
Любопитно 18.10.2020 16:22 Снимка: ДНЕС+
Instagram, инфлуенсърите, рекламите и предстоящите регулации
В света, в който живеем, социалните мрежи заемат централно място за повечето от нас. А да си инфлуенсър носи много ползи. Ким Кардашиян е един от най-добрите примери за това.
Инфлуенсърите са онези личности с хиляди, дори милиони последователи, които имат огромно влияние в социалните медии и могат да спечелят солидни суми от различни марки в замяна на публикации с техни продукти или услуги.
Социалната мрежа Instagram да въведе нови регулации за инфлуенсърите в своята платформа, предлагат от Британската комисия за конкуренция и маркетинг (CMA), пише Reuters.

Британските регулатори заявиха в петък, че Instagram ще ограничи "скритата реклама" в големите социални медии, за да ограничи влиятелните лица, които не разкриват, че им се плаща за рекламиране на продукти.
Регулаторите са загрижени, че Instagram не прави достатъчно съгласно законите за защита на потребителите, за да спре скритата реклама, която е незаконна в Обединеното кралство. Те искат да направят по-трудно заблуждаването на хората с публикации, които не са обозначени като реклами./lifestyle.bg
Още по темата
![]() |
1 | 2.09113 |
![]() |
1 | 2.26343 |
![]() |
10 | 3.86375 |
![]() |
100 | 4.02778 |
![]() |
1 | 1.66227 |
Последни новини
- 13:06 МОН подготвя нормативна уредба за езикова интеграция на ученици
- 12:58 Атаката срещу правителството чрез фалшиви новини и манипулации подкопава демократичната среда
- 12:49 Двама мъже задържани за кражби във Варна
- 12:41 Майка от Ардино дължи над 11 500 лева издръжки за трите си деца
- 12:33 Пешеходците и децата във фокуса на тазгодишната Европейска седмица на мобилността
- 12:26 Сметната палата дава болница "Лозенец" на прокурор
- 12:18 Меган Маркъл празнува завръщането на принц Хари у дома
- 12:09 София Вергара отложи участието си на наградите "Еми" заради инфекция