Епъл се насочва и към ежедневната музика в мрежата
Наука 07.09.2012 08:17
Американската компания Епъл преговаря, за да получи лицензите, които ще и позволят да разпространява музика по интернет за модела си Пандора, съобщи Уолстрийт джърнъл на интернет сайта си, като се позова на източници близки до темата.
Тази услуга, която предоставя през интернет разнообразна музикална селекция за всички вкусове, ще бъде достъпна през машинките с ябълката Айфон, Айпад, Мак ... и евентуално през мобилните компютри, които работят с операционните системи на Майкрософт Уиндоус, уточнява икономическият ежедневник.
Услугата обаче няма да бъде достъпна през мултифункционалните мобилни телефони /смартфоните/ и таблетите с Андроид на Гугъл.
Епъл "единствено започва преговори за лицензите с музикалните къщи" и "дори да сключи споразумение, ще трябва да минат много месеци, за да се пусне тази услуга", съобщават източниците на Уолстрийт джърнъл.
Също както за традиционното радио, услугата ще бъде безплатна, финансирана от реклами.
"Ако трябва да сме по-точни, това би позволило на марката с ябълката да разпростре превъзходството си и в бизнеса с ежедневно разпространяваната онлайн музика", пише изданието.
Епъл доминира на пазара за легален даунлоуд на музика от пускането на своя онлайн магазин през 2003 г. /АФП - БГНЕС
Тази услуга, която предоставя през интернет разнообразна музикална селекция за всички вкусове, ще бъде достъпна през машинките с ябълката Айфон, Айпад, Мак ... и евентуално през мобилните компютри, които работят с операционните системи на Майкрософт Уиндоус, уточнява икономическият ежедневник.
Услугата обаче няма да бъде достъпна през мултифункционалните мобилни телефони /смартфоните/ и таблетите с Андроид на Гугъл.
Епъл "единствено започва преговори за лицензите с музикалните къщи" и "дори да сключи споразумение, ще трябва да минат много месеци, за да се пусне тази услуга", съобщават източниците на Уолстрийт джърнъл.
Също както за традиционното радио, услугата ще бъде безплатна, финансирана от реклами.
"Ако трябва да сме по-точни, това би позволило на марката с ябълката да разпростре превъзходството си и в бизнеса с ежедневно разпространяваната онлайн музика", пише изданието.
Епъл доминира на пазара за легален даунлоуд на музика от пускането на своя онлайн магазин през 2003 г. /АФП - БГНЕС
![]() |
1 | 2.10282 |
![]() |
1 | 2.26842 |
![]() |
10 | 3.8553 |
![]() |
100 | 4.18113 |
![]() |
1 | 1.69674 |
Последни новини
- 21:57 Хороскоп за четвъртък, 31 юли 2025 г.
- 19:30 САЩ предупредиха Китай, че покупките на руски петрол могат да доведат до 100% мита
- 19:23 Ако съхранявате тези 11 неща над хладилника си, е време да спрете
- 19:15 Здравословно, местно и достъпно: Какво искат потребителите от Централна и Източна Европа?
- 19:07 Руските сили удариха учебен център на ВСУ в Черниговска област, около 200 войници са убити и ранени
- 19:00 Президентът на Молдова подозираля, че Русия подготвя намеса в нашите избори
- 18:53 Скакалци опустошават земеделската реколта в Южна Украйна
- 18:46 Захарова: В Европа пропагандата се храни с цели „кофи с рициново масло“