Любопитно 18.10.2020 16:22 Снимка: ДНЕС+
Instagram, инфлуенсърите, рекламите и предстоящите регулации
В света, в който живеем, социалните мрежи заемат централно място за повечето от нас. А да си инфлуенсър носи много ползи. Ким Кардашиян е един от най-добрите примери за това.
Инфлуенсърите са онези личности с хиляди, дори милиони последователи, които имат огромно влияние в социалните медии и могат да спечелят солидни суми от различни марки в замяна на публикации с техни продукти или услуги.
Социалната мрежа Instagram да въведе нови регулации за инфлуенсърите в своята платформа, предлагат от Британската комисия за конкуренция и маркетинг (CMA), пише Reuters.

Британските регулатори заявиха в петък, че Instagram ще ограничи "скритата реклама" в големите социални медии, за да ограничи влиятелните лица, които не разкриват, че им се плаща за рекламиране на продукти.
Регулаторите са загрижени, че Instagram не прави достатъчно съгласно законите за защита на потребителите, за да спре скритата реклама, която е незаконна в Обединеното кралство. Те искат да направят по-трудно заблуждаването на хората с публикации, които не са обозначени като реклами./lifestyle.bg
Още по темата
CHF
|
1 | 2.09898 |
GBP
|
1 | 2.23268 |
RON
|
10 | 3.8428 |
TRY
|
100 | 3.90089 |
USD
|
1 | 1.66994 |
Последни новини
- 16:57 Германия обвини бивш член на сирийското разузнаване в престъпления срещу човечеството
- 16:48 КЗК гледа приоритетно жалба срещу поръчка за над 10 млн. лв. за "топъл обяд" в Пловдив
- 16:39 НКЖИ избра изпълнител на два проекта, част от Коридор №8
- 16:30 Италия глоби Apple с 98,6 милиона евро
- 16:21 Швеция освободи инспектирания руски товарен кораб
- 16:12 Почина дългогодишният директор на "Майчин дом" д-р Ангел Димитров
- 16:03 Обвиняемите за изтезаване на животни до смърт остават в ареста
- 16:01 Двама убити на тротоара на Колхозния пазар във Варна, след като БМВ ги помете ( Обновява се)