Избрано 12.01.2021 08:58 Снимка: ДНЕС+
„Демократична България” са дали над 220 хиляди лева за Фейсбук реклама
Интересното е, че ДБ се захранва само от дарения на симпатизанти
Първенци-рекламодатели сред политическите партии и коалиции в социалните мрежи се оказва „Демократична България“. Само по-малко от 2 години ДБ са вложили над 220 хиляди лева, за да се рекламират онлайн.
Любопитно е, че в класацията на мащабните Фейсбук кампании води не някоя от големите партии, които разчитат на държавна субсидия, а от „десните“, които официално се издържат само от дарения.
„През 2019 г. дейността на „Да, България!“ се финансира изцяло от членски внос, дарения от съмишленици и приходи от разпространение на печатни материали с партийно-пропагандно съдържание“, пишат на страницата си от ДБ.
Разбивката показва, че парите платени на Фейсбук са общо: 112 000 евро - и то без да се броят солови акции на Радан Кънев, Калоян Янков и Стефан Тафров.

Важно е да се посочи, че сумите са единствено за спонсориране във Фейсбук. Тук не е включена другата онлайн реклама - основно в Google, нито плащанията към определени медии./tribune.bg



Още по темата
CHF
|
1 | 2.09898 |
GBP
|
1 | 2.23268 |
RON
|
10 | 3.8428 |
TRY
|
100 | 3.90089 |
USD
|
1 | 1.66994 |
Последни новини
- 12:13 Лудогорец завърши 2025 година с разгром - 4:0 над Берое
- 12:02 Божидар Божанов изтрещя, обвърза сделката за "Лукойл" със "свалянето" на Цънцарова
- 11:52 Проф. Михаил Константинов: Румен Радев няма да излезе на политическия терен
- 11:43 Училищният директор с камерите излиза под гаранция срещу 5000 лв.
- 11:33 Софийски градски съд отмени избора на Весела Лечева за председател на БОК
- 11:26 Иван Стамболов - Сула: Случаят Цънцарова - журналист или агитатор и пропагандатор
- 11:20 Явор Колев за скандала в 138-о училище: Скритите камери са били 100% злонамерени
- 11:11 Забрани за камиони и засилени проверки по пътищата