23 годишен отказа да вземе 3 милиарда долара
Любопитно 04.12.2013 11:28
Вероятно в някакъв момент през последните седмици 23-годишният Еван Шпигел си е казал: „Марк Зукърбърг ми предлага 3 милиарда долара? Жалка оферта!“ - това пише списание Мениджър.
Защото ето какво се случи – преди дни. Шпигел отхвърли предложение за посочената сума, с която Facebook искаше да купи създаденото от него приложение Snapchat.
Ако никога не сте го опитвали, Snapchat представлява апликация, която ви позволява да изпращате до други потребители снимки и клипове, които се саморазрушават веднага, след като са прегледани, в стил „Мисията невъзможна“. Приложението набра популярност първоначално сред тийнейджърите, които го използваха за „секстинг“ - чат с еротични оттенъци. Но нещата не спряха дотам. Ново проучване показа, че 26 на сто от пълнолетните американци на възраст от 18 до 29 години използват Snapchat най-редовно, и то далеч не само за да си пращат мръсни снимки. Според последните данни потребителите му споделят по 350 милиона фотографии дневно в световен мащаб. Младите създатели на апликацията дори спестиха милиони разочарования, като добавиха опцията саморазрушаващият се материал да бъде запазван за постоянно на устройството – стига да реагирате достатъчно бързо.
Потенциалът на приложението се оказа толкова голям, че Марк Зукърбърг го оцени на 3 милиарда долара – най-високата сума, предлагана за стартъп до момента. Сериозни са и слуховете, че от Google са предложили даже 4 милиарда. Еван Шпигел обаче явно оценява отрочето си по-скъпо. Мнозина нарекоха отказа му истинско безумие, а въпросът защо някой би отхвърлил такава сума остава официално отворен.
Целта на Facebook обаче е ясна – неотдавна от компанията обявиха, че са загубили отличната си някога връзка с по-младата публика, която трайно се пренасочва към услуги с по-лаконичен и адаптиран към предпочитанията им профил като Twitter. Това бе и причината, поради която компанията купи Instagram за близо1 милиард долара през април 2012 г.
Офертата за Snapchat е очевиден жест именно към тийнейджърите – Зук се надява, че отново ще ги спечели, ако им предложи онова, което сами са посочили като готино. И точно тук се крие отговорът на първия въпрос – тъй като Snapchat продължава да се разраства лавинообразно, Шпигел явно е разбрал, че дните на успеха му тепърва започват. И че един ден – може би скоро – този успех ще струва много повече от три милиарда долара. /inter-view.info
Защото ето какво се случи – преди дни. Шпигел отхвърли предложение за посочената сума, с която Facebook искаше да купи създаденото от него приложение Snapchat.
Ако никога не сте го опитвали, Snapchat представлява апликация, която ви позволява да изпращате до други потребители снимки и клипове, които се саморазрушават веднага, след като са прегледани, в стил „Мисията невъзможна“. Приложението набра популярност първоначално сред тийнейджърите, които го използваха за „секстинг“ - чат с еротични оттенъци. Но нещата не спряха дотам. Ново проучване показа, че 26 на сто от пълнолетните американци на възраст от 18 до 29 години използват Snapchat най-редовно, и то далеч не само за да си пращат мръсни снимки. Според последните данни потребителите му споделят по 350 милиона фотографии дневно в световен мащаб. Младите създатели на апликацията дори спестиха милиони разочарования, като добавиха опцията саморазрушаващият се материал да бъде запазван за постоянно на устройството – стига да реагирате достатъчно бързо.
Потенциалът на приложението се оказа толкова голям, че Марк Зукърбърг го оцени на 3 милиарда долара – най-високата сума, предлагана за стартъп до момента. Сериозни са и слуховете, че от Google са предложили даже 4 милиарда. Еван Шпигел обаче явно оценява отрочето си по-скъпо. Мнозина нарекоха отказа му истинско безумие, а въпросът защо някой би отхвърлил такава сума остава официално отворен.
Целта на Facebook обаче е ясна – неотдавна от компанията обявиха, че са загубили отличната си някога връзка с по-младата публика, която трайно се пренасочва към услуги с по-лаконичен и адаптиран към предпочитанията им профил като Twitter. Това бе и причината, поради която компанията купи Instagram за близо1 милиард долара през април 2012 г.
Офертата за Snapchat е очевиден жест именно към тийнейджърите – Зук се надява, че отново ще ги спечели, ако им предложи онова, което сами са посочили като готино. И точно тук се крие отговорът на първия въпрос – тъй като Snapchat продължава да се разраства лавинообразно, Шпигел явно е разбрал, че дните на успеха му тепърва започват. И че един ден – може би скоро – този успех ще струва много повече от три милиарда долара. /inter-view.info
CHF
|
1 | 2.09898 |
GBP
|
1 | 2.23268 |
RON
|
10 | 3.8428 |
TRY
|
100 | 3.90089 |
USD
|
1 | 1.66994 |
Последни новини
- 21:02 Хороскоп за събота, 20 декември 2025 г.
- 19:33 Безплатното разширение за браузъра Chrome шпионира разговорите ви с ChatGPT
- 19:24 Две нови метростанции отварят врати в Рим
- 19:16 Шесто понижение за годината на основната лихва в Русия
- 19:08 Съдията нареди на Анджелина Джоли да предаде личните си съобщения с адвоката си
- 18:59 Столична община спира строеж на 150-метров небостъргач на бул. "България" със заменка
- 18:52 "Беше като потъващ кораб". Как бе сключена сделката за финансирането на Украйна
- 18:44 CATL внедрява човекоподобни роботи при сглобяването на батерии