Фалшифицираха колет, за да скрият кражба на айфон (СНИМКИ)

Крими 08.12.2014 19:40

В бургаския клон на Български пощи мамят. Фалшифицираха етикета на колета ми и откраднаха половината съдържание на пратката ми, твърди бургазлията Павел С. Той подаде сигнал, след като от началникът на пощенската станция не получил адекватен отговор – напротив, държали се грубо и се правили, че не забелязват измамата.

Мъжът очаквал колет от Германия. Той бил изпратен от негови роднини, живеещи там, съобщава "Флагман". В кутията трябвало да има два мобилни телефона iPhone – един за него и един за съпругата му. След известно забавяне обаче бургазлията изненадващо научава, че колетът му е пристигнал от портиера в жилищната му кооперация, който му дал уведомителна бележка от държавния оператор на пощенски услуги.

„Адресът ми беше подправен, телефонният ми номер също. Добре, че мъжът ме познава и се е сетил, че най-вероятно аз съм получателят на колета“, разказва Павел.

С бележката той отива до Старата поща в града. Взима пратката, но не си тръгва. Решава да я отвори там - на място. Точно преди да го направи обаче, забелязва, че същите промени от уведомителната бележка са направени и върху самия колет.

Там е изписано, че той би следвало да живее на ул. „Адам Мицкевич“ 4, вх.2, ап.18. Такъв адрес обаче няма. Нашият читател живее на същата улица, но с номер 1, и в апартамент номер 8. С химикалка, в друг нюанс на синьото, двете цифри са подправени. Същата е ситуацията и с мобилният му номер, където фалшифицирани се оказват последните две цифри. Измамите обаче не спират до тук - подправени се оказват и теглото на пратката, както и нейният номер.

Най-явно, грубата измама си личи отстрани на кутията, от където липсва парче тиксо, държащо колета запечатан. При откъсването му горния цветен пласт от кашона се е скъсал, а върху бялото поле, което се е получило, номерът на пратката е дописан отново.

„Явно тези дописвания са направени с цел да не стигне колетът ми до мен и да не разбера, че единият от телефоните липсва. Ако пратката не бе потърсена трябваше да се върне обратно на подателя в Германия, но до тогава щеше да мине много време и намирането на оправдание сигурно щеше да им бъде по-лесно“, оплаква се възмутеният ни читател.

Мъжът казва на служителката, че половината от съдържанието, което очаква го няма, но тя не обръща внимание на проблема му. Павел успява да стигне до началникът на пощенската станция – Мадлена Балашова, която обаче не взима на сериозно проблема и съветва бургазлията да подаде жалба на гише „Рекламация“.

Балашова не пожела да даде адекватно обяснение на въпроса как се е стигнало до липсата на един мобилен телефон и кой би могъл да си позволи да фалшифицира така надписа върху колета. „Нека господинът входира писмена жалба и до месец ще получи отговор. Не аз съм човекът, който трябва да разяснява тези неща“, каза лаконично видимо изнервената Мадлена Балашова, началник на Пощенската станция. Жената не пожела да ни насочи и към друг, от когото би следвало да получим обяснение, след като тя- началникът, не би могла да ни даде такова.

Павел С. днес входира своята рекламация. Смята да информира за случая и полицията. Обещано му бе, че до месец ще бъде информиран какво се е случило с пратката му и къде точно по пътя й някой е променил теглото. /БЛИЦ


CHF CHF 1 2.09763
GBP GBP 1 2.25951
RON RON 10 3.85552
TRY TRY 100 4.16246
USD USD 1 1.67882