.jpg)
България 13.03.2025 18:23 Снимка: ДНЕС+
Кое е най-високо оцененото телеком приложение у нас?
През последните години мобилните приложения играят все по-ключова роля в развитието на телеком индустрията, като предоставят на потребителите лесен и бърз достъп до разнообразие от услуги, както и възможност сами да ги управляват. Ето защо операторите се фокусират върху създаването на апликации, които не само подобряват потребителското преживяване, но и задават нови стандарти за телеком индустрията. В този контекст, мобилните приложения не са просто допълнение, а стратегически инструмент за подобряване на клиентското изживяване и изграждане на по-силни връзки с клиентите.
Когато става дума за мобилните приложения, свързани с телеком сектора у нас, това на Yettel е с най-висока оценка сред апликациите на трите големи оператора в България*. То е отличено със средна оценка от 4.5 звезди в Google Play Store и 4.4 в Apple App Store, като успехът му е базиран на над 90 000 ревюта в двата основни магазина за приложения.
Повече от приложение: инструмент за ежедневни нужди
Днешните потребители търсят удобство и бързина, като предпочитат сами да управляват услугите си без да се налага да се свързват с оператора за всяко малко нещо. Затова апликацията на Yettel събира на едно място всичко необходимо - от плащане на сметки, през персонализиране на услуги, до проследяване на потреблението. В допълнение, още през 2020 г. Yettel стана първият телеком, който предложи на клиентите си възможността да сменят абонаментния си план изцяло дигитално в приложението, без да подписват договор на хартия.
С повече от 1.5 милиона сваляния, апликацията се е утвърдила като предпочитан избор за удобство и бързина. Новият дизайн на началния екран, въведен миналата година, допълнително улеснява достъпа до най-важните функции и е една от стъпките, с които Yettel прави процесите си още по-опростени и функционални.
Защита на личната информация и диагностика на устройствата
В свят, в който потребителите са почти постоянно онлайн и споделят все повече информация за себе си в дигиталното пространство, расте и нуждата от защита от злоумишлени действия и злоупотреба с лични данни. Приложението на Yettel поставя акцент върху тези аспекти, като освен основните си функции, осигурява допълнителни предимства, които гарантират още по-голямо удобство и сигурност. Услугата "Защита на профила" позволява на клиентите да проверяват дали личната им информация е била компрометирана в миналото и да получават известия, ако данните им бъдат включени в подозрителни бази данни.
Друга отличителна услуга на българския пазар, която телекомът интегрира в приложението си, е "Смартфон диагностика". Услугата предлага дистанционна проверка на състоянието на устройството - дори за потребители, които не използват услугите на Yettel. Новата функционалност позволява на потребителите извършват диагностика на мобилното устройство чрез серия от тестове, които идентифицират както хардуерни, така и софтуерни проблеми. В края на всеки тест се представя оценка на състоянието и производителността, а ако са установени неизправности - и препоръки за разрешаването им. Подобно на годишния преглед на автомобила, регулярният мониторинг на мобилните устройства е ключов за навременното откриване на проблеми преди те да се развият в по-съществени дефекти. Това може да спести на потребителите сериозни и скъпоструващи ремонти.
Палитра от дигитални забавления
Приложението на Yettel предлага не само възможности за управление на абонаментни планове и защита на данните. То предлага достъп до премиум съдържание като MAX, Storytel, SkyShowtime и Deezer, осигурявайки на клиентите забавления и различен тип изживявания, съобразени с техните индивидуални вкусове и нужди. Освен това, играта "Петък с Yettel" предоставя възможност за получаване на ексклузивни отстъпки от водещи марки всяка седмица, а вече и за потребители, които не са абонати на оператора. Това дава шанс за забавление и изгодни предложения за всички.
В подкрепа на историческото и културно богатство на България
Дигитализацията става все по-важна част от развитието на редица индустрии, включително и в областта на туризма. В партньорство с Българския туристически съюз, Yettel дигитализира движението "Опознай България - 100 Национални туристически обекта", позволявайки на потребителите да събират дигитални печати и да научават интересни факти за забележителностите в страната с видео- и аудиосъдържание директно през приложението Yettel App.
Приложението на Yettel е ключов елемент от стратегията на компанията
Приложението играе ключова роля в стратегията на телекома за дигитална трансформация, защото осигурява на клиентите възможност сами да управляват много услуги, които традиционно биха изисквали посещение в магазин. Като част от своята стратегията, миналата година Yettel обяви амбициозната си цел да се превърне в първия изцяло дигитализиран телеком в България. Амбицията на оператора е всичко, което клиентът в момента може да направи във физически обект или изисква връзка с центъра за обслужване на клиенти, да може да се случва и изцяло онлайн.
*Резултатът се базира на моментно състояние съгласно оценката на над 70 000 потребители в Google Play Store и над 22 000 потребители в Apple App Store към март 2025 г.
![]() |
1 | 2.0333 |
![]() |
1 | 2.32621 |
![]() |
10 | 3.92942 |
![]() |
100 | 4.90766 |
![]() |
1 | 1.79665 |
Последни новини
- 20:48 Тръмп с първа реакция на думите на Путин: Надявам се, че Русия ще постъпи правилно
- 20:21 ЦИК реши: "Величие" ще има 10 депутати в Народното събрание
- 19:43 Проф. Атанас Семов: КС установи множество нарушения и грешки в огромен брой секции
- 19:39 Желязков и Илиана Иванова обсъдиха европейския бюджет и ПВУ
- 19:32 Александър Лукашенко: САЩ нямат план за края на конфликта в Украйна
- 19:29 МЕУ предлага видеозаснемането да се счита за доказателство при установени нарушения
- 19:24 Асистентът на Никола Минчев замесен в скандала с подкупите на Huawei в Брюксел
- 19:21 Проф. Михаил Константинов: „Величие“ ще получат 10 депутати