
Избрано 12.01.2021 08:58 Снимка: ДНЕС+
„Демократична България” са дали над 220 хиляди лева за Фейсбук реклама
Интересното е, че ДБ се захранва само от дарения на симпатизанти
Първенци-рекламодатели сред политическите партии и коалиции в социалните мрежи се оказва „Демократична България“. Само по-малко от 2 години ДБ са вложили над 220 хиляди лева, за да се рекламират онлайн.
Любопитно е, че в класацията на мащабните Фейсбук кампании води не някоя от големите партии, които разчитат на държавна субсидия, а от „десните“, които официално се издържат само от дарения.
„През 2019 г. дейността на „Да, България!“ се финансира изцяло от членски внос, дарения от съмишленици и приходи от разпространение на печатни материали с партийно-пропагандно съдържание“, пишат на страницата си от ДБ.
Разбивката показва, че парите платени на Фейсбук са общо: 112 000 евро - и то без да се броят солови акции на Радан Кънев, Калоян Янков и Стефан Тафров.
Важно е да се посочи, че сумите са единствено за спонсориране във Фейсбук. Тук не е включена другата онлайн реклама - основно в Google, нито плащанията към определени медии./tribune.bg
Още по темата
![]() |
1 | 2.09113 |
![]() |
1 | 2.26343 |
![]() |
10 | 3.86375 |
![]() |
100 | 4.02778 |
![]() |
1 | 1.66227 |
Последни новини
- 21:55 Хороскоп за вторник, 16 септември 2025 г.
- 19:33 Проруският опозиционен блок излезе начело преди изборите в Молдова на 28 септември
- 19:25 Българите обръщат поглед към Азия: Ръст в търсенето на екзотични валути
- 19:17 Съдът в Анкара отложи делото за отстраняването от длъжност на лидера на опозицията
- 19:10 Пребитият шеф на полицията, Русе е в съзнание, без опасност за живота, но остава под наблюдение
- 19:03 О.з. полк. Стоянов: Пилотите ни нямат подготовка за полети на пределно малка височина
- 18:56 Кеворк Кеворкян: Оскъдица
- 18:48 МВнР привика Митрофанова заради руските дронове над Полша. Н.Пр.: Това е провокация!