Google подобрява търсачката си, за да се справи с конкуренцията на Microsoft
Наука 02.10.2009 09:59
Google обяви нови подобрения на търсачката си, докато Microsoft се стреми да привлече потребители към Bing, а Twitter повишава апетита за новини и ъпдейти в реално време, предаде АФП.
Модификациите в Google включват инструменти, които позволяват на хората да ограничават търсенето онлайн само до резултати от последния час, или със специфична дата. "Това може да бъде особено полезно, когато търсите най-свежата информация", заявяват представители на Google. "Или, ако имате някаква представа кога информацията, която търсите, може да е била публикувана в мрежата".
Потребителите могат да избират и да получават само резултати от блогове, новини или уеб-страници които не са посещавали или тези, които са посещавали. За целта обаче те трябва да използват акаунтите си в Google.
Нов инструмент позволява и модифициране на резултатите, за да се получават по-малко или повече предложения за продажби онлайн. За да се стигне до новите инструменти, се натиска линк "show options" над резултатите от търсенето. Google остава неоспорвания крал на американския пазар за търсене и реклами, с 64.6% пазарен дял. /БГНЕС
Модификациите в Google включват инструменти, които позволяват на хората да ограничават търсенето онлайн само до резултати от последния час, или със специфична дата. "Това може да бъде особено полезно, когато търсите най-свежата информация", заявяват представители на Google. "Или, ако имате някаква представа кога информацията, която търсите, може да е била публикувана в мрежата".
Потребителите могат да избират и да получават само резултати от блогове, новини или уеб-страници които не са посещавали или тези, които са посещавали. За целта обаче те трябва да използват акаунтите си в Google.
Нов инструмент позволява и модифициране на резултатите, за да се получават по-малко или повече предложения за продажби онлайн. За да се стигне до новите инструменти, се натиска линк "show options" над резултатите от търсенето. Google остава неоспорвания крал на американския пазар за търсене и реклами, с 64.6% пазарен дял. /БГНЕС
![]() |
1 | 2.10033 |
![]() |
1 | 2.25716 |
![]() |
10 | 3.85385 |
![]() |
100 | 4.21711 |
![]() |
1 | 1.71504 |
Последни новини
- 10:04 БДЖ моли пътниците да не замърсяват влаковете!
- 10:00 Джо Байдън с тежки критики към Доналд Тръмп: Очакват ни тъмни дни!
- 09:53 Делян Добрев: Зелените рекетьори в България ме хейтят с пяна на уста
- 09:45 Германският външен министър предупреди Израел да не анексира Западния бряг
- 09:36 Гутериш: Мандатната система на ООН е неефективна и се нуждае от сериозна реформа
- 09:31 Разочароваща квалификация за Никола Цолов в Унгария
- 09:27 Лукашенко към Тръмп: Нелепо е! Чуй се, заплашваш най-голямата ядрена сила в света!
- 09:17 Моторист е загинал при катастрофа на АМ "Тракия", движението е спряно