Механизмът на разрухата
Избрано 18.05.2012 09:24
Как Кирил Йорданов & антуражът му рушат всичко смислено, до което се докоснат в Общинския съвет на Варна?
В механизма на проказата, която разпространяват, няма нищо сложно - силните характери се тровят с денонощни интриги, а слабите ги зомбират ежечасно.
Колкото до най-слабите… е, Николай Апостолов просто се е родил такъв!
Процесът е трудно забележим с просто око, но понякога настъпват моменти и когато низките страсти не само че може да се видят – направо може да се пипнат.
Най-пресен е примерът с проекта за интегриран градски транспорт.
В публичното пространство за него се говори от месеци.
До последната сесия на ОбС във Варна интригите срещу този проект минаваха в графата, що годе, деликатни.
Йорданов & антураж не очакваха да бъде намерена банка, която да финансира заема за закупуване на частния превозвач “Транстриумф холдинг” от страна на Градски транспорт, който е общинска собственост.
В момента, в който се появи банка, готова да финансира сделката, Кирил Йорданов я блокира с отказ да гарантира заема. Обаче отказът беше само иницииран от него – парафираха го съветниците от мнозинството под наведения поглед на Николай Апостолов!
Този ход на варненския кмет няма как да бъде заметен под килима. Проектът е достатъчно голям и важен! И саботирането му от странна на Йорданов& антруаж е чудесен нагледен пример за причините, довели до разрухата във Варна!
По-важно е обяснението.
Защо му е на Кирил Йорданов да подкопава проектът за интегриран градски транспорт?
Просто е!
Успешният финал на този проект, освен по-добър градски транспорт на варненци, ще създаде мащабен център на власт и влияние. Който няма да е под пряк контрол на Кирил Йорданов. Нещо по-лошо (за Йорданов, не за варненци) - ще бъде под контрола на мнозинството в ОбС.
Това е и обяснението за методичността, с която се създават дублажи на вече съществуващи общински търговски дружества! За самоубийствената липса на воля и достойнство в редовете на съветниците от ГЕРБ-Варна, обяснение няма!
Антон Луков
П.П. На 7 февруари 2012 г. комисията по финанси и бюджет в морската столица Община Варна реши, че ще бъде гарантиран кредит на „Градски транспорт" ЕАД. Гаранцията е в размер на 5% от приходите на община Варна, което е 5 400 000 лева.
По думите на Председателя на финансовата комисия д-р Янко Станев реализацията на проекта ще спомогне за закупуването на 70 нови автобуса, от тях 30 са бензинови, 20 биодизел и 20 на газ. Второто нещо, което ще бъде направено е създаването на от 20 до 28 километра велоалеи, както бърза автобусна лента от квартал „Владислав Варненчик“ до „Почивка“ за около 18 милиона лева, каза още Станев.
На 16 март 2012 г. се разбра, че Австрийската банка HYPO NOE е финансовата институция, готова да отпусне заема от 9,7 млн. евро за закупуването на частния превозвач „Транстриумф холдинг“ от общинската фирма „Градски транспорт“ ЕАД. Това става ясно от писмо на Емил Данаилов от „Градски транспорт“ ЕАД, което разгледаха на днешното си заседание общинските съветници от комисия по собственост и стопанство към местния парламент във Варна.
На 28 март 2012 г. на сесия на ОбС-Варна ,общинските съветници решиха, че Община Варна ще гарантира в полза на „Градски транспорт” дълг в размер до 5 400 000 лв. за кредита на „Градски транспорт"….
Със средствата от заема „Градски транспорт" трябва да закупи частния превозвач "Транстриумф холдинг". Съществуването на единствен превозвач е необходимо условие за реализирането на проект за интегриран градски транспорт на стойност 50 млн. евро. Местните депутати одобриха и официално писмо за поемането на ангажимент пред HYPO NOE Gruppe Bank AG за превеждането на дължимите суми по кредита.
На 16 май 2012 г. общинските съветници отмениха свое решение, с което се гарантира банковия заем за закупуване на „Транстриумф холдинг“ от „Градски транспорт“. Местните депутати приеха предложението с 45 гласа „за“, без „против“ и „въздържал се“. Това стана след оспорване от страна на кмета и искане за ново обсъждане.
Гарантирането на заема бе прието като задължително условие за реализиране на проекта интегриран градски транспорт. Стана ясно обаче, че единственото условие е да има градски транспорт, но не и да се обслужва от едно дружествo.
По предложение на общинският съветник от групата на БСП Борислав Гуцанов ще бъде сформирана комисия по транспорт с представители на двата превозвача за изясняване на всички неясноти по проекта за интегриран градски транспорт. /архив "ДНЕС+"
В механизма на проказата, която разпространяват, няма нищо сложно - силните характери се тровят с денонощни интриги, а слабите ги зомбират ежечасно.
Колкото до най-слабите… е, Николай Апостолов просто се е родил такъв!
Процесът е трудно забележим с просто око, но понякога настъпват моменти и когато низките страсти не само че може да се видят – направо може да се пипнат.
Най-пресен е примерът с проекта за интегриран градски транспорт.
В публичното пространство за него се говори от месеци.
До последната сесия на ОбС във Варна интригите срещу този проект минаваха в графата, що годе, деликатни.
Йорданов & антураж не очакваха да бъде намерена банка, която да финансира заема за закупуване на частния превозвач “Транстриумф холдинг” от страна на Градски транспорт, който е общинска собственост.
В момента, в който се появи банка, готова да финансира сделката, Кирил Йорданов я блокира с отказ да гарантира заема. Обаче отказът беше само иницииран от него – парафираха го съветниците от мнозинството под наведения поглед на Николай Апостолов!
Този ход на варненския кмет няма как да бъде заметен под килима. Проектът е достатъчно голям и важен! И саботирането му от странна на Йорданов& антруаж е чудесен нагледен пример за причините, довели до разрухата във Варна!
По-важно е обяснението.
Защо му е на Кирил Йорданов да подкопава проектът за интегриран градски транспорт?
Просто е!
Успешният финал на този проект, освен по-добър градски транспорт на варненци, ще създаде мащабен център на власт и влияние. Който няма да е под пряк контрол на Кирил Йорданов. Нещо по-лошо (за Йорданов, не за варненци) - ще бъде под контрола на мнозинството в ОбС.
Това е и обяснението за методичността, с която се създават дублажи на вече съществуващи общински търговски дружества! За самоубийствената липса на воля и достойнство в редовете на съветниците от ГЕРБ-Варна, обяснение няма!
Антон Луков
П.П. На 7 февруари 2012 г. комисията по финанси и бюджет в морската столица Община Варна реши, че ще бъде гарантиран кредит на „Градски транспорт" ЕАД. Гаранцията е в размер на 5% от приходите на община Варна, което е 5 400 000 лева.
По думите на Председателя на финансовата комисия д-р Янко Станев реализацията на проекта ще спомогне за закупуването на 70 нови автобуса, от тях 30 са бензинови, 20 биодизел и 20 на газ. Второто нещо, което ще бъде направено е създаването на от 20 до 28 километра велоалеи, както бърза автобусна лента от квартал „Владислав Варненчик“ до „Почивка“ за около 18 милиона лева, каза още Станев.
На 16 март 2012 г. се разбра, че Австрийската банка HYPO NOE е финансовата институция, готова да отпусне заема от 9,7 млн. евро за закупуването на частния превозвач „Транстриумф холдинг“ от общинската фирма „Градски транспорт“ ЕАД. Това става ясно от писмо на Емил Данаилов от „Градски транспорт“ ЕАД, което разгледаха на днешното си заседание общинските съветници от комисия по собственост и стопанство към местния парламент във Варна.
На 28 март 2012 г. на сесия на ОбС-Варна ,общинските съветници решиха, че Община Варна ще гарантира в полза на „Градски транспорт” дълг в размер до 5 400 000 лв. за кредита на „Градски транспорт"….
Със средствата от заема „Градски транспорт" трябва да закупи частния превозвач "Транстриумф холдинг". Съществуването на единствен превозвач е необходимо условие за реализирането на проект за интегриран градски транспорт на стойност 50 млн. евро. Местните депутати одобриха и официално писмо за поемането на ангажимент пред HYPO NOE Gruppe Bank AG за превеждането на дължимите суми по кредита.
На 16 май 2012 г. общинските съветници отмениха свое решение, с което се гарантира банковия заем за закупуване на „Транстриумф холдинг“ от „Градски транспорт“. Местните депутати приеха предложението с 45 гласа „за“, без „против“ и „въздържал се“. Това стана след оспорване от страна на кмета и искане за ново обсъждане.
Гарантирането на заема бе прието като задължително условие за реализиране на проекта интегриран градски транспорт. Стана ясно обаче, че единственото условие е да има градски транспорт, но не и да се обслужва от едно дружествo.
По предложение на общинският съветник от групата на БСП Борислав Гуцанов ще бъде сформирана комисия по транспорт с представители на двата превозвача за изясняване на всички неясноти по проекта за интегриран градски транспорт. /архив "ДНЕС+"
CHF
|
1 | 2.09157 |
GBP
|
1 | 2.23166 |
RON
|
10 | 3.84031 |
TRY
|
100 | 3.88827 |
USD
|
1 | 1.66086 |
Последни новини
- 11:05 Русия обяви Deutsche Welle за "нежелана организация"
- 11:03 ГЕРБ/СДС и ИТН: Ще подкрепим в зала само удължителния бюджет
- 11:02 Зафиров: Няма да участваме в разговори за правителство в този парламент
- 10:56 Заради необосновано повишаване на цените:КЗП започна проверки, санкциите са от 5000 до 100 000 лв.
- 10:52 Дъно! Радостин Василев налага с ритници и шамари депутат от ДПС в пленарна зала
- 10:48 След сваления дрон: Ердоган предупреди Русия и Украйна да спрат с атаките в Черно море
- 10:40 Тръмп нареди блокада на „санкционираните петролни танкери“ към Венецуела
- 10:33 Включиха отново шести блок на АЕЦ "Козлодуй" в електроенергийната система