Промоутъри бягат от Кобрата
Спорт 02.12.2014 10:16
Доскорошният претендент на световната титла в тежка категория в бокса Кубрат Пулев, който загуби битката с Владимир Кличко с нокаут, засега не може да си намери нов промоутър. Не е тайна, че Кобрата има желание да смени германския си промоутър „Зауерланд Ивентс”, с който работи и досега. Договорът между двете страни изтича в края на годината.
Според мнозина специалисти компанията не се справи достатъчно добре с подготовката около мача на Пулев с Кличко на 15 ноември в Хамбург, като не успя да се пребори за по-добри условия за българския боксьор по отношение на пари, допинг контрол и др. Самият боксьор призна, че са допуснати грешки, като е липсвал нужния синхрон в работата.
Проблемът обаче е, че Пулев засега не може да си намери друг промоутър. И причините са основно две. Първо това, че Кубрат е българин, което за съжаление се котира като анонимна националност в световния професионален бокс, без традиции.
Другата е, че Пулев не е достатъчно атрактивен като боксьор и често си позволява да отправя критики към Кличко и към световната федерация, наричайки я „мафия”. Може би в думите му има доста истина, но подобни изказвания по-скоро биха отблъснали желаещи компании да го рекламират и промотират. /sportonline.bg
Според мнозина специалисти компанията не се справи достатъчно добре с подготовката около мача на Пулев с Кличко на 15 ноември в Хамбург, като не успя да се пребори за по-добри условия за българския боксьор по отношение на пари, допинг контрол и др. Самият боксьор призна, че са допуснати грешки, като е липсвал нужния синхрон в работата.
Проблемът обаче е, че Пулев засега не може да си намери друг промоутър. И причините са основно две. Първо това, че Кубрат е българин, което за съжаление се котира като анонимна националност в световния професионален бокс, без традиции.
Другата е, че Пулев не е достатъчно атрактивен като боксьор и често си позволява да отправя критики към Кличко и към световната федерация, наричайки я „мафия”. Може би в думите му има доста истина, но подобни изказвания по-скоро биха отблъснали желаещи компании да го рекламират и промотират. /sportonline.bg
![]() |
1 | 2.10191 |
![]() |
1 | 2.26108 |
![]() |
10 | 3.85249 |
![]() |
100 | 4.17961 |
![]() |
1 | 1.69586 |
Последни новини
- 18:46 Захарова: В Европа пропагандата се храни с цели „кофи с рициново масло“
- 18:38 Памела Андерсън за връзката си с Лиъм Нийсън: Харесваме се
- 18:31 Нарендра Моди отрече Тръмп да е договорил примирието между Индия и Пакистан
- 18:23 На тайна среща САЩ и Великобритания решили, че е дошъл моментът за смяна на Зеленски
- 18:16 Politico: Протестите в Украйна уплашиха Зеленски, западните лидери го скастриха сурово
- 18:08 Луксозен влак в стил Бел Епок от 30-те години на ХХ век разкрива прелестта на Испания
- 18:01 Тръмп наложи 25% мито върху вноса от Индия
- 17:55 Щрудели, кроасани и калории: депутатско питане от ДБ с вкус на парламентарна лекота