Любопитно 04.07.2021 19:13 Снимка: ДНЕС+
Какво е бъдещето на Instagram, разкрива шефът на платформата
Едва ли има някой, който все още не е забелязал, че Instagram е платформа, която гради имиджа си предимно чрез откровено копиране на популярни услуги в други платформи. Стори форматът бе първият голям пример за нескрито плагиатство, след като Instagram безцеремонно го клонира в своята платформа, виждайки колко популярен стана той в родния му Snapchat.
Най-скорошният такъв пример е услугата Reels, която доста доближи Instagram до облика на TikTok, който се превърна в абсолютен хит сред младите в последните няколко години.
Сега дъщерната на Facebook социална мрежа се готви за нови промени, които този път може би ще бъдат вдъхновени от YouTube, но също така и от TikTok.
Поне това разбираме от шефа на Instagram Адам Мосери, който наскоро публикува кратко видео в Twitter, в което говори за стратегията на платформата занапред.
“Вече не сме приложение за споделяне на снимки”, е може би сред най-значимите твърдения в двете и половина минути, в които Мосери говори.
По думите му основната причина, поради която хората ползват Instagram, е за да се забавляват, като подкрепя тезата си с проучвания.
Във видеото си някогашният продуктов директор на Facebook поставя силен акцент върху видео съдържанието и прави паралел между Instagram, YouTube и TikTok.
Oт казаното става ясно, че двете видео платформи предлагат повече забавление в сравнение с Instagram, а това веднага ни кара да мислим, че в приложението на Facebook скоро ще се появят някои познати неща от въпросните платформи.
Самият той разкрива, че скоро на стената ни в Instagram ще започнат да се появяват предложения за профили, които не следваме, и видео форматът ще е основен фокус.
Това описание веднага ни подсеща за изгледа на страницата ни в YouTube, където ни се предлагат клипове от непознати за нас канали.
Instagram също така ще се сдобие с допълнителна оптимизация за мобилно видео съдържание, за да доближи преживяването с приложението до това, което предлага конкуренцията.
Топ приоритети на компанията ще са инфлуенсърите, видео съдържанието, пазаруването и съобщенията, казва Мосери в поста си.
След всичко казано няма как да не се съгласим с него и да приемем, че Instagram вече няма да е приложение за снимки. /lifestyle.bg
Още по темата
CHF
|
1 | 2.10599 |
GBP
|
1 | 2.24061 |
RON
|
10 | 3.84295 |
TRY
|
100 | 3.87452 |
USD
|
1 | 1.65945 |
Последни новини
- 16:11 Оплешивяването - драма, част от живота или... бизнес за милиарди
- 15:58 Терзиев: Достъпът до Витоша не е привилегия, а право
- 15:47 Снеговалежи блокираха над 1600 полета в САЩ
- 15:37 Редкоземните елементи – суровините на бъдещето и новата глобална игра между Китай, САЩ и ЕС
- 15:24 Почетоха паметта на загиналите преди 22 години при атентата в българската база в Кербала
- 15:12 1 загинал и 17 ранени при катастрофи през миналия ден
- 15:05 17-годишен загина, а друг тийнейджър е ранен при тежка катастрофа край Кирилово
- 15:01 Ирак криминализира участието на гражданите си в руско-украинския конфликт