
Избрано 12.01.2021 08:58 Снимка: ДНЕС+
„Демократична България” са дали над 220 хиляди лева за Фейсбук реклама
Интересното е, че ДБ се захранва само от дарения на симпатизанти
Първенци-рекламодатели сред политическите партии и коалиции в социалните мрежи се оказва „Демократична България“. Само по-малко от 2 години ДБ са вложили над 220 хиляди лева, за да се рекламират онлайн.
Любопитно е, че в класацията на мащабните Фейсбук кампании води не някоя от големите партии, които разчитат на държавна субсидия, а от „десните“, които официално се издържат само от дарения.
„През 2019 г. дейността на „Да, България!“ се финансира изцяло от членски внос, дарения от съмишленици и приходи от разпространение на печатни материали с партийно-пропагандно съдържание“, пишат на страницата си от ДБ.
Разбивката показва, че парите платени на Фейсбук са общо: 112 000 евро - и то без да се броят солови акции на Радан Кънев, Калоян Янков и Стефан Тафров.
Важно е да се посочи, че сумите са единствено за спонсориране във Фейсбук. Тук не е включена другата онлайн реклама - основно в Google, нито плащанията към определени медии./tribune.bg
Още по темата
![]() |
1 | 2.11693 |
![]() |
1 | 2.25041 |
![]() |
10 | 3.84363 |
![]() |
100 | 3.99945 |
![]() |
1 | 1.6781 |
Последни новини
- 10:06 Проф. Рачев: В неделя срещу понеделник ще започне гирлянда от средиземноморски циклони
- 10:01 Върховният лидер на Иран към Тръмп: Ядрените ни съоръжения не са унищожени, мечтайте си!
- 09:52 Дръзкият обир на века - дали не е поръчан от колекционер?
- 09:45 The New York Times: Украйна и Русия не могат да постигнат пробив на фронта през следващите месеци
- 09:38 Румен Радев назначава нови посланици в Белгия, Нидерландия и Казахстан
- 09:29 Европрокуратурата за акцията в Пловдив: Съмнения за измама, свързани с проект за 1 532 173 евро
- 09:21 Колумбия отзова посланика си в САЩ за консултации
- 09:13 Проф. Николай Габровски получи приза "Лекар на годината 2025"