Лиляна Павлова: С 2 млрд. лв. за енергийна ефективност ще намалим сметките на хората и ще подпомогне
Избрано 18.09.2014 11:37
Вместо да инвестираме в мегаломански проекти с неясен край, по-добре да заделим средства за енергийна ефективност, която да намали сметките на хората и да осигури работа на бизнеса. Това коментира водачът на варненската листа на ПП ГЕРБ Лиляна Павлова на предизборен дебат по БНТ. Програмата за енергийна ефективност, която е сред приоритетите на ГЕРБ, се оказа консенсусна тема, срещу която опонентите на партията нямаха контрааргументи. Според Павлова инвестицията може да достигне 2 млрд. лв., 400 млн. лв. от които да се осигурят чрез програмата „Региони в растеж”.
„За да се постигне стабилност в България, са необходими стабилна и работеща икономика, стимули за бизнеса, които да осигурят нови работни места и да върнат всички, които търсят реализация зад граница”, категорична бе Лиляна Павлова. „Трябва да си върнем международното доверие, за да се отблокират европейските програми и да подпомогнем инвестициите”, допълни още тя. Водачът на варненската листа постави акцент и върху ангажимента на ГЕРБ да бъдат запазени най-ниските данъци – фактор за преодоляване на сивия сектор и ангажимент към гражданите и бизнеса, за да не бъдат допълнително натоварвани в сегашната сложна икономическа обстановка.
Павлова възрази срещу намеренията на левицата да отмени плоския данък с мотива, че това ще доведе до увеличаване на налозите и санкциониране на работещите. С връщането на прогресивното подоходно облагане, което БСП предлага, ще се увеличи и сивата икономика, увери тя и припомни, че правителството Орешарски е оставило неразплатен ДДС и 1,5 млрд. лв. задължения към фирмите.
„През последната година магистрала „Хемус” бе оставена на последно място и то в резервните проекти, а ние можем да започнем строителството й още през 2015 г. и то да завърши изцяло в рамките на 4 години”, изтъкна Лиляна Павлова. Тя отправи критики към доскорошните управляващи, които залагаха непосилни за бюджета разходи и без да разполагат със средства, афишираха проектна готовност, но само на хартия и то за спорни проекти.
Павлова открои добрите резултати от новия подход на работа в община Варна в лицето на кмета Иван Портних. „Вместо да се правят кърпежи, се реконструират цели булеварди. Това е далеч по-продуктивно от работа на парче”, посочи тя, като обърна специално внимание и на проекта за модернизация на градския транспорт, който стартира през управленския мандат на ПП ГЕРБ. Павлова подчерта, че европроектите откриват големи перспективи пред Варна, затова е изключително важно да не се допусне 2015 г. да бъде нулева за усвояването на европейски средства, както се случи с 2014-а.
Наред с изграждането на магистрала „Хемус”, сред приоритетите на ГЕРБ за морската столица Павлова набеляза разширяването на пристанище Варна-Изток и отваряне на зоната при Морска гара за гражданите и гостите на града. „Във Варна учат 40 000 студенти. Трябва да им дадем шанс за развитие с възможности за стартиращ бизнес и изграждане на високотехнологичен парк”, допълни още Лиляна Павлова.
„За да се постигне стабилност в България, са необходими стабилна и работеща икономика, стимули за бизнеса, които да осигурят нови работни места и да върнат всички, които търсят реализация зад граница”, категорична бе Лиляна Павлова. „Трябва да си върнем международното доверие, за да се отблокират европейските програми и да подпомогнем инвестициите”, допълни още тя. Водачът на варненската листа постави акцент и върху ангажимента на ГЕРБ да бъдат запазени най-ниските данъци – фактор за преодоляване на сивия сектор и ангажимент към гражданите и бизнеса, за да не бъдат допълнително натоварвани в сегашната сложна икономическа обстановка.
Павлова възрази срещу намеренията на левицата да отмени плоския данък с мотива, че това ще доведе до увеличаване на налозите и санкциониране на работещите. С връщането на прогресивното подоходно облагане, което БСП предлага, ще се увеличи и сивата икономика, увери тя и припомни, че правителството Орешарски е оставило неразплатен ДДС и 1,5 млрд. лв. задължения към фирмите.
„През последната година магистрала „Хемус” бе оставена на последно място и то в резервните проекти, а ние можем да започнем строителството й още през 2015 г. и то да завърши изцяло в рамките на 4 години”, изтъкна Лиляна Павлова. Тя отправи критики към доскорошните управляващи, които залагаха непосилни за бюджета разходи и без да разполагат със средства, афишираха проектна готовност, но само на хартия и то за спорни проекти.
Павлова открои добрите резултати от новия подход на работа в община Варна в лицето на кмета Иван Портних. „Вместо да се правят кърпежи, се реконструират цели булеварди. Това е далеч по-продуктивно от работа на парче”, посочи тя, като обърна специално внимание и на проекта за модернизация на градския транспорт, който стартира през управленския мандат на ПП ГЕРБ. Павлова подчерта, че европроектите откриват големи перспективи пред Варна, затова е изключително важно да не се допусне 2015 г. да бъде нулева за усвояването на европейски средства, както се случи с 2014-а.
Наред с изграждането на магистрала „Хемус”, сред приоритетите на ГЕРБ за морската столица Павлова набеляза разширяването на пристанище Варна-Изток и отваряне на зоната при Морска гара за гражданите и гостите на града. „Във Варна учат 40 000 студенти. Трябва да им дадем шанс за развитие с възможности за стартиращ бизнес и изграждане на високотехнологичен парк”, допълни още Лиляна Павлова.
CHF
|
1 | 2.10599 |
GBP
|
1 | 2.24061 |
RON
|
10 | 3.84295 |
TRY
|
100 | 3.87452 |
USD
|
1 | 1.65945 |
Последни новини
- 00:03 Рождество Христово е! Светът ликува!
- 21:02 Хороскоп за четвъртък, 25 декември 2025 г.
- 17:55 ДНЕС+ Ви пожелава на Бъдни вечер семейна топлина и споделени мигове!
- 17:51 Патриаршеското и синодално послание: Рождеството бележи повратен момент в човешката история
- 17:46 Очакването на българите: Култура или халтура - държавата да финансира, хората да потребяват
- 17:42 Д-р Динко Господинов: Празниците носят риск за сърдечно-съдовата система
- 17:31 АП: Нетаняху възложил на съветник да изготви план за атаката, причинила войната в Газа
- 17:20 Защо Стивън Спилбърг отказва да работи с Бен Афлек