Годината е 2003-та, а не 1996–та
Избрано 20.02.2003 16:41
Опитите на силовата групировка ТИМ да се вклини в морския бизнес не са от вчера. Всички във Варна знаят за “рапанджийските” набези на мутрите от тази групировка, които доведоха до протести на еколози, заради трайното увреждане на морското дъно при добива на рапани. Естествено, гласът на еколозите си остана глас в пустиня.
В типичния си арогантен стил ТИМ се пробва и в кораборемонта, натискайки се даже за ... корабостроене. Естествено, пробвани бяха няколко съюза (с “Делфин1” и с “Феста”), но по същество методите на групировката си останаха същите.
По-важно е друго – все по-ясно става, че чрез медийния си холдинг варненските мутри все по-нагло афишират съюзниците си.
Съвсем отделен е въпросът дали хората, легитимирани като партньори на ТИМ, наистина са такива и дали някой ги пита.
И така, според медиите на варненските мутри, техен партньор е транспортния министър Пламен Петров. Същият извод може да се направи и за депутатката Анелия Атанасова, както и за варненския кмет Кирил Йорданов.
Тоест, тези политици работят с варненските мутри. Поне така излиза.
Силовата групировката много отдавна се пробва да вербува политици, при това не само във Варна, така че по темата изненадани няма.
Смешното в случая е, че мутрите продължават да си въобразяват, че политиците, с които си партнират, едва ли не ще бъдат облагодетелствани от това пълноценно сътрудничество. Подобен род разсъждения може би са нормални за хората на групировката, просто защото ... толкова могат момчета.
И за Анелия Атанасова никой не се учудва – дамата си е внушила, че ползвайки услугите на ТИМ, качва рейтинга си.
Варненския кмет Кирил Йорданов и министър Пламен Петров обаче, са друга категория.
Кметът вече се усеща. Усеща се, че сътрудничеството с мутрите от ТИМ може да му коства втория мандат.
Министърът пък хал-хабер си няма, че мутрите го използват в писанията си за собствени цели. Поне така твърдят хора от неговото обкръжение.
Тоест, варненските мутри си позволяват да използват един български министър, афиширайки нагло собствените си интереси в мегапералнята наречена проект “Алея1”.
Проблемът обаче е за ... министъра.
Налага се да бъдат дадени обяснения има ли нещо общо между Пламен Петров и ТИМ.
За сведение на PR–екипа на министерството на транспорта и съобщенията - годината е 2003, а не 1996.
Не е престижно в публичното пространство да се обсъждат връзките на министър с някакви провинциални мутри.
ДНЕС +
В типичния си арогантен стил ТИМ се пробва и в кораборемонта, натискайки се даже за ... корабостроене. Естествено, пробвани бяха няколко съюза (с “Делфин1” и с “Феста”), но по същество методите на групировката си останаха същите.
По-важно е друго – все по-ясно става, че чрез медийния си холдинг варненските мутри все по-нагло афишират съюзниците си.
Съвсем отделен е въпросът дали хората, легитимирани като партньори на ТИМ, наистина са такива и дали някой ги пита.
И така, според медиите на варненските мутри, техен партньор е транспортния министър Пламен Петров. Същият извод може да се направи и за депутатката Анелия Атанасова, както и за варненския кмет Кирил Йорданов.
Тоест, тези политици работят с варненските мутри. Поне така излиза.
Силовата групировката много отдавна се пробва да вербува политици, при това не само във Варна, така че по темата изненадани няма.
Смешното в случая е, че мутрите продължават да си въобразяват, че политиците, с които си партнират, едва ли не ще бъдат облагодетелствани от това пълноценно сътрудничество. Подобен род разсъждения може би са нормални за хората на групировката, просто защото ... толкова могат момчета.
И за Анелия Атанасова никой не се учудва – дамата си е внушила, че ползвайки услугите на ТИМ, качва рейтинга си.
Варненския кмет Кирил Йорданов и министър Пламен Петров обаче, са друга категория.
Кметът вече се усеща. Усеща се, че сътрудничеството с мутрите от ТИМ може да му коства втория мандат.
Министърът пък хал-хабер си няма, че мутрите го използват в писанията си за собствени цели. Поне така твърдят хора от неговото обкръжение.
Тоест, варненските мутри си позволяват да използват един български министър, афиширайки нагло собствените си интереси в мегапералнята наречена проект “Алея1”.
Проблемът обаче е за ... министъра.
Налага се да бъдат дадени обяснения има ли нещо общо между Пламен Петров и ТИМ.
За сведение на PR–екипа на министерството на транспорта и съобщенията - годината е 2003, а не 1996.
Не е престижно в публичното пространство да се обсъждат връзките на министър с някакви провинциални мутри.
ДНЕС +
![]() |
1 | 2.08979 |
![]() |
1 | 2.29962 |
![]() |
10 | 3.88601 |
![]() |
100 | 4.30824 |
![]() |
1 | 1.69895 |
Последни новини
- 09:03 Иран няма да преговаря за спиране на огъня, докато израелските атаки продължават
- 08:56 Над 55 000 десетокласници се явяват на националното външно оценяване по математика
- 08:47 Продължава размяната на удари между Израел и Иран. Има цивилни жертви и от двете страни
- 08:39 Заради конфликта в Близкия изток цените на петрола в Европа продължават да растат
- 08:31 Времето: Горещо, но и с летни гръмотевични бури на места
- 20:35 Хороскоп за понеделник, 16 юни 2025 г.
- 19:34 Расте броят на загиналите при ракетните удари на Иран в Израел
- 19:24 Руското МО: "Искандер" нанесе съкрушителен удар по украински морски пехотинци в Святогорск