Търсят фирма за ремонт и сервизно обслужване на асансьори и платформи в общинските сгради във Варна

Варна<+> 16.01.2025 19:29 Снимка: ДНЕС+

Търсят фирма за ремонт и сервизно обслужване на асансьори и платформи в общинските сгради във Варна

Община Варна обяви обществена поръчка за абонаментно сервизно обслужване, поддръжка, текущ и авариен ремонт на 30 асансьора и платформи в обществени сгради - общинска собственост. Става дума за пътнически, товарни и кухненски асансьори, както и за платформи за хора с увреждания и възрастни хора, разположени в административните сгради на Община Варна и районни администрации, спортни бази, училища, детски градини и ясли, социални услуги и сгради на други второстепенни разпоредители с бюджет.

В предмета на поръчката е заложена и доставка на резервни части за съоръженията.

Изпълнителят трябва да осигури 24-часово непрекъснато аварийно обслужване на съоръженията, включително в почивни и празнични дни – да освобождава пътниците при аварийно спиране на кабината, да оказва помощ при аварии и злополуки и да спира асансьорите при неизправности. Аварийното обслужване на съоръженията е в срок до 1 час от получаване на сигнала. За повреди, които не могат да бъдат отстранени в срок до 24 часа, се посочва срокът, в който ще бъде извършен ремонтът.

Изпълнителят се задължава от момента на подписване на договора да поддържа асансьорите и платформите за хора с увреждания в техническа изправност и безопасност; да извършва техническо обслужване и планово-предупредителни ремонти; да води дневници за техническото състояние и резултатите от извършените проверки.

Според публикуваната техническа спецификация съоръженията са пуснати в експлоатация между 1998 и 2023 г., с изключение на кухненските асансьори в някои детски ясли, които са по-стари. Гаранционният срок за извършените ремонтни дейности е минимум 12 месеца.

Прогнозната стойност на поръчката е 85 000 лв. без ДДС. Финансирането ще се осъществява от бюджета на Община Варна, на отделните дирекции или бюджетите на второстепенните разпоредители с бюджет за съответната година.

Срокът за получаване на оферти или на заявления за участие е 14 февруари, а срокът на договорите - 12 месеца, считано от датата на сключването им. Контролът по изпълнение на поръчката ще се осъществява от Дирекция „Управление на собствеността“.
CHF CHF 1 2.082
GBP GBP 1 2.31973
RON RON 10 3.93195
TRY TRY 100 5.35144
USD USD 1 1.89886