И все пак сексът не продава
Любопитно 19.08.2015 20:35
Ново изследване разобличава мита, че рекламите със сексуална насоченост и елементи на насилие, или появяващи се на канали с подобно съдържание, имат по-голям успех от тези с неутрално съдържание.
Този род реклами и програми на практика разсейват вниманието на зрителите от рекламираните продукти и затова са по-малко ефективни от рекламите с неутрално съдържание, според изследване на Брад Бушман, професор по комуникации и психология в университета в Охайо.
До този извод изследването е достигнало благодарение на 53 проведени експеримента. Резултатите от рекламите сред потребителите са били сходни при съдържание на секс и насилие и при неутрално съдържание, се казва още в проучването.
„Никога не помага да се вкарват елементи на насилие или сексуално съдържание в рекламите“, коментира Бушман. „Резултатите или не са по-добри, или дори са по-лоши“, допълва още специалистът, цитиран от Bloomberg.
Изследването заключава, че „марки, използващи насилие в рекламното си съдържание, ще бъдат по-слабо запомнени, оценени по-малко и вероятността за покупка на продуктите е по-ниска. И макар рекламите със сексуално съдържание да са с по-добри резултати от тези с елементи на насилие, те не изглежда да постигат по-добър резултат от неутралните реклами“./profit.bg
Този род реклами и програми на практика разсейват вниманието на зрителите от рекламираните продукти и затова са по-малко ефективни от рекламите с неутрално съдържание, според изследване на Брад Бушман, професор по комуникации и психология в университета в Охайо.
До този извод изследването е достигнало благодарение на 53 проведени експеримента. Резултатите от рекламите сред потребителите са били сходни при съдържание на секс и насилие и при неутрално съдържание, се казва още в проучването.
„Никога не помага да се вкарват елементи на насилие или сексуално съдържание в рекламите“, коментира Бушман. „Резултатите или не са по-добри, или дори са по-лоши“, допълва още специалистът, цитиран от Bloomberg.
Изследването заключава, че „марки, използващи насилие в рекламното си съдържание, ще бъдат по-слабо запомнени, оценени по-малко и вероятността за покупка на продуктите е по-ниска. И макар рекламите със сексуално съдържание да са с по-добри резултати от тези с елементи на насилие, те не изглежда да постигат по-добър резултат от неутралните реклами“./profit.bg
CHF
|
1 | 2.12937 |
GBP
|
1 | 2.21098 |
RON
|
10 | 3.8462 |
TRY
|
100 | 3.96669 |
USD
|
1 | 1.67911 |
Последни новини
- 19:09 "Фокс": Администрацията на Тръмп мълчи, докато корупционен скандал разтърсва Украйна
- 18:58 Киев: Поразихме рафинерия в Самарска област! Москва: Превзехме още две селища в Украйна
- 18:47 Коалиционните партньори в германското правителство се споразумяха за новите правила за военна служба
- 18:34 Кирил Дмитриев нарече "рядкост" мълчанието на САЩ за корупционния скандал в Украйна
- 18:22 Сега няма пари за нови паркоместа, затова първо се вдига цената за паркиране
- 18:12 Масов бой и арести припомниха за вечната омраза между Хабиб и Макгрегър
- 18:06 Пожарникари се опитват да свалят четири деца от изоставена сграда в София
- 18:01 В Града на мрака: Там, където анархията била на власт, а човекът в сянката на смъртта