
България 17.06.2024 16:12 Снимка: ДНЕС+
Може ли да не плащаме, ако не получим касов бон
Клиентите имат право да задържат плащането към търговеца, докато не получат касова бележка. Това напомнят от Националната агенция за приходите в началото на летния туристически сезон.
Този механизъм, който е възможен след промяна в Закона за ДДС (в сила от 1 януари 2024 година), има за цел да засили противодействието на укриването на приходи и на нелоялната конкуренция, както и гарантирането на потребителските права.
„Въпреки, че не съм привърженик на строгите мерки, това е една мярка, която помага на собствениците да осъществяват контрол над служителите и клиентите”, каза Кристиян Киров, собственик на хотел и ресторант.
Според него тя ще е „лекарство за нелоялната конкуренция”. Когато един си издава касов бон, а друг-не, състезателните начала се губят”, отбеляза той.
Още по темата
![]() |
1 | 2.10033 |
![]() |
1 | 2.25716 |
![]() |
10 | 3.85385 |
![]() |
100 | 4.21711 |
![]() |
1 | 1.71504 |
Последни новини
- 09:53 Делян Добрев: Зелените рекетьори в България ме хейтят с пяна на уста
- 09:45 Германският външен министър предупреди Израел да не анексира Западния бряг
- 09:36 Гутериш: Мандатната система на ООН е неефективна и се нуждае от сериозна реформа
- 09:31 Разочароваща квалификация за Никола Цолов в Унгария
- 09:27 Лукашенко към Тръмп: Нелепо е! Чуй се, заплашваш най-голямата ядрена сила в света!
- 09:17 Моторист е загинал при катастрофа на АМ "Тракия", движението е спряно
- 09:09 NASA и SpaceX успешно стартираха мисията Crew-11
- 09:07 Диян Стаматов: Неспазване на правилата и липсата на санкции са най-големият проблем в образованието