Любопитно 16.03.2022 17:24 Снимка: ДНЕС+
Ще носят ли тениски с Шакира играчите на Spotify Camp Nou
Партньорство на стойност 310 млн. долара обявиха Spotify и ФК Барселона, което ще доведе до значителни промени във визията на играчите и в името на култовия стадион, който вече ще се казва Spotify Camp Nou.
Договорът е за четири години и дава право на платформата за музика да участва в дизайна на екипите на футболистите от мъжкия и женския отбор на Барселона.
Освен логото на Spotify върху предната част на екипите на играчите е много вероятно да се появят и лица на артисти, с които работи Spotify.
Не би било изненадващо да видим лика на певицата Шакира, съпруга на защитника Жерар Пике, или пък Джъстин Бийбър, който изглежда е част от маркетинговата кампания покрай сделката.
Пике и Шакира също участват в кампанията и затова е разумно да предположим, че поп-звездата може в някакъв момент да краси нещо повече от ВИП ложите в стадиона.
Партньорството стартира официално през месец юли и все още се очаква то да бъде официално потвърдено на трети април от борда на футболния клуб. /lifestyle.bg
Още по темата
CHF | 1 | 2.00413 |
GBP | 1 | 2.2865 |
RON | 10 | 3.93029 |
TRY | 100 | 5.64706 |
USD | 1 | 1.82822 |
Последни новини
- 11:38 В САЩ пребита съпруга оцеля след 12 часа заровена в гора
- 11:31 Макрон: Ако Русия победи, няма да има сигурност в Румъния, Полша, Литва, дори у нас
- 11:28 След 32 години: България спечели сребърен евромедал в спортната гимнастика
- 11:16 Бедност и неравенство през 2023 година – малки стъпки напред, но голямата реформа буксува
- 11:05 Внимавайте с избухванията, увреждат еластичността на кръвоносните съдове и ги стесняват
- 11:02 Пиян полицай катастрофира във Велико Търново
- 10:56 Бъдете внимателни с яйцата по Великден
- 10:53 Израел ограничава помощите за Газа, алармират десетки конгресмени демократи