
Избрано 12.01.2021 08:58 Снимка: ДНЕС+
„Демократична България” са дали над 220 хиляди лева за Фейсбук реклама
Интересното е, че ДБ се захранва само от дарения на симпатизанти
Първенци-рекламодатели сред политическите партии и коалиции в социалните мрежи се оказва „Демократична България“. Само по-малко от 2 години ДБ са вложили над 220 хиляди лева, за да се рекламират онлайн.
Любопитно е, че в класацията на мащабните Фейсбук кампании води не някоя от големите партии, които разчитат на държавна субсидия, а от „десните“, които официално се издържат само от дарения.
„През 2019 г. дейността на „Да, България!“ се финансира изцяло от членски внос, дарения от съмишленици и приходи от разпространение на печатни материали с партийно-пропагандно съдържание“, пишат на страницата си от ДБ.
Разбивката показва, че парите платени на Фейсбук са общо: 112 000 евро - и то без да се броят солови акции на Радан Кънев, Калоян Янков и Стефан Тафров.
Важно е да се посочи, че сумите са единствено за спонсориране във Фейсбук. Тук не е включена другата онлайн реклама - основно в Google, нито плащанията към определени медии./tribune.bg
Още по темата
![]() |
1 | 1.816 |
![]() |
1 | 2.19761 |
![]() |
10 | 4.01336 |
![]() |
10 | 2.16883 |
![]() |
1 | 1.61332 |
Последни новини
- 17:49 Огнище на COVID-19 в Дом за възрастни в Сунгурларе
- 17:40 Адриан Андреев прогресира със 120 места в световната ранглиста
- 17:30 Засилен е интересът на чуждестранните гости към спортните мероприятия в България
- 17:23 Две коли се удариха челно в Павликенско, има загинал
- 17:08 Влак блъсна тир на жп прелез край Мездра
- 17:02 От лятото на 2024 година заплати и цени в евро
- 16:56 В Пловдив: Разбиха банда за фалшиви документи за чужденци
- 16:50 Благой Георгиев: Исках да купя Вардар (Скопие), но преговорите се провалиха