Избрано 12.01.2023 15:10 Снимка: ДНЕС+
Медиите на Прокопиев дълги години рекламират фирмата разследвана за финансова пирамида
Разследваната фирма за криптовалута Nexo дълги години бе сред ключовите рекламодатели в изданията на Иво Прокопиев. Почти цялата дигитална имиджова комуникация на Nexo преминаваше именно през сайтовете „Капитал“ и „Дневник“.
Освен традиционните рекламни банери и обяви за работа, в сайтовете на Economedia се публикуваха масово рекламни публикации за криптопирамидата, припомня „Блиц“.
През есента на 2021 г. – Антони Тренчев, един от основателите на Nexo, посочва в интервю за изданието на Прокопиев – „Капитал“, че компанията управлява активи за 10 млрд. евро.
Няма друго обяснение, освен финансовата страна, защо „Капитал“ рекламира Тренчев и компанията му, при положение, че още в края на 2021 г. вече има множество подозрения, че Nexo действа на ръба или отвъд финансовите закони в редица от държавите, в които оперира.
Още по темата
CHF | 1 | 2.00413 |
GBP | 1 | 2.2865 |
RON | 10 | 3.93029 |
TRY | 100 | 5.64706 |
USD | 1 | 1.82822 |
Последни новини
- 18:58 Френската полиция изведе пропалестинските активисти, окупирали водещ университет в Париж
- 18:52 ЕЦБ с положително становище по Закона за въвеждане на еврото в България
- 18:49 След 7 клас вече има „Програмиране на изкуствен интелект“, „Цветарство“ и „Ветеринарен лаборант“
- 18:41 Красимир Вълчев: Наследството на Василев и ефектът на контрабандата - 2,4 млрд. лв. по-малко приходи
- 18:38 Сняг в Пирин – на над 1700 метра надморска височина (ВИДЕО)
- 18:29 Български ученик със злато от двете най-престижни олимпиади по химия в света
- 18:20 Първан Симеонов: Младите в България са опасно дистанцирани от политиката
- 18:08 Бащата на Ивет Стайкова ѝ носи торби, пълни с храни и цигари в затвора