Любопитно 10.05.2021 10:00 Снимка: ДНЕС+
Starbucks обмисля да напусне Фейсбук
BuzzFeed News съобщава, че разочарованието от подобни коментари е достигнало до точката, в която се обмисля премахването на страницата на компанията от социалната мрежа.
„Starbucks е в процес на оценка на органичното им присъствие във Фейсбук и дали изобщо трябва да продължат да присъстват на платформата“, написа служител на Facebook.
Същият служител каза, че екипът на кафе-компанията, отговорен за управлението на дискусиите в сайта, се е борил да модерира омразните коментари, но не е могъл да ги деактивира.
Ако Starbucks напусне платформата, няма да е първата известна компания, която го прави, но ще е сред най-големите.
Илон Мъск премахна страниците на SpaceX и Tesla през 2018 г., като част от кампанията „#DeleteFacebook“ по време на скандала с Cambridge Analytica, свързан с поверителността онлайн и събирането на данни.
И двете компании запазиха присъствието си в Инстаграм, който е собственост на Фейсбук, но не са се върнали на основната платформа.
През 2020 г. Starbucks се присъедини към стотици други компании в кампанията „Да спрем омразата с цел печалба“, която ги накара да спрат да рекламират във Фейсбук, за да настояват за по-строга позиция и санкции срещу словото на омразата и расизма в социалните мрежи./БГНЕС
Още по темата
CHF | 1 | 2.00413 |
GBP | 1 | 2.2865 |
RON | 10 | 3.93029 |
TRY | 100 | 5.64706 |
USD | 1 | 1.82822 |
Последни новини
- 21:15 Хороскоп за понеделник, 6 май 2024 г.
- 19:36 "Няма да се извиня на някого, който си измисля": Нова атака срещу Кевин Спейси
- 19:27 Инциденти с пиротехника белязаха Великден в Гърция
- 19:15 Италианското правителство "оковава" изкуствения интелект в законови рамки
- 19:02 "Уолстрийт джърнъл": Кредиторите на Украйна губят търпение и искат Киев да си плати лихвите по дълга
- 18:49 Politico: Европа е далеч от забрана на TikTok
- 18:36 Синагоги и музей в Ню Йорк са получили бомбени заплахи, обявиха местните власти
- 18:25 "Ал Джазира" ще трябва да прекрати работа в Израел