До края на годината започва укрепването на свлачището "Трифон Зарезан"
Варна<+> 06.04.2014 15:48
До края на 2014-та ще започне укрепването на свлачището „Трифон Зарезан“, заради което от години е затворен панорамният път Варна – Златни пясъци. Това увери варненският депутат и председател на парламентарната комисия по регионална политика Борислав Гуцанов. Той имаше среща с представители на браншовите организации и автомобилните превозвачи във Варна.
„Проектирането на панорамния път започна, вложени са 16 млн. лв., като се надяваме до края на годината да стартират същинските строително-ремонтни дейности. За интермодалния терминал правителството отпусна 15 млн. лв. и развитието на този проект остава приоритетно за нас.
Относно интегрирания градския транспорт - там всичко зависи от общината, но ние сме готови да съдействаме при нужда. Според мен трябва да остане балансът между частния и общинския превозвач, тъй като през годините този модел на работа е доказал, че е успешен“, сподели Борислав Гуцанов.
По неговите думи магистрала „Хемус“ остава приоритетна за правителството. „До края на годината ще завърши строителството на 4,8 км. участък до с. Белокопитово, след което ще се обмислят вариантите за финансиране на аутобана. Изчисленията показват, че за довършването му са необходими над 2 млрд. лв., като единият вариант е да отделяме всяка година по 500 млн. от бюджета, а другата възможност ще я споделим след изборите, за да не скандализираме обществеността“, обясни Гуцанов.
Превозвачите и представителите на властта се обединиха около идеята, че за да е осигурена сигурността на пътниците, трябва да има максимална възраст на автомобилите. Разногласия имаше само дали тя трябва да е 10 или 15 години, като някои от таксиметровите компании изразиха виждането си, че има много добре поддържани автомобили, които са над 10-годишни.
„Проектирането на панорамния път започна, вложени са 16 млн. лв., като се надяваме до края на годината да стартират същинските строително-ремонтни дейности. За интермодалния терминал правителството отпусна 15 млн. лв. и развитието на този проект остава приоритетно за нас.
Относно интегрирания градския транспорт - там всичко зависи от общината, но ние сме готови да съдействаме при нужда. Според мен трябва да остане балансът между частния и общинския превозвач, тъй като през годините този модел на работа е доказал, че е успешен“, сподели Борислав Гуцанов.
По неговите думи магистрала „Хемус“ остава приоритетна за правителството. „До края на годината ще завърши строителството на 4,8 км. участък до с. Белокопитово, след което ще се обмислят вариантите за финансиране на аутобана. Изчисленията показват, че за довършването му са необходими над 2 млрд. лв., като единият вариант е да отделяме всяка година по 500 млн. от бюджета, а другата възможност ще я споделим след изборите, за да не скандализираме обществеността“, обясни Гуцанов.
Превозвачите и представителите на властта се обединиха около идеята, че за да е осигурена сигурността на пътниците, трябва да има максимална възраст на автомобилите. Разногласия имаше само дали тя трябва да е 10 или 15 години, като някои от таксиметровите компании изразиха виждането си, че има много добре поддържани автомобили, които са над 10-годишни.
![]() |
1 | 2.08001 |
![]() |
1 | 2.26238 |
![]() |
10 | 3.86642 |
![]() |
100 | 4.10427 |
![]() |
1 | 1.67868 |
Последни новини
- 23:54 Хороскоп за четвъртък, 21 август 2025 г.
- 19:38 ФСБ: Има задържани и убити украински диверсанти в Брянска област
- 19:30 Медведчук: Киев трябва да разбере, че при всички случаи ще загуби Донбас
- 19:23 Зеленски: Русия нанесе удар по газова разпределителна станция в региона на Одеса
- 19:16 В Генерал Тошево убиха фотограф, защото направил забележка за силен шум
- 19:08 АПИ: Монтирани са реставрираните осветителни стълбове и част от парапета на Дунав мост при Русе
- 19:01 Чувствително понижение в цената на горивата през август
- 18:55 САЩ продават оръжието за Украйна с 10% надценка