Над Tomb Raider продължава да тегне “проклятие”?
Наука 16.01.2009 13:47
Суровият закон на бизнеса гласи – ако не носиш печалба, разговорът с теб е кратък. Никой не се интересува от извинения. Тридесет служители на калифорнийската Crystal Dynamics, която в момента се занимава с продуктите от серията Tomb Raider, са получили предизвестия за уволнение. Причината – оказалите се грешни прогнози за обемите на продажба на играта Tomb Raider: Underworld.
Според официалните данни, продажбите са толкова далеч от предварително планираните, че Eidos е била принудена да намали планираната си за годината печалба с цели 30 милиона долара.
Оказва се, че да си сред разработчиците на Tomb Raider изобщо не е шега работа. Проектът постоянно е под натиск. Първо Eidos го купи от прародителя – британската Core Design, която после беше разпродадена. В момента, след уволнението на тридесет души от персонала, Crystal Dynamics се озовава пред въпроса как да повиши популярността на серията, а от там да вдигне и продажбите й.
Според финансовия директор на Eidos Робърт Брент, Лара Крофт и Tomb Raider трябва да преминат през много съществен – забележете каква нова дума се появи в българския език – ребрандъринг. (Смяна на марката не звучи ли по-добре?) Като пример Брент посочва историята с Батман. Сагата “Тъмният рицар” напълно оправда очакванията на авторите си и върна в касите им повече пари, отколкото са вложили. А нали затова работят всички?
Според официалните данни, продажбите са толкова далеч от предварително планираните, че Eidos е била принудена да намали планираната си за годината печалба с цели 30 милиона долара.
Оказва се, че да си сред разработчиците на Tomb Raider изобщо не е шега работа. Проектът постоянно е под натиск. Първо Eidos го купи от прародителя – британската Core Design, която после беше разпродадена. В момента, след уволнението на тридесет души от персонала, Crystal Dynamics се озовава пред въпроса как да повиши популярността на серията, а от там да вдигне и продажбите й.
Според финансовия директор на Eidos Робърт Брент, Лара Крофт и Tomb Raider трябва да преминат през много съществен – забележете каква нова дума се появи в българския език – ребрандъринг. (Смяна на марката не звучи ли по-добре?) Като пример Брент посочва историята с Батман. Сагата “Тъмният рицар” напълно оправда очакванията на авторите си и върна в касите им повече пари, отколкото са вложили. А нали затова работят всички?
![]() |
1 | 2.09336 |
![]() |
1 | 2.24421 |
![]() |
10 | 3.85712 |
![]() |
100 | 4.11361 |
![]() |
1 | 1.66823 |
Последни новини
- 10:44 Абе, кога станахме зверове, бе?! Колко струваше този ръчен багаж? 50 лв? Колко струваше човещината?
- 10:33 Пеевски: Комисията за противодействие на корупцията да бъде закрита
- 10:24 Фестивал „Порода - Любов“ ще събере във Варна приятели на животните
- 10:12 20% от служителите на НАСА ще напуснат
- 10:01 Ограничават движението на камиони над 20 тона в осем области у нас
- 09:51 Над 200 са загасените пожари за денонощие, фокус остава Струмяни
- 09:38 Високи температури на работното място! Какви права имаме
- 09:24 Хората, които редовно работят от вкъщи, са шест пъти по-склонни да работят в свободното си време