
Любопитно 19.02.2025 18:21 Снимка: ДНЕС+
Меган Маркъл промени името на своята лайфстайл марка
Меган Маркъл, съпругата на британския Принц Хари, преименува своята лайфстайл марка само няколко седмици, след като рестартира живота си в социалните медии с нов профил в Инстаграм, предаде Асошиейтед прес.
Известен преди като American Riviera Orchard, брандът на херцогинята на Съсекс вече ще се нарича As Ever.
Ребрандираната компания има и нов сайт, който Меган Маркъл представи в началото на седмицата с рядка снимка на 3-годишната Лилибет - по-малкото от двете й деца с Принц Хари.
Във видеоклип, публикуван в новия й акаунт в Инстаграм, херцогинята на Съсекс казва, че името American Riviera (Американска Ривиера), с което е известен родният й край близо до Санта Барбара, е донякъде ограничаващо в подкрепата си за местни продукти и че иска да включи по-широк спектър от стоки.
Новината идва две седмици преди дебюта на "С любов, Меган" - предаването й за лайфстайл по стрийминг платформата Нетфликс.
Херцогинята на Съсекс каза още, че е избрала името As Ever ("Както винаги") през 2022 г. По времето на сериала "Костюмари", с който се прочу, Меган Маркъл имаше популярен лайфстайл блог - The Tig.
"As Ever по същество означава както е било винаги. Ако сте ме следили от 2014 г. с The Tig, знаете, че винаги съм обичала да готвя, да изработвам неща и да се занимавам с градинарство. Това е, което правя, но през последните няколко години не съм успявала да споделям с вас по същия начин. Но сега вече мога", казва Маркъл.
Меган напусна Инстаграм, когато се сгоди за Принц Хари, и миналата година дори говори за опасностите от социалните медии.
През март 2024 г. в социалната мрежа се появи нов акаунт, наречен American Riviera Orchard, в който се казваше, че е създаден от нея.
Марката предлага различни стоки и услуги, сред които текстил, прибори за хранене, съдове за напитки, желета, конфитюри, мармалади и различни хранителни продукти за мазане.
Документите за търговската марка As Ever са подадени през септември миналата година за сходни стоки и услуги като American Riviera Orchard, отбелязва Асошиейтед прес.
Още по темата
![]() |
1 | 2.07559 |
![]() |
1 | 2.36146 |
![]() |
10 | 3.92911 |
![]() |
100 | 5.15743 |
![]() |
1 | 1.87286 |
Последни новини
- 09:34 Защо съдът отмени ефективната присъда на младеж, убил жена на пешеходна пътека в Пловдив
- 09:26 Вероучение и петиции
- 09:19 Леденото време продължава. Жълт код за екстремно ниски температури в почти цялата страна
- 09:11 Симеон Дянков е кандидатурата за председател на Фискалния съвет
- 09:04 Поредна комисия - парламентът ще обсъжда създаването на Комисия за безопасност по пътищата
- 08:58 Днес ще бъдат прочетени присъдите на петимата българи, обвинени в шпионаж, от Великобритания
- 08:49 България победи драматично Швеция в евроквалификация по баскетбол
- 08:42 Акциите на БАБХ, НАП и КЗП в хранителните магазини продължават с пълна сила