
Избрано 12.01.2021 08:58 Снимка: ДНЕС+
„Демократична България” са дали над 220 хиляди лева за Фейсбук реклама
Интересното е, че ДБ се захранва само от дарения на симпатизанти
Първенци-рекламодатели сред политическите партии и коалиции в социалните мрежи се оказва „Демократична България“. Само по-малко от 2 години ДБ са вложили над 220 хиляди лева, за да се рекламират онлайн.
Любопитно е, че в класацията на мащабните Фейсбук кампании води не някоя от големите партии, които разчитат на държавна субсидия, а от „десните“, които официално се издържат само от дарения.
„През 2019 г. дейността на „Да, България!“ се финансира изцяло от членски внос, дарения от съмишленици и приходи от разпространение на печатни материали с партийно-пропагандно съдържание“, пишат на страницата си от ДБ.
Разбивката показва, че парите платени на Фейсбук са общо: 112 000 евро - и то без да се броят солови акции на Радан Кънев, Калоян Янков и Стефан Тафров.
Важно е да се посочи, че сумите са единствено за спонсориране във Фейсбук. Тук не е включена другата онлайн реклама - основно в Google, нито плащанията към определени медии./tribune.bg
Още по темата
![]() |
1 | 2.09113 |
![]() |
1 | 2.26343 |
![]() |
10 | 3.86375 |
![]() |
100 | 4.02778 |
![]() |
1 | 1.66227 |
Последни новини
- 14:54 Aerosmith обявиха завръщането си с нов сингъл с участието на Yungblud
- 14:46 Кампания за събиране на опасни отпадъци стартира във Варна от 25 септември
- 14:39 Израел обяви град Газа за "опасна бойна зона"
- 14:31 АИКБ е против минимална заплата от 1213 лв. от 1 януари 2026 г.
- 14:24 Утре ще се обсъди задължително ли ще се ваксинират срещу шарка овцете и козите у нас
- 14:16 14-годишен обра джамията в Сърница
- 14:08 Подновиха обвинението срещу 13 души за падането на козирката на жп гара в Нови Сад
- 13:59 Личните данни на 1,5 милиона души са изтекли онлайн след кибератака в Швеция