Тръгва реклама на българския туризъм по четири паневропейски телевизионни канала
България 25.08.2010 14:36
Министърът на икономиката, енергетиката и туризма Трайчо Трайков и заместник- министър Иво Маринов ще представят националната рекламна кампания на българския туризъм по четири водещи паневропейски телевизионни канала. Представянето е на 26 август /четвъртък/. Рекламата на българския туризъм ще се излъчва по Eurosport, Euronews, National Geographic Channel и Discovery Channel. Проектът на стойност 7 501 480 лева се финансира по линия на Оперативна програма „Регионално развитие”.
В три клипа страната ни ще рекламира зимните и летните си курорти, еко и селския туризъм, културното наследство и забележителности. Клиповете ще бъдат излъчени 3 166 пъти на две вълни - от 6 септември до 26 декември 2010 г. и от 31 януари до 27 март 2011 г. Допълнително се предвижда да бъдат реализирани и онлайн кампании на интернет сайтовете на Eurosport, Euronews и National Geographic Channel.
Целта на рекламната кампания е пред повече от 608 млн. домакинства от Европа и света да се покажат възможностите за почивка в България, нейната древна култура, исторически и архитектурни паметници, минерални източници и красива природа. Кампанията трябва да съдейства и за повишаване информираността за страната ни като туристическа дестинация, която предлага сигурност и спокойствие за своите гости. Рекламните клипове ще звучат на пет езика – български, английски, немски, френски и руски. Те са с продължителност от 30 сек. и ще бъдат излъчвани в най-гледаните часове от денонощието.
Допълнително ще бъдат заснети репортажи за предаването Sport Trips на Eurosport, за представяне на два града от България в рубриката Metropolitans на Euronews с рекламна заставка за Eurocities и кратък репортаж за културното наследство и природните забележителности в България от National Geographic Channel.
В три клипа страната ни ще рекламира зимните и летните си курорти, еко и селския туризъм, културното наследство и забележителности. Клиповете ще бъдат излъчени 3 166 пъти на две вълни - от 6 септември до 26 декември 2010 г. и от 31 януари до 27 март 2011 г. Допълнително се предвижда да бъдат реализирани и онлайн кампании на интернет сайтовете на Eurosport, Euronews и National Geographic Channel.
Целта на рекламната кампания е пред повече от 608 млн. домакинства от Европа и света да се покажат възможностите за почивка в България, нейната древна култура, исторически и архитектурни паметници, минерални източници и красива природа. Кампанията трябва да съдейства и за повишаване информираността за страната ни като туристическа дестинация, която предлага сигурност и спокойствие за своите гости. Рекламните клипове ще звучат на пет езика – български, английски, немски, френски и руски. Те са с продължителност от 30 сек. и ще бъдат излъчвани в най-гледаните часове от денонощието.
Допълнително ще бъдат заснети репортажи за предаването Sport Trips на Eurosport, за представяне на два града от България в рубриката Metropolitans на Euronews с рекламна заставка за Eurocities и кратък репортаж за културното наследство и природните забележителности в България от National Geographic Channel.
![]() |
1 | 2.09336 |
![]() |
1 | 2.24421 |
![]() |
10 | 3.85712 |
![]() |
100 | 4.11361 |
![]() |
1 | 1.66823 |
Последни новини
- 21:34 Хороскоп за неделя, 27 юли 2025 г.
- 19:32 Норис донесе първи пол позишън за "Макларън" в Белгия от 13 години насам
- 19:21 Пожар избухна край ГКПП Лесово, унищожена е селскостопанска машина
- 19:09 Гъст дим спря движението между Бургас и Малко Търново
- 18:57 Радомир Чолаков: Иван Костов превърна „Лукойл“ в господстващ играч
- 18:44 Четирима българи обвинени за оскверняване на Мемориала на Холокоста в Париж
- 18:32 Орбан заплаши да блокира новия седемгодишен бюджет на ЕС
- 18:21 Вагон със слама гори в Бобов дол