Samsung, Apple, Xiaomi и как китайската компания успява да държи толкова ниски цени

Любопитно 29.11.2019 17:45

Лека по лека Xiaomi се превърна в една от любимите компании на хората, за които балансът между качество и цена е от водещо значение.

Въпреки това, за мнозина си остава тайна как компанията успява да държи приятно ниски цени (дори при току що излезлите си продукти), без това да се отразява на удовлетвореността на потребителите.

Наскоро СЕО-то на компанията Лей Джун разкри, че тази стратегия е в основата на политиката на компанията и в голяма степен се дължи на факта, че Xiaomi залага повече на продажби през интернет, отколкото през физически магазини.

Това й позволява да поддържа марш в печалбите от между 8 и 9%, което е много по-нисък коефициент от този на други големи компании в бранша.

Apple например поддържа марш от около 64% при ценообразуването на iPhone, докато при Samsung процентите варират между 30 и 46.03% - в зависимост от типа продукти.

По думите на Джун, Xiaomi ще запази тези коефициенти и при 5G телефоните си.

Към момента китайският производител е четвърти в света по продажби на смартфони, но все още е далеч от лидерите Samsung и Huawei. /lifestyle.bg
CHF CHF 1 2.10372
GBP GBP 1 2.35742
RON RON 10 3.93037
TRY TRY 100 5.35046
USD USD 1 1.88242