
Варна<+> 14.01.2021 11:22 Снимка: ДНЕС+
Изтеглят козметични продукти от пазара поради възможност за несъответствие в слънцезащитния фактор
Доброволно оттегляне от пазара на продукти: слънцезащини кремове за лице с марка Purito, закупени след 01 юни 2020г. е заявила фирмата производител на козметиката HINATURE Inc., Република Корея, съобщават от РЗИ –Варна за ДНЕС+.
Производителят на козметичната марка Purito доброволно оттегля от пазара следните продукти:
Слънцезащитен крем за лице Purito Centella Green Level Unscented Sun 60 мл.
Слънцезащитен крем за лице Purito Centella Green Level Safe Sun 60 мл
Слънцезащитен крем за лице Purito Comfy Water Sun Block 60 мл.
Получена е информация, че в пресата са публикувани твърдения, че е възможно слънцезащитният фактор, посочен на опаковката на продуктите да не съответства на реалния такъв в някои партид.
За да провери тези твърдения, Purito предприема допълнително разследване и тестване на засегнатите продукти. Тъй като излизането на резултатите от допълнителните тестове ще отнеме месеци, производителят взе решение междувременно да предприеме действия и да компенсира клиентите си за неудобството от създаденото съмнение в качеството на техните слънцезащитни продукти.
Продуктите са напълно безопасни за употреба, като съмнението е единствено относно качеството на защитата срещу слънчевите лъчи. Не е необходимо преустановяване на ползването на продукта.
Въпреки това, ако някои потребители, в резултат на публикациите в пресата, имат съмнения относно ефикасността на продукта, те се насърчават, ако отговарят на условията по-долу, да се свържат с представителя на марката за България, за да получат съответната компенсация.
Продуктът, за който се претендира компенсация, да е закупен в периода от 1 юни 2020 г. до 9 декември 2020 г. - Искането за компенсация да е получено не по-късно от 31 декември 2020г. 17:00 часа. - Да има надлежно доказателство за направената покупка – номер на поръчка или касова бележка. - Продуктът да е закупен от официалния представител на марката Purito за България – kocos.bg.
Всеки потребител, който отговаря на горепосочените условия и желае да получи компенсация за закупения от него продукт, следва да посети уебсайта kocos.bg, страница Официална информация относно слънцезащитни кремове с марка Purito, където се съдържа повече информация и инструкции относно процедурата за заявяване и получаване на компенсация за засегнатите продукти.
В случай, че потребителят е закупил продукт, попадащ в обхвата на кампанията за компенсация, от друг търговец, то потребителят следва да се обърне директно към този търговец, за да получи инструкции как може да получи компенсация.
За повече информация и съдействие клиентите на KoCos.bg могат да се свържат с компанията на следния имейл адрес: help@kocos.bg.
Геновева Михайлова
Още по темата
![]() |
1 | 1.7868 |
![]() |
1 | 2.26611 |
![]() |
10 | 4.01114 |
![]() |
10 | 2.28269 |
![]() |
1 | 1.61066 |
Последни новини
- 21:17 Румен Христов: Приоритетите на СДС са по-малко държава, по-ниски данъци, по-високи доходи и пенсии
- 20:32 Меркел: Още е твърде рано за преференциално отношение към ваксинирани
- 20:25 Русия увеличи драстично глобите за протестиращите и социалните мрежи
- 20:18 Швейцария облекчава коронавирус мерките от март
- 20:12 Италия удължава коронавирус ограниченията до 6 април
- 20:06 Депутатите гласуваха Национален регистър на запорите
- 20:00 Всеки ден МОСВ ни информира какъв въздух дишаме
- 19:55 Израел качва на "стената на позора" имената на неваксинираните