
България 25.08.2025 19:12 Снимка: ДНЕС+
Еврото ще бъде част от рекламата на България зад граница
Туризмът ще е сред най-печелившите сектори от въвеждането на еврото в България, казва в интервю за БНР заместник-министърът на туризма Ирена Георгиева.
По думите ѝ, България става по-достъпна дестинация, а еврото може да бъде "много сериозна част от рекламата на България зад граница".
"Ключова индустрия, стратегически отрасъл - туристическият бранш в много голяма степен е подготвен. Еврото означава свързаност, което ще даде още по-големи възможности на туристическия бранш. Очакваме да няма стрес след приемането на еврото."
При туристическите пакети имаме опит в оферирането както в лева, така и в евро, отбеляза тя.
В курортите има висока степен на подготовка на платежната инфраструктура, отчита заместник-министърът на туризма.
Според нея двете валути в началото на идната година ще накарат потребителите да използват повече банкови карти.
Още по темата
![]() |
1 | 2.10395 |
![]() |
1 | 2.24498 |
![]() |
10 | 3.84227 |
![]() |
100 | 4.04731 |
![]() |
1 | 1.69292 |
Последни новини
- 15:26 МО: Военна техника ще се движи по пътищата на България
- 15:18 Семейството на принц Уилям и Кейт се мести в нов осемстаен "постоянен" дом
- 15:11 Италия търси 4,5 млрд. евро от банките за държавния бюджет
- 15:06 Арести в Драматичния театър в Пловдив
- 15:03 Арестуваха най-бързо изгонения от "Ергенът: Любов в рая" - пребил и душил приятелката си
- 14:54 Намалиха наполовина украинците, настанени у нас по нова хуманитарна програма
- 14:48 УЕФА сменя системата на квалификациите за националните отбори
- 14:43 Кремъл: Специалната военна операция е необходима за защита на интересите на Русия