.jpg)
ЕС и Свят 26.11.2024 18:31 Снимка: ДНЕС+
Британският туристически министър отказала среща с Евтим Милошев поради „различия в ранга“
Секретарката на Департамента по култура, медии и спорт, в който влиза и туристическият сектор, Лиза Нанди и министърът на творческите индустрии, изкуства и туризъм Крис Браянт отказали да се срещнат с министъра на туризма Евтим Милошев по време на туристическото изложение WTM в Лондон, предаде TraveNews, позовавайки се на туроператори и служители на нашето Министерство на туризма.
По думите от туроператорите Милошев е искал да се срещне с тях във връзка увеличението на британски туристи в България, както и да представи идеята за бранд "Балкани", но Нанди и Браянт категорично отказали такава среща, понеже Милошев е служебен министър и не отговарял на ранга им.
От туристическото министерство са обяснили за TravelNews, че са пуснали информация с кои министри са предвидени срещи в рамките на туристическото изложение в Лондон.
В рамките на изложението Евтим Милошев се е срещнал със зам.-министъра на туризма на Италия Даниела Сантанке и колегите си от Гърция - Олга Кефалояни, Сърбия - Хюсеин Мемич, Хърватия - Тончи Главина, Черна гора - Симонида Кордич, със заместник-министъра на туризма на Турция - Надир Алпаслан. От арабския регион се срещна с министрите на туризма от Саудитска Арабия, Катар, Бахрейн и генералния секретар на ресорния съвет на Кувейт, като на срещите Милошев е поставил основно акцент върху създаването на общ туристически продукт - бранд "Балкани", и подобряването на въздушната свързаност между балканските столици.
Все пак освен с туристическия зам.-министър на Италия и колегите си от Гърция и Хърватия, Евтим Милошев не се е срещнал с никой друг министър на туризма в рамките на ЕС, отбеляза TravelNews, въпреки че България се посещава най-много от туристи от ЕС, включително и от Великобритания.
Служебният министър на туризма се е срещнал с големите туроператори, но от пресцентъра на туристическото министерство е липсвало информация за резултатите и очакванията за предстоящия зимен и следващия летен сезон. Основно се е поставило акцент върху идеята за бранд "Балкани", което е насочена към улесняване на пътуванията между страните и предоставяне на уникално преживяване на туристите, което включва посещение на повече от една балканска дестинация с едно пътуване.
TravelNews отбелязва, че много туроператори и хотелиери от България и съседните страни са скептични към бранд "Балкани", понеже нито една от държавите не искала да се рекламира като балканска дестинация, защото наименованието се асоциира с конфликти и войни. Именно заради това най-големите туристически дестинации в региона - Гърция, Турция и Хърватия, се представят като страни от Югоизточна Европа.
Още по темата
![]() |
1 | 2.10078 |
![]() |
1 | 2.25925 |
![]() |
10 | 3.85112 |
![]() |
100 | 4.16705 |
![]() |
1 | 1.67408 |
Последни новини
- 18:59 България и Узбекистан засилват сътрудничеството в транспорта и енергетиката
- 18:46 Стою Стоев, ПП: Връщаме се към времената на постната пица
- 18:34 ФАМОЗНО: България има шампион на „Уимбълдън“
- 18:21 БНБ готви възпоменателни монети, които ще бъдат отсечени вече с номинал в евро
- 18:09 Пожар в Анкара уби трима души, сред които и бебе
- 17:57 Засилен трафик по Южното Черноморие
- 17:43 Какво да обличаме, когато е прекалено топло за дрехи
- 17:31 7 знаменитости, които (вероятно) не знаехме, че имат гръцки корени