Моника Люински стана лице на модна марка. Вдъхновява и да се гласува на изборите в САЩ

Любопитно 28.02.2024 18:57 Снимка: ДНЕС+

Моника Люински стана лице на модна марка. Вдъхновява и да се гласува на изборите в САЩ

Неузнаваемата Моника Люински, познатата на всички от аферата ѝ с президента на САЩ Бил Клинтън, влиза в нова роля, а именно  - става лице на модна марка. Тя не само ще рекламира калифорнийска модна марка за дрехи с ниско въздействие върху околната среда, но и също пуска покани за гласуване на следващите президентски избори. Кампанията за работно облекло „Вие имате силата“ стартира в понеделник в партньорство с Vote.org.

„Гласуването означава да използвате гласа си, за да бъдете чут, и това е най-определящият аспект на демокрацията“, каза Люински, цитирана на уебсайта на компанията.

„Ако искате да се оплаквате през следващите четири години, трябва да излезете и да гласувате“.

Люински - сега писател - беше само на 22, когато се обвърза романтично с тогавашния президент, който беше с 27 години по-възрастен от нея. Новините за връзката им доминираха в дневния ред на САЩ през 1998 г. и 1999 г., след като президентът първоначално ги отрече, преди да признае за „неподходящ интимен физически контакт“ със стажантката си в Белия дом.

В интервю, публикувано в понеделник в списание Elle, Люински заяви, че партньорството е в отговор на нарастващото разочарование и апатия на гласоподавателите към президентските избори през ноември.

„Не знам дали това ще прозвучи изтъркано, но мисля, че начинът, по който жените могат да се почувстват по-овластени, е като разпознаят местата, където може да се нуждаят от повече помощ, и поискат тази помощ“, каза Люински относно решението си да стане лице.

Люински също каза на Elle, че навършването ѝ на 50 години през лятото е „истински подарък“. „Това беше година на приемане. Успях да приема толкова много за себе си и живота си и къде се намирам“, добави тя.

CHF CHF 1 2.00105
GBP GBP 1 2.27568
RON RON 10 3.93076
TRY TRY 100 5.62834
USD USD 1 1.83027