
България 17.06.2024 16:12 Снимка: ДНЕС+
Може ли да не плащаме, ако не получим касов бон
Клиентите имат право да задържат плащането към търговеца, докато не получат касова бележка. Това напомнят от Националната агенция за приходите в началото на летния туристически сезон.
Този механизъм, който е възможен след промяна в Закона за ДДС (в сила от 1 януари 2024 година), има за цел да засили противодействието на укриването на приходи и на нелоялната конкуренция, както и гарантирането на потребителските права.
„Въпреки, че не съм привърженик на строгите мерки, това е една мярка, която помага на собствениците да осъществяват контрол над служителите и клиентите”, каза Кристиян Киров, собственик на хотел и ресторант.
Според него тя ще е „лекарство за нелоялната конкуренция”. Когато един си издава касов бон, а друг-не, състезателните начала се губят”, отбеляза той.
Още по темата
![]() |
1 | 2.09493 |
![]() |
1 | 2.25951 |
![]() |
10 | 3.86306 |
![]() |
100 | 4.01142 |
![]() |
1 | 1.6565 |
Последни новини
- 19:34 Турция въвежда задължителни психотестове преди сключване на брак
- 19:27 Хърватия вече има първата плаваща аптека
- 19:21 Лебедев: Руските сили нанесоха удар по завод, произвеждащ системи за насочване на ракети за ВСУ
- 19:13 Фридрих Мерц пред Бундестага: Путин изпитва търпимостта ни
- 19:06 Русия намалява доставките на петрол след украинските атаки по тръбопроводи и рафинерии
- 18:59 Овечкин на 40: Последният танц на една съвременна спортна икона
- 18:52 Полша проведе първи бойни стрелби с ракети „Пейтриът“ по време на учението „Железен защитник“
- 18:45 Кукли с размерите на дете карат шофьорите да намаляват на ул. "Гурко", където беше убит Филип Арсов