Бойко Борисов и Волен Сидеров обекти на топ ПР в медиите
България 30.07.2006 11:52
Всички български медии работят с елементи на ПР-агенции, особено в периоди на избори.
Това показват резултатите от изследване на Българския хелзинкски комитет, представено на годишната среща на Българската медийна коалиция в Банско.
Медиите често правят спонтанен ПР (Връзки с обществеността) по отношение на партии и политически лица, а личности като Бойко Борисов и Волен Сидеров се радват на топ ПР от страна на средствата за масова информация, обясни един от медийните експерти от изследователския екип Орлин Спасов, цитиран от Дарик радио.
Политическият ПР у нас се е осъзнал след появяването на Бойко Борисов, който всъщност нямаше собствен ПР-екип, заяви от своя страна Георги Лозанов.
По думите му засега ПР е все още дума с негативен знак, а дейността ПР била спорна.
ПР-специалистите казват, че това е най-съвременният механизъм за движение на информацията, а журналистите - че ПР-ите са едни хитри търговци на информация и влияние, които търгуват с обществения интерес, смята Лозанов.
Между 200-3 000 лева се движи тарифата за подкуп на журналисти от ПР-агенции, посочват анкетираните.
Пак според тях в последните години отмира практиката да се предлагат пари срещу определени публикации.
Като най-подозрителни области от гледна точка на скритата реклама се посочват текстовете за туризъм, за имоти, за лекарства.
Това показват резултатите от изследване на Българския хелзинкски комитет, представено на годишната среща на Българската медийна коалиция в Банско.
Медиите често правят спонтанен ПР (Връзки с обществеността) по отношение на партии и политически лица, а личности като Бойко Борисов и Волен Сидеров се радват на топ ПР от страна на средствата за масова информация, обясни един от медийните експерти от изследователския екип Орлин Спасов, цитиран от Дарик радио.
Политическият ПР у нас се е осъзнал след появяването на Бойко Борисов, който всъщност нямаше собствен ПР-екип, заяви от своя страна Георги Лозанов.
По думите му засега ПР е все още дума с негативен знак, а дейността ПР била спорна.
ПР-специалистите казват, че това е най-съвременният механизъм за движение на информацията, а журналистите - че ПР-ите са едни хитри търговци на информация и влияние, които търгуват с обществения интерес, смята Лозанов.
Между 200-3 000 лева се движи тарифата за подкуп на журналисти от ПР-агенции, посочват анкетираните.
Пак според тях в последните години отмира практиката да се предлагат пари срещу определени публикации.
Като най-подозрителни области от гледна точка на скритата реклама се посочват текстовете за туризъм, за имоти, за лекарства.
CHF
|
1 | 2.09943 |
GBP
|
1 | 2.23728 |
RON
|
10 | 3.84401 |
TRY
|
100 | 3.88992 |
USD
|
1 | 1.66524 |
Последни новини
- 21:23 Хороскоп за вторник, 23 декември 2025 г.
- 19:33 Politico: Гаранциите за сигурността на Украйна се оказаха в ръцете на Путин
- 19:25 Семейство Бекъм изтри първородния си син от социалните мрежи
- 19:17 "Ростех" пусна видео от първия полет на Су-57 с двигател от пето поколение
- 19:10 АПИ: Около 100 000 автомобила се очаква да излязат от София за предстоящите празнични дни за Коледа
- 19:03 Пиратки изкъртиха пощенски кутии в блокове в Плевен
- 18:59 Касите на БНБ ще работят извънредно и на 27 декември
- 18:56 Кремъл отхвърли твърденията на Ройтерс за "руски претенции към Източна Европа"