„Демократична България” са дали над 220 хиляди лева за Фейсбук реклама

Избрано 12.01.2021 08:58 Снимка: ДНЕС+

„Демократична България” са дали над 220 хиляди лева за Фейсбук реклама

Интересното е, че ДБ се захранва само от дарения на симпатизанти

Първенци-рекламодатели сред политическите партии и коалиции в социалните мрежи се оказва „Демократична България“. Само по-малко от 2 години ДБ са вложили над 220 хиляди лева, за да се рекламират онлайн.

Любопитно е, че в класацията на мащабните Фейсбук кампании води не  някоя от големите партии, които разчитат на държавна субсидия, а от „десните“, които официално се издържат само от дарения.

„През 2019 г. дейността на „Да, България!“ се финансира изцяло от членски внос, дарения от съмишленици и приходи от разпространение на печатни материали с партийно-пропагандно съдържание“, пишат на страницата си от ДБ.

Разбивката показва, че парите платени на Фейсбук са общо: 112 000 евро - и то без да се броят солови акции на Радан Кънев, Калоян Янков и Стефан Тафров.

Важно е да се посочи, че сумите са единствено за спонсориране във Фейсбук. Тук не е включена другата онлайн реклама - основно в Google, нито плащанията към определени медии./tribune.bg

 

CHF CHF 1 1.816
GBP GBP 1 2.19761
RON RON 10 4.01336
TRY TRY 10 2.16883
USD USD 1 1.61332