България 27.10.2025 16:48 Снимка: ДНЕС+
Над 10 хил. деца преминаха само за месец през образователната кампания "Пресичам безопасно с TEDI"
Над 10 000 ученици от първи до трети клас преминаха обучения за основните правила за пътна безопасност с националната кампания "Пресичам безопасно с TEDI".
Финалът на кампанията, която стартира в началото на октомври, завърши с открит урок в столичното 118 СУ "Акад. Людмил Стоянов". В него всички над 90 първокласници придобиха ценни знания от представители на Главна дирекция "Национална полиция". Техен верен спътник в уроците бе и мечето TEDI.
Кампанията се провежда за шеста поредна година и има за цел да запознае децата на България с правилата за движение по пътищата. Нейни организатори са Тимбарк България, съвместно с Министерство на образованието и Министерство на вътрешните работи.
Ежегодно инициативата се провежда в хибриден формат. Практическите уроци с експерти от "Национална полиция" ще се случат в шест града: София, Варна, Пловдив, Бургас, Стара Загора и Велико Търново.
Освен тях, всички училища в страната имат достъп до безплатен интерактивен мултимедиен урок, който можете да намерите тук.
Чрез него децата влизат в ролята на пешеходци, водачи и пътници и научават как да се държат правилно при пресичане, пътуване в автомобил или каране на велосипед и тротинетка. Подготвени са и онлайн тестове, с които учениците да затвърдят знанията си за своята безопасност на пътя.
През 2025 г. в инициативата "Пресичам безопасно с TEDI" се включиха над 60 училища от 22 населени места.
"Като майка знам колко е важно основните правила за пътна безопасност да бъдат представени на достъпен език, по забавен и интерактивен начин, за да могат да останат трайно в съзнанието на децата. Затова с гордост мога да споделя, че ние в Тимбарк България наистина сме взели при сърце развитието и растежа на децата ни, инвестирайки не само в качествени детски напитки, но и в оформянето на едни млади и интелигентни хора, които в бъдеще ще пазят както своя, така и чуждия живот на пътя. Вече шест поредни години, организираме кампанията "Пресичам безопасно с TEDI", за които обучението са преминали повече от 50 000 ученици от цялата страна. А най-ценната награда за нас е позитивната обратна връзка, която получаваме всяка година от деца, родители и учители", сподели Лора Величкова, бранд мениджър за TEDI в Тимбарк България.
Още по темата
CHF
|
1 | 2.09157 |
GBP
|
1 | 2.23166 |
RON
|
10 | 3.84031 |
TRY
|
100 | 3.88827 |
USD
|
1 | 1.66086 |
Последни новини
- 20:38 Хороскоп за сряда, 17 декември 2025 г.
- 19:33 Филипа и Йовица се разделиха, въпреки годежа си в "Ергенът: Любов в рая"
- 19:26 Песков: Ще коментираме западните гаранции за Киев, като видим текста. Коледно примирие няма да има
- 19:18 Тръмп с ироничен коментар за смъртта на Роб Райнър.Последва остра реакция от политици и знаменитости
- 19:11 Австралийската полиция: Масовото убийство в Сидни е вдъхновено от „Ислямска държава“
- 19:03 Най-големият тематичен парк за лед и сняг в света ще отвори врати в Китай
- 18:55 Таксиметровият синдикат: Ще има отлив в цялата сфера на услугите след първи януари
- 18:48 Червена рокля и рубинени бижута гарантират късмет през Китайската година на Огнения кон