Дакота Джонсън, Maude и как актрисата рекламира презервативите и лубриканта на марката си

Любопитно 02.08.2021 17:30 Снимка: ДНЕС+

Дакота Джонсън, Maude и как актрисата рекламира презервативите и лубриканта на марката си

В края на 2020 г. Дакота Джонсън ни изненада с нова своя странична дейност - марката за секс играчки и интимно здраве Maude. Тя е един от двамата й създатели заедно с Ева Гойкочеа, както и основният й инвеститор.

Затова и няма нищо учудващо, когато видим 31-годишната актриса от "50 нюанса сиво" да рекламира презервативи и лубриканти. Това са двата нови продукта, които Maude предлагат от този месец.

"Сексуалното благополучие е фундаментално човешко право. Напълно подкрепям идеята зад Maude, защото тя се припокрива със собствените ми вярвания за сексуалното здраве", каза Джонсън през ноември 2020 г. по повод пускането на пазара на първите продукти.

Сега към секс играчките са добавени още два. Лубрикантът е от 100% естествени съставки и не съдържа парафин и парабени. Дакота гарантира, че и при производството на презервативите не са използвани вредни химикали.

За момента продуктите на Maude се доставят единствено на територията на САЩ. Затова пък скоро ще може да видим Дакота Джонсън в The Lost Daughter - драма по роман на Елена Феранте и с режисьор Маги Гиленхол./lifestyle.bg

CHF CHF 1 2.02049
GBP GBP 1 2.28431
RON RON 10 3.93021
TRY TRY 100 5.63146
USD USD 1 1.83594