ЕС и Свят 26.11.2024 18:31 Снимка: ДНЕС+
Британският туристически министър отказала среща с Евтим Милошев поради „различия в ранга“
Секретарката на Департамента по култура, медии и спорт, в който влиза и туристическият сектор, Лиза Нанди и министърът на творческите индустрии, изкуства и туризъм Крис Браянт отказали да се срещнат с министъра на туризма Евтим Милошев по време на туристическото изложение WTM в Лондон, предаде TraveNews, позовавайки се на туроператори и служители на нашето Министерство на туризма.
По думите от туроператорите Милошев е искал да се срещне с тях във връзка увеличението на британски туристи в България, както и да представи идеята за бранд "Балкани", но Нанди и Браянт категорично отказали такава среща, понеже Милошев е служебен министър и не отговарял на ранга им.
От туристическото министерство са обяснили за TravelNews, че са пуснали информация с кои министри са предвидени срещи в рамките на туристическото изложение в Лондон.
В рамките на изложението Евтим Милошев се е срещнал със зам.-министъра на туризма на Италия Даниела Сантанке и колегите си от Гърция - Олга Кефалояни, Сърбия - Хюсеин Мемич, Хърватия - Тончи Главина, Черна гора - Симонида Кордич, със заместник-министъра на туризма на Турция - Надир Алпаслан. От арабския регион се срещна с министрите на туризма от Саудитска Арабия, Катар, Бахрейн и генералния секретар на ресорния съвет на Кувейт, като на срещите Милошев е поставил основно акцент върху създаването на общ туристически продукт - бранд "Балкани", и подобряването на въздушната свързаност между балканските столици.
Все пак освен с туристическия зам.-министър на Италия и колегите си от Гърция и Хърватия, Евтим Милошев не се е срещнал с никой друг министър на туризма в рамките на ЕС, отбеляза TravelNews, въпреки че България се посещава най-много от туристи от ЕС, включително и от Великобритания.
Служебният министър на туризма се е срещнал с големите туроператори, но от пресцентъра на туристическото министерство е липсвало информация за резултатите и очакванията за предстоящия зимен и следващия летен сезон. Основно се е поставило акцент върху идеята за бранд "Балкани", което е насочена към улесняване на пътуванията между страните и предоставяне на уникално преживяване на туристите, което включва посещение на повече от една балканска дестинация с едно пътуване.
TravelNews отбелязва, че много туроператори и хотелиери от България и съседните страни са скептични към бранд "Балкани", понеже нито една от държавите не искала да се рекламира като балканска дестинация, защото наименованието се асоциира с конфликти и войни. Именно заради това най-големите туристически дестинации в региона - Гърция, Турция и Хърватия, се представят като страни от Югоизточна Европа.
Още по темата
CHF
|
1 | 2.09943 |
GBP
|
1 | 2.23728 |
RON
|
10 | 3.84401 |
TRY
|
100 | 3.88992 |
USD
|
1 | 1.66524 |
Последни новини
- 19:08 Ким откри пет луксозни хотела с дъщеря си, отчете икономически напредък на КНДР
- 19:01 Александър Николов и Карлос Насар попаднаха в Топ 10 на "Спортист на Балканите"
- 18:54 Южна Корея тества ултраиздръжлив робот за изследване на мистериозните лунни пещери
- 18:47 В Полша двама миньори се задушиха с метан и загинаха във въгледобивна мина
- 18:39 Московски съд арестува задочно Каспаров, обявен за чужд агент и включен в регистъра на терористите
- 18:32 Как дядо Коледа пътува по света? Отговорът се крие в Айнщайн
- 18:27 "Политико": Европа проваля Украйна
- 18:24 Първият тематичен парк в света, посветен на Дракула, ще бъде построен край Букурещ