В рекламата сексът не продава

Любопитно 22.07.2015 18:07

Учените доказаха, че сексът не продава, даже напротив, рекламите със сексапилни мъже и жени отвличат вниманието от самия продукт.

Хората обръщат толкова много внимание на рекламните лица, че умовете им са разсеяни с това, а не с продукта, който всъщност трябва да се рекламира, установи ново изследване.

Психиатрите заявиха, че техните заключения са новаторски и може да променят отношението към рекламната индустрията и използването на сексапилни модели и известни личности.

Проучването с 8489 участници установява, че зрителите са по-малко склонни да запомнят реклами с явно сексуално съдържание.

Експерти от Държавния университет в Охайо анализирали 53 проучвания, проведени през 2014 г., за да се измерят влиянието на насилието и сексуалното съдържание върху ефективността на рекламата по отношение на памет, нагласа към марката и намерение за покупка. Те установили, че колкото повече секс се рекламира, освен продукта, толкова повече намалява концентрацията и шансът за покупка. /БГНЕС
CHF CHF 1 2.12937
GBP GBP 1 2.21098
RON RON 10 3.8462
TRY TRY 100 3.96669
USD USD 1 1.67911