеличи интереса не само на потребителите, за които ще е по-лесно да пазаруват онлайн, но и на самите търговци, които от своя страна ще започнат да отделят повече средства за реклама.
Засега бутонът “купи” няма да струва нищо на търговците. От фейсбук обаче уточняват, че подобен вариант не се изключва за в бъдеще, когато сайтът може да започне да взема процент от направената продажба.
Бутонът идва и с улеснена процедура по въвеждане на необходимите за завършване на поръчката данни. Целият процес по покупката става в рамките на фейсбук, като за потребителите ще има и опция социалната мрежа да не запомня техните данни, ако те желаят това. Алтернативен вариант пък е информацията да се запази и да се въвежда автоматично при покупка. Компанията дава и гаранция, че няма да споделя финансовата информация с трети лица.
Засега бутонът ще се тества временно в рамките на САЩ. От социалната мрежа не уточняват колко време ще продължат тестовете, преди да вземе решение за бъдещето на новата услуга. /24chasa.bg
С бутона потребителите ще могат да купуват продукти и услуги директно от профилите си във фейсбук, без да напускат страницата. От социалната мрежа се надяват, че това ще увеличи интереса не само на потребителите, за които ще е по-лесно да пазаруват онлайн, но и на самите търговци, които от своя страна ще започнат да отделят повече средства за реклама.
Засега бутонът “купи” няма да струва нищо на търговците. От фейсбук обаче уточняват, че подобен вариант не се изключва за в бъдеще, когато сайтът може да започне да взема процент от направената продажба.
Бутонът идва и с улеснена процедура по въвеждане на необходимите за завършване на поръчката данни. Целият процес по покупката става в рамките на фейсбук, като за потребителите ще има и опция социалната мрежа да не запомня техните данни, ако те желаят това. Алтернативен вариант пък е информацията да се запази и да се въвежда автоматично при покупка. Компанията дава и гаранция, че няма да споделя финансовата информация с трети лица.
Засега бутонът ще се тества временно в рамките на САЩ. От социалната мрежа не уточняват колко време ще продължат тестовете, преди да вземе решение за бъдещето на новата услуга. /24chasa.bg
![]() |
1 | 2.07559 |
![]() |
1 | 2.26868 |
![]() |
10 | 3.86535 |
![]() |
100 | 4.10014 |
![]() |
1 | 1.67552 |
Последни новини
- 13:31 Бойко Борисов и Бинали Йълдъръм обсъдиха пътните коридори и нелегалната миграция
- 13:27 Пореден случай на убит с електрошоков пистолет в Италия
- 13:19 Ави Льоб: Междузвездният обект, преминаващ в Слънчевата система, излъчва собствена светлина
- 13:11 Путин предупреди за Украйна още през 1994 г.: Архивен документ е публикуван в Германия
- 13:07 По общинската инвитро програма: 317 бебета са се родили от 2014 г. досега във Варна
- 13:04 Иън Гилън на 80: Бил съм на купони твърде диви, за да се опишат
- 13:01 В онлайн платформа варненци ще могат да сигнализират за тежки произшествия
- 12:56 Полковник от ВСУ: Пропагандата лъже, нещата на фронта са критични!