
Избрано 12.01.2021 08:58 Снимка: ДНЕС+
„Демократична България” са дали над 220 хиляди лева за Фейсбук реклама
Интересното е, че ДБ се захранва само от дарения на симпатизанти
Първенци-рекламодатели сред политическите партии и коалиции в социалните мрежи се оказва „Демократична България“. Само по-малко от 2 години ДБ са вложили над 220 хиляди лева, за да се рекламират онлайн.
Любопитно е, че в класацията на мащабните Фейсбук кампании води не някоя от големите партии, които разчитат на държавна субсидия, а от „десните“, които официално се издържат само от дарения.
„През 2019 г. дейността на „Да, България!“ се финансира изцяло от членски внос, дарения от съмишленици и приходи от разпространение на печатни материали с партийно-пропагандно съдържание“, пишат на страницата си от ДБ.
Разбивката показва, че парите платени на Фейсбук са общо: 112 000 евро - и то без да се броят солови акции на Радан Кънев, Калоян Янков и Стефан Тафров.
Важно е да се посочи, че сумите са единствено за спонсориране във Фейсбук. Тук не е включена другата онлайн реклама - основно в Google, нито плащанията към определени медии./tribune.bg
Още по темата
![]() |
1 | 2.09247 |
![]() |
1 | 2.28618 |
![]() |
10 | 3.8512 |
![]() |
100 | 4.19993 |
![]() |
1 | 1.6688 |
Последни новини
- 21:44 Хороскоп за вторник, 1 юли 2025 г.
- 19:36 Кметът на Враца и член на Изпълкома: Привличането на млади чужденци е по-добрият ход за клубовете
- 19:29 Първа група от 20 български пожарникари замина за Гърция
- 19:22 Турската полиция задържа над 50 души на забранено ЛГБТ+ шествие в Истанбул
- 19:17 Граждански организации от цяла София въстават срещу ППДБСС и Васил Терзиев
- 19:14 Кеворк Кеворкян: Марсианци
- 19:07 "Дойче веле": Източна Европа планира минен пояс срещу Путин
- 19:02 Потребителската кошница е поевтиняла с 3 лева за седмица