Любопитно 18.10.2020 16:22 Снимка: ДНЕС+
Instagram, инфлуенсърите, рекламите и предстоящите регулации
В света, в който живеем, социалните мрежи заемат централно място за повечето от нас. А да си инфлуенсър носи много ползи. Ким Кардашиян е един от най-добрите примери за това.
Инфлуенсърите са онези личности с хиляди, дори милиони последователи, които имат огромно влияние в социалните медии и могат да спечелят солидни суми от различни марки в замяна на публикации с техни продукти или услуги.
Социалната мрежа Instagram да въведе нови регулации за инфлуенсърите в своята платформа, предлагат от Британската комисия за конкуренция и маркетинг (CMA), пише Reuters.
Британските регулатори заявиха в петък, че Instagram ще ограничи "скритата реклама" в големите социални медии, за да ограничи влиятелните лица, които не разкриват, че им се плаща за рекламиране на продукти.
Регулаторите са загрижени, че Instagram не прави достатъчно съгласно законите за защита на потребителите, за да спре скритата реклама, която е незаконна в Обединеното кралство. Те искат да направят по-трудно заблуждаването на хората с публикации, които не са обозначени като реклами./lifestyle.bg
Още по темата
CHF | 1 | 2.01549 |
GBP | 1 | 2.2841 |
RON | 10 | 3.93068 |
TRY | 100 | 5.63583 |
USD | 1 | 1.83147 |
Последни новини
- 16:12 Кирил Петков заподозря тайна координация между Бойко Борисов, Делян Пеевски и Румен Радев
- 16:11 Още една причина да започваме деня си с чаша портокалов сок
- 16:00 Шофьор блъсна пияна жена в Силистра
- 15:51 Антибиотиците разкриват нов начин за борба с рака
- 15:38 Леверкузен счупи рекорда за мачове без загуба, но Алонсо остана критичен
- 15:26 Ненков: Някой ще попита ли мистър „Еврозона” защо отново се оказва, че не сме готови?
- 15:15 Избраха всички съдебни заседатели за процеса срещу Тръмп в Ню Йорк
- 15:06 Световен шампион получи два жълти картона, не го изгониха и стана герой. Защо?