На каква възраст жените спират да пазаруват в Zara
Любопитно 18.03.2017 09:27
Zara е култова верига магазини за дрехи, чиито достъпни версии на дизайнерски облекла я направиха любима марка на младежите и хората на 30-годишна възраст. Но според експерти в областта на потреблението има възрастова граница за купуване на дрехи от Zara и тя е много по-ниска, отколкото смятате, пише Daily Mail.
Агенцията за анализ на потреблението Insight Rooms изследвала начина, по който жените се ангажират социално с испанската марка според тяхната възраст. Изследването им установило, че ангажиментът достига своя пик на възраст между 23 и 27 години.
След това купувачите започват да намаляват, пише сайтът WWW.com, цитирайки съознователят и генерален директор на Insight Romms Ед Дилуърт. Когато достигнат 33-годишна възраст, социалният им ангажимент намалява под 1 на сто, което означава, че жените, достигнали 30-годишна възраст, търсят други марки, за да запълнят гардероба си.
Макар това да е изненадващо за феновете на Zara над 30-годишна възраст, все пак възрастовата граница не е толкова драстична, колкото при някои други конкурентни вериги магазини. Каква е причината за това? „Дрехите са в по-консервативен и класически стил и достигат до по-голяма възрастова група от младежките марки“, пише Дилуърт.
Испанската компания за бърза модва, която има над 2000 клона в цял свят, бързо улавя тенденциите от модния подиум, като доставя нови модели до магазините си два пъти в седмицата.
В последните години тя се радва на бум на популярността, като много от вдъхновените от модните подиуми модели са се сдобили с култов статус. Zara се сдоби с още по-голяма слава миналата година, когато раирано палто за 69.99 паунда стана толкова популярно, че получи собствен акаунт в социалните мрежи.
Агенцията за анализ на потреблението Insight Rooms изследвала начина, по който жените се ангажират социално с испанската марка според тяхната възраст. Изследването им установило, че ангажиментът достига своя пик на възраст между 23 и 27 години.
След това купувачите започват да намаляват, пише сайтът WWW.com, цитирайки съознователят и генерален директор на Insight Romms Ед Дилуърт. Когато достигнат 33-годишна възраст, социалният им ангажимент намалява под 1 на сто, което означава, че жените, достигнали 30-годишна възраст, търсят други марки, за да запълнят гардероба си.
Макар това да е изненадващо за феновете на Zara над 30-годишна възраст, все пак възрастовата граница не е толкова драстична, колкото при някои други конкурентни вериги магазини. Каква е причината за това? „Дрехите са в по-консервативен и класически стил и достигат до по-голяма възрастова група от младежките марки“, пише Дилуърт.
Испанската компания за бърза модва, която има над 2000 клона в цял свят, бързо улавя тенденциите от модния подиум, като доставя нови модели до магазините си два пъти в седмицата.
В последните години тя се радва на бум на популярността, като много от вдъхновените от модните подиуми модели са се сдобили с култов статус. Zara се сдоби с още по-голяма слава миналата година, когато раирано палто за 69.99 паунда стана толкова популярно, че получи собствен акаунт в социалните мрежи.
CHF
|
1 | 2.09157 |
GBP
|
1 | 2.23166 |
RON
|
10 | 3.84031 |
TRY
|
100 | 3.88827 |
USD
|
1 | 1.66086 |
Последни новини
- 18:17 13-годишна заплаши с нож друго момиче, четвъртокласник преби с бокс малолетен в Самоков
- 18:09 Руските въоръжени сили превзеха Герасимовка в Днепропетровска област
- 18:02 Изгонили Ник Райнър от парти часове преди да убие родителите си, тормозил гостите
- 17:59 ДПС-Ново начало обясни за охраната на Пеевски: Не струва милиони
- 17:50 Какво следва за прекратяването на огъня в Газа и ще продължи ли примирието?
- 17:50 Студенти настояват най-високите стипендии за успех в университета да бъдат изравнени с МРЗ
- 17:41 Покупателната способност у нас е с 27% под средното в ЕС за 2024 г.
- 17:32 МФ предлага мултифондов модел в капиталовите стълбове на пенсионната система