Държавата, в която най-много се използва мобилен интернет
Любопитно 10.11.2016 17:50
През 2017 г. мобилните устройства ще генерират 75% от интернет трафика. За тази година този показател е 71%. Такава е прогнозата на компанията Zenith, която е част от френската рекламна агенция Publicis Groupe.
През 2012 г. на смартфоните, таблетите и някои други мобилни устройства се падаше около 40% от уеб трафика. Към 2018 г. този показател може да достигне 79%, очакват експертите.
Най-много мобилният интернет се използва в Испания: към края на 2016 г. е изчислено, че 85% от потребителите на световната мрежа в тази страна ще сърфират в интернет с помощта на мобилни устройства.
Този показател за Хонконг е 79%, за Китай – 76%, за САЩ – 74%, за Италия и за Индия – 73%.
В изследванията на Zenith също се казва, че към 2018 г. 60% от рекламата в интернет ще се осъществява през мобилния сегмент, чийто обем ще достигне 134 млрд. долара. След 2 години смартфоните ще има 63% от населението срещу 56% към днешна дата.
Reuters отбелязва на свой ред, че повишаващото се потребление на мобилен трафик, в това чисто и свързан с използването на видео, провокира телекомуникационните компании да съчетават съдържанието и цифровата дистрибуция. По този начин операторите се опитват да привлекат повече потребители и рекламодатели. /profit.bg
През 2012 г. на смартфоните, таблетите и някои други мобилни устройства се падаше около 40% от уеб трафика. Към 2018 г. този показател може да достигне 79%, очакват експертите.
Най-много мобилният интернет се използва в Испания: към края на 2016 г. е изчислено, че 85% от потребителите на световната мрежа в тази страна ще сърфират в интернет с помощта на мобилни устройства.
Този показател за Хонконг е 79%, за Китай – 76%, за САЩ – 74%, за Италия и за Индия – 73%.
В изследванията на Zenith също се казва, че към 2018 г. 60% от рекламата в интернет ще се осъществява през мобилния сегмент, чийто обем ще достигне 134 млрд. долара. След 2 години смартфоните ще има 63% от населението срещу 56% към днешна дата.
Reuters отбелязва на свой ред, че повишаващото се потребление на мобилен трафик, в това чисто и свързан с използването на видео, провокира телекомуникационните компании да съчетават съдържанието и цифровата дистрибуция. По този начин операторите се опитват да привлекат повече потребители и рекламодатели. /profit.bg
![]() |
1 | 2.08444 |
![]() |
1 | 2.32118 |
![]() |
10 | 3.87662 |
![]() |
100 | 4.36839 |
![]() |
1 | 1.71399 |
Последни новини
- 19:38 Бившият премиер на Украйна Азаров: САЩ са започнали операция по отстраняването на Зеленски
- 19:31 The Economist: Путин се готви за решаващата битка - Москва разгръща лятната си офанзива
- 19:23 Полша може да преразгледа резултатите от президентските избори
- 19:16 Радев или е некомпетентен или умишлено прикрива корупция по договора с "Боташ"
- 19:08 3,4 промила алкохол: Пиян шофьор е задържан след гражданска намеса
- 19:00 Гърция с план за хиляди нови имоти на пазара заради жилищния проблем
- 18:53 MWM: Русия премества бомбардировачите си Ту-160 колкото се може по-далеч от Украйна
- 18:48 The European Conservative: Европа я чака гражданска война - дълга и кървава