"Фейсбук" засилва лобирането преди Зукърбърг да даде показания пред Конгреса
ЕС и Свят 29.03.2018 12:55
"Фейсбук" засилва лобирането във Вашингтон преди Марк Зукърбърг да даде показания пред Конгреса, пише "Гардиън".
Социалната платформа е разследвана от САЩ, Великобритания и ЕС след появилата се информация, че британската компания Cambridge Analytica неправомерно се е сдобила с личната информация на 50 милиона потребители във "Фейсбук".
Мрежата е пуснала обява с 12 работни места за политическа дейност във Вашингтон. Компанията търси мениджър публични политики, за да работи със законодателния орган и трети страни като комуникационна връзка, подпомагайки мисията и задачите на "Фейсбук". Също се търси мениджър политики и правителство за работа с различни лица в американската политическа система, които да използват платформата и инструментите на мрежата за свързване по значим и иновативен начин.
Alphabet, собственик на Google, е похарчил 18 милиона долара за лобиране през 2017 г., включително 6 милиона долара за тримесечие. Няма друга компания, която да е похарчила толкова средства за лобизъм във Вашингтон. Google назначи бившата конгресменка Сюзан Молинари, която е топ лобист на компанията.
През 2017 г. "Фейсбук" е похарчил 11 милиона долара за лобиране във Вашингтон в сравнение с 3 милиона долара през 2016 г. От 2009 г. компанията увеличава средствата. Тогава тя е похарчила за лобизъм 200 000 долара.
Зукърбърг ще даде показания пред Конгреса през април. /news.bg
Социалната платформа е разследвана от САЩ, Великобритания и ЕС след появилата се информация, че британската компания Cambridge Analytica неправомерно се е сдобила с личната информация на 50 милиона потребители във "Фейсбук".
Мрежата е пуснала обява с 12 работни места за политическа дейност във Вашингтон. Компанията търси мениджър публични политики, за да работи със законодателния орган и трети страни като комуникационна връзка, подпомагайки мисията и задачите на "Фейсбук". Също се търси мениджър политики и правителство за работа с различни лица в американската политическа система, които да използват платформата и инструментите на мрежата за свързване по значим и иновативен начин.
Alphabet, собственик на Google, е похарчил 18 милиона долара за лобиране през 2017 г., включително 6 милиона долара за тримесечие. Няма друга компания, която да е похарчила толкова средства за лобизъм във Вашингтон. Google назначи бившата конгресменка Сюзан Молинари, която е топ лобист на компанията.
През 2017 г. "Фейсбук" е похарчил 11 милиона долара за лобиране във Вашингтон в сравнение с 3 милиона долара през 2016 г. От 2009 г. компанията увеличава средствата. Тогава тя е похарчила за лобизъм 200 000 долара.
Зукърбърг ще даде показания пред Конгреса през април. /news.bg
CHF
|
1 | 2.09943 |
GBP
|
1 | 2.23626 |
RON
|
10 | 3.84197 |
TRY
|
100 | 3.90542 |
USD
|
1 | 1.66894 |
Последни новини
- 21:02 Хороскоп за събота, 20 декември 2025 г.
- 19:33 Безплатното разширение за браузъра Chrome шпионира разговорите ви с ChatGPT
- 19:24 Две нови метростанции отварят врати в Рим
- 19:16 Шесто понижение за годината на основната лихва в Русия
- 19:08 Съдията нареди на Анджелина Джоли да предаде личните си съобщения с адвоката си
- 18:59 Столична община спира строеж на 150-метров небостъргач на бул. "България" със заменка
- 18:52 "Беше като потъващ кораб". Как бе сключена сделката за финансирането на Украйна
- 18:44 CATL внедрява човекоподобни роботи при сглобяването на батерии