"Фейсбук" засилва лобирането преди Зукърбърг да даде показания пред Конгреса
ЕС и Свят 29.03.2018 12:55
"Фейсбук" засилва лобирането във Вашингтон преди Марк Зукърбърг да даде показания пред Конгреса, пише "Гардиън".
Социалната платформа е разследвана от САЩ, Великобритания и ЕС след появилата се информация, че британската компания Cambridge Analytica неправомерно се е сдобила с личната информация на 50 милиона потребители във "Фейсбук".
Мрежата е пуснала обява с 12 работни места за политическа дейност във Вашингтон. Компанията търси мениджър публични политики, за да работи със законодателния орган и трети страни като комуникационна връзка, подпомагайки мисията и задачите на "Фейсбук". Също се търси мениджър политики и правителство за работа с различни лица в американската политическа система, които да използват платформата и инструментите на мрежата за свързване по значим и иновативен начин.
Alphabet, собственик на Google, е похарчил 18 милиона долара за лобиране през 2017 г., включително 6 милиона долара за тримесечие. Няма друга компания, която да е похарчила толкова средства за лобизъм във Вашингтон. Google назначи бившата конгресменка Сюзан Молинари, която е топ лобист на компанията.
През 2017 г. "Фейсбук" е похарчил 11 милиона долара за лобиране във Вашингтон в сравнение с 3 милиона долара през 2016 г. От 2009 г. компанията увеличава средствата. Тогава тя е похарчила за лобизъм 200 000 долара.
Зукърбърг ще даде показания пред Конгреса през април. /news.bg
Социалната платформа е разследвана от САЩ, Великобритания и ЕС след появилата се информация, че британската компания Cambridge Analytica неправомерно се е сдобила с личната информация на 50 милиона потребители във "Фейсбук".
Мрежата е пуснала обява с 12 работни места за политическа дейност във Вашингтон. Компанията търси мениджър публични политики, за да работи със законодателния орган и трети страни като комуникационна връзка, подпомагайки мисията и задачите на "Фейсбук". Също се търси мениджър политики и правителство за работа с различни лица в американската политическа система, които да използват платформата и инструментите на мрежата за свързване по значим и иновативен начин.
Alphabet, собственик на Google, е похарчил 18 милиона долара за лобиране през 2017 г., включително 6 милиона долара за тримесечие. Няма друга компания, която да е похарчила толкова средства за лобизъм във Вашингтон. Google назначи бившата конгресменка Сюзан Молинари, която е топ лобист на компанията.
През 2017 г. "Фейсбук" е похарчил 11 милиона долара за лобиране във Вашингтон в сравнение с 3 милиона долара през 2016 г. От 2009 г. компанията увеличава средствата. Тогава тя е похарчила за лобизъм 200 000 долара.
Зукърбърг ще даде показания пред Конгреса през април. /news.bg
![]() |
1 | 2.09269 |
![]() |
1 | 2.26763 |
![]() |
10 | 3.86688 |
![]() |
100 | 4.17071 |
![]() |
1 | 1.66213 |
Последни новини
- 11:25 Константинов: Ако не долети огромен черен лебед, това правителство ще си изкара пълния мандат
- 11:15 Още трима кметове от турската опозиция са задържани за корупция
- 11:04 Футболисти летяха 5000 км за погребението на Диого Жота от Ливърпул
- 10:52 Вятър, падания и опасни фенове: "Бедствието Яспер" удари на финала в първия етап от "Тура"
- 10:41 Васил Терзиев не виждал причини да подава оставка, не знаел какво е правил Барбутов
- 10:30 Григор Димитров надви Себастиан Офнер за юбилейната си победа №100 в турнири за Големия шлем
- 10:24 Нощна катастрофа на бул. „Ситняково“: Младежи избягаха след удар с „Мустанг“ (ВИДЕО)
- 10:19 Мъск възроди идеята за нова партия след приемането на "големия красив закон" на Тръмп