Обилната закуска допринася за отслабването

Любопитно 09.08.2013 16:39

Независимо, че ограничаваме храната с пропускането на закуската не допринасяме за загубата на тегло, предупреждават учени от университета в Тел Авив в Израел.

Според резултатите от тяхното изследване обилната закуска дори насърчава свалянето на излишната маса. Жените, които тежат над нормата значително намаляват обиколката си, ако залагат на обилна закуска и обяд, вместо на преяждане вечер.

В изследването участват 93 представителки на слабия пол, които били разпределени в две групи. Участничките от първата група изяждали по 700 калории на закуска, 500 калории на обяд и 200 на вечеря. Втората група правили точно обратното – консумирали около 200 калории в началото на деня и 700 калории за вечеря. След 12 седмици жените от първата група отслабнали средно с шест килограма. А втората група участнички свалили едва с 3,5 килограма. Освен това участничките от първата група имали по-ниски нива на хормона грелин, който е отговорен за чувството на глад. /БГНЕС

CHF CHF 1 2.10463
GBP GBP 1 2.24498
RON RON 10 3.83729
TRY TRY 100 3.87564
USD USD 1 1.66355