Избрано 12.01.2021 08:58 Снимка: ДНЕС+
„Демократична България” са дали над 220 хиляди лева за Фейсбук реклама
Интересното е, че ДБ се захранва само от дарения на симпатизанти
Първенци-рекламодатели сред политическите партии и коалиции в социалните мрежи се оказва „Демократична България“. Само по-малко от 2 години ДБ са вложили над 220 хиляди лева, за да се рекламират онлайн.
Любопитно е, че в класацията на мащабните Фейсбук кампании води не някоя от големите партии, които разчитат на държавна субсидия, а от „десните“, които официално се издържат само от дарения.
„През 2019 г. дейността на „Да, България!“ се финансира изцяло от членски внос, дарения от съмишленици и приходи от разпространение на печатни материали с партийно-пропагандно съдържание“, пишат на страницата си от ДБ.
Разбивката показва, че парите платени на Фейсбук са общо: 112 000 евро - и то без да се броят солови акции на Радан Кънев, Калоян Янков и Стефан Тафров.
Важно е да се посочи, че сумите са единствено за спонсориране във Фейсбук. Тук не е включена другата онлайн реклама - основно в Google, нито плащанията към определени медии./tribune.bg
Още по темата
CHF | 1 | 2.00269 |
GBP | 1 | 2.28725 |
RON | 10 | 3.9325 |
TRY | 100 | 5.59629 |
USD | 1 | 1.80911 |
Последни новини
- 17:11 Искрен Митев. ПП бил доволен, че не трябва да гласува за Мария Габриел да е премиер
- 17:01 Радан Кънев се извини за „сериозна фактологична грешка“ за парите от ПВУ
- 16:54 Високоскоростен влак ще повишава раждаемостта в Южна Корея
- 16:49 БДЖ и Deutsche Bahn сключиха договор за доставка на 76 модернизирани вагона (СНИМКИ)
- 16:39 Алкохол, диабет и смог - основни рискови фактори за деменция
- 16:31 Бързешком парламентът допълни Конституцията през закон заради служебния премиер
- 16:27 Кремъл: Русия няма да приеме наложени ѝ правила за преговори с Украйна
- 16:19 Сигнал за бомба евакуира столичен мол (ВИДЕО)