ФТ: Тенис легенда оглавява био производството в България
Избрано 10.08.2012 09:10
Българите и голяма част от тези, прекарали известно време в България, в това число и вашият кореспондент, копнеят за селскостопанската продукция на страната и за простата й, но вкусна кухня.
Именно ентусиазмът за свежите, ароматни продукти на родината и искрената вяра в биологичното земеделие накарали Магдалена Малеева – една от големите български тенис легенди, да създаде своята компания през 2006.
Процъфтяващата компания за биологични продукти се превръща в утвърдено име в страната и скоро ще започне да изнася български храни към целия свят, отбелязва днес в коментар "Файненшъл Таймс".
"За мен едно от най-хубавите неща в България е храната", сподели Малеева. "Много важна част от държавата е".
Това, което започнало като идея, бързо се разраснало в малък бизнес с големи възможности за развитие. През м.г. компанията Био България имала оборот от 1,3 млн. евро. Днес тя разпространява и продава "традиционни хранителни продукти" от най-високо качество, както и собствено кисело мляко, произведено в София. Сред най-известните й продукти са млякото, яйцата и ред балкански специалитети като сиренето, кашкавала, айрана и бозата.
"Не очакваме да станем милионери, но искаме устойчив бизнес", посочи Магдалена. "Имаме страстта да го правим, вярваме в бизнеса и го правим. България има огромен потенциал – плодовете и зеленчуците тук имат невероятен вкус. Не съм била на друго място, където да имат същия".
"Но правителството не се фокусира върху селското стопанство. Те са по-заинтересовани от ски курортите", завърши тя. /БГНЕС
Именно ентусиазмът за свежите, ароматни продукти на родината и искрената вяра в биологичното земеделие накарали Магдалена Малеева – една от големите български тенис легенди, да създаде своята компания през 2006.
Процъфтяващата компания за биологични продукти се превръща в утвърдено име в страната и скоро ще започне да изнася български храни към целия свят, отбелязва днес в коментар "Файненшъл Таймс".
"За мен едно от най-хубавите неща в България е храната", сподели Малеева. "Много важна част от държавата е".
Това, което започнало като идея, бързо се разраснало в малък бизнес с големи възможности за развитие. През м.г. компанията Био България имала оборот от 1,3 млн. евро. Днес тя разпространява и продава "традиционни хранителни продукти" от най-високо качество, както и собствено кисело мляко, произведено в София. Сред най-известните й продукти са млякото, яйцата и ред балкански специалитети като сиренето, кашкавала, айрана и бозата.
"Не очакваме да станем милионери, но искаме устойчив бизнес", посочи Магдалена. "Имаме страстта да го правим, вярваме в бизнеса и го правим. България има огромен потенциал – плодовете и зеленчуците тук имат невероятен вкус. Не съм била на друго място, където да имат същия".
"Но правителството не се фокусира върху селското стопанство. Те са по-заинтересовани от ски курортите", завърши тя. /БГНЕС
CHF
|
1 | 2.09943 |
GBP
|
1 | 2.23626 |
RON
|
10 | 3.84197 |
TRY
|
100 | 3.90542 |
USD
|
1 | 1.66894 |
Последни новини
- 21:15 Хороскоп за петък, 19 декември 2025 г.
- 19:32 На 96 години си отиде режисьорът Иванка Антонова - Гръбчева
- 19:23 "Фич": Политическата нестабилност в България пречи на реформите и перспективите за растеж
- 19:15 АПИ: В почивните дни се ограничава движението на камионите над 12 т по АМ„Тракия“,„Струма“ и „Хемус"
- 19:07 Затвор до пет години за предоставяне на социална услуга без лиценз
- 19:00 Поучително: Ето какво се случва, когато пуснат лабораторни мишки в природата
- 18:52 Шофьор влезе в насрещното и се вряза в камион край Разград
- 18:45 Китай призова САЩ да спрат да въоръжават Тайван