5 бързи съвета за стегнато дупе

Любопитно 12.08.2020 12:14 Снимка: ДНЕС+

5 бързи съвета за стегнато дупе

Дупето е една от най-сексапилните части на женското тяло. Вижте как да поддържате дупето стегнато и секси. 5 бързи съвета за стегнато дупе:

Упражнения с тежести

За да имате стегнато дупе, правете упражнения с тежести, а не само със собствено тегло или кардио. Това можете да направите с най-обикновени гирички, лост, пудовка или да използвате фитнес уред.

Не бързайте

Колкото и да ви се иска да приключите с тренировката, не бива да я претупвате. Упражненията за дупе и долна част на тялото ви препоръчваме да изпълнявате бавно, особено кляканията. Така мускулите се натоварват повече и резултатът е по-добър. Когато клякате например, задръжте 3-4 секунди в най-ниската точка на клека, а след това се изправете бавно.

Правете малки тренировки за дупе всеки ден

Опитвайте се да правите малки тренировки през целия ден. Ще се почувствате тонизирани, ако в обедната почивка направите няколко клякания или пък използвате стълбите на работа вместо асансьора.

За работещите на бюро добра идея е да имате тежести за глезени в офиса. Така докато стоите на стола, можете да тренирате.

Хранете се с чисти храни

Няма как да имате секси дупе, ако не „го храните“ добре. Само упражнения не стигат. Изключете преработените храни от менюто си, забравете за пърженото и мазните меса. Наблягайте на плодовете и зеленчуците. Хранете се често в малки количества.

Преборете се с целулита

За да е секси дупето, трябва да се отървете от целулита. Добър вариант е комбинацията от диета+масажи. Друг вариант е да пробвате някои процедури за стопяване на подкожните мазнини.

Опитайте и сухото четкане, процедура, която можете да изпълнявате у дома за по-чист вид на кожата, по-малко целулит и подобряване на кръвообразщението.

CHF CHF 1 1.81752
GBP GBP 1 2.135
RON RON 10 4.02434
TRY TRY 10 2.18017
USD USD 1 1.65931