"Фейсбук" засилва лобирането преди Зукърбърг да даде показания пред Конгреса
ЕС и Свят 29.03.2018 12:55
"Фейсбук" засилва лобирането във Вашингтон преди Марк Зукърбърг да даде показания пред Конгреса, пише "Гардиън".
Социалната платформа е разследвана от САЩ, Великобритания и ЕС след появилата се информация, че британската компания Cambridge Analytica неправомерно се е сдобила с личната информация на 50 милиона потребители във "Фейсбук".
Мрежата е пуснала обява с 12 работни места за политическа дейност във Вашингтон. Компанията търси мениджър публични политики, за да работи със законодателния орган и трети страни като комуникационна връзка, подпомагайки мисията и задачите на "Фейсбук". Също се търси мениджър политики и правителство за работа с различни лица в американската политическа система, които да използват платформата и инструментите на мрежата за свързване по значим и иновативен начин.
Alphabet, собственик на Google, е похарчил 18 милиона долара за лобиране през 2017 г., включително 6 милиона долара за тримесечие. Няма друга компания, която да е похарчила толкова средства за лобизъм във Вашингтон. Google назначи бившата конгресменка Сюзан Молинари, която е топ лобист на компанията.
През 2017 г. "Фейсбук" е похарчил 11 милиона долара за лобиране във Вашингтон в сравнение с 3 милиона долара през 2016 г. От 2009 г. компанията увеличава средствата. Тогава тя е похарчила за лобизъм 200 000 долара.
Зукърбърг ще даде показания пред Конгреса през април. /news.bg
Социалната платформа е разследвана от САЩ, Великобритания и ЕС след появилата се информация, че британската компания Cambridge Analytica неправомерно се е сдобила с личната информация на 50 милиона потребители във "Фейсбук".
Мрежата е пуснала обява с 12 работни места за политическа дейност във Вашингтон. Компанията търси мениджър публични политики, за да работи със законодателния орган и трети страни като комуникационна връзка, подпомагайки мисията и задачите на "Фейсбук". Също се търси мениджър политики и правителство за работа с различни лица в американската политическа система, които да използват платформата и инструментите на мрежата за свързване по значим и иновативен начин.
Alphabet, собственик на Google, е похарчил 18 милиона долара за лобиране през 2017 г., включително 6 милиона долара за тримесечие. Няма друга компания, която да е похарчила толкова средства за лобизъм във Вашингтон. Google назначи бившата конгресменка Сюзан Молинари, която е топ лобист на компанията.
През 2017 г. "Фейсбук" е похарчил 11 милиона долара за лобиране във Вашингтон в сравнение с 3 милиона долара през 2016 г. От 2009 г. компанията увеличава средствата. Тогава тя е похарчила за лобизъм 200 000 долара.
Зукърбърг ще даде показания пред Конгреса през април. /news.bg
![]() |
1 | 2.09113 |
![]() |
1 | 2.26343 |
![]() |
10 | 3.86375 |
![]() |
100 | 4.02778 |
![]() |
1 | 1.66227 |
Последни новини
- 17:41 Повдигат обвинения на убиеца на Чарли Кърк
- 17:35 Вучич: Получихме информация за подготовката на "Майдан" в Сърбия
- 17:32 Регионалният министър спря смяната на директора на ВиК - Русе
- 17:24 ООН зове Израел да спре касапницата в Газа
- 17:16 Бетоновоз помете пешеходец в София
- 17:08 Ученик от спортно училище в Хасково стреля с пистолет в училище
- 16:58 Естония изгражда 40 км противотанков ров като част от Балтийската отбранителна зона
- 16:49 КС прекрати производството за избора на Димитър Главчев за шеф на Сметната палата