
Любопитно 18.10.2020 16:22 Снимка: ДНЕС+
Instagram, инфлуенсърите, рекламите и предстоящите регулации
В света, в който живеем, социалните мрежи заемат централно място за повечето от нас. А да си инфлуенсър носи много ползи. Ким Кардашиян е един от най-добрите примери за това.
Инфлуенсърите са онези личности с хиляди, дори милиони последователи, които имат огромно влияние в социалните медии и могат да спечелят солидни суми от различни марки в замяна на публикации с техни продукти или услуги.
Социалната мрежа Instagram да въведе нови регулации за инфлуенсърите в своята платформа, предлагат от Британската комисия за конкуренция и маркетинг (CMA), пише Reuters.

Британските регулатори заявиха в петък, че Instagram ще ограничи "скритата реклама" в големите социални медии, за да ограничи влиятелните лица, които не разкриват, че им се плаща за рекламиране на продукти.
Регулаторите са загрижени, че Instagram не прави достатъчно съгласно законите за защита на потребителите, за да спре скритата реклама, която е незаконна в Обединеното кралство. Те искат да направят по-трудно заблуждаването на хората с публикации, които не са обозначени като реклами./lifestyle.bg
Още по темата
![]() |
1 | 2.10146 |
![]() |
1 | 2.25664 |
![]() |
10 | 3.85059 |
![]() |
100 | 4.15961 |
![]() |
1 | 1.67308 |
Последни новини
- 19:30 Гърция иска парламентарно разследване на измамите с европейски субсидии
- 19:22 Села в Северозападна България минават на воден режим
- 19:15 Над 110 хиляди арестувани в Турция след опита за преврат през 2016 г.
- 19:07 В Германия съдят лекар, умъртвил 15 пациенти със смъртоносни инжекции
- 18:57 След протеста: Вдигат с до 20% заплатите на служителите в държавните ловни и горски стопанства
- 18:50 Фридрих Мерц планира да ореже помощите за безработни в Германия
- 18:42 Повече от половината българи не могат да си позволят едноседмична ваканция
- 18:34 Зеленски обяви мащабна трансформация в правителството! Юлия Свириденко е новият премиер