"Фейсбук" затяга политическата реклама
България 29.03.2019 08:01
"Фейсбук" затяга правилата за политическата реклама. Това става ясно от съобщение от компанията на Марк Зукърбърг.
По-строгите правила на "Фейсбук" за политическа реклама ще важат за Европейския съюз.
Така социалната мрежа се готви за изборите за Европейски парламент.
С новите рестрикции ще бъдат запознати всички рекламни агенции.
"Фейсбук" се надява допълнителните проверки на самоличността и местоположението да създадат реална бариера пред всеки, който възнамерява да използва рекламите за външна намеса в изборите в дадена страна.
Ограниченията се отнасят да съдържание, свързано с предизборната кампания на политици или политически партии, както и за политически реклами, които целят да агитират или разубедят хората да гласуват.
Подобни мерки бяха въведени в последните месеци за изборите в Индонезия и Канада.
От "Фейсбук" вече въведоха изискване всеки рекламодател, който иска да пусне политическа реклама, да бъде проверен и да удостовери самоличността и местонахождението си.
Ако не бъде одобрен, няма да има право да публикува. Такъв тип реклама освен това ще бъде обозначена, а рекламодателят ще трябва да посочи кой е източникът на финансиране. Тези нови правила ще бъдат въведени първоначално в САЩ, а в следващите месеци и в останалата част от света.
"Фейсбук" вече забрани белия национализъм и сепаратизъм.
По-строгите правила на "Фейсбук" за политическа реклама ще важат за Европейския съюз.
Така социалната мрежа се готви за изборите за Европейски парламент.
С новите рестрикции ще бъдат запознати всички рекламни агенции.
"Фейсбук" се надява допълнителните проверки на самоличността и местоположението да създадат реална бариера пред всеки, който възнамерява да използва рекламите за външна намеса в изборите в дадена страна.
Ограниченията се отнасят да съдържание, свързано с предизборната кампания на политици или политически партии, както и за политически реклами, които целят да агитират или разубедят хората да гласуват.
Подобни мерки бяха въведени в последните месеци за изборите в Индонезия и Канада.
От "Фейсбук" вече въведоха изискване всеки рекламодател, който иска да пусне политическа реклама, да бъде проверен и да удостовери самоличността и местонахождението си.
Ако не бъде одобрен, няма да има право да публикува. Такъв тип реклама освен това ще бъде обозначена, а рекламодателят ще трябва да посочи кой е източникът на финансиране. Тези нови правила ще бъдат въведени първоначално в САЩ, а в следващите месеци и в останалата част от света.
"Фейсбук" вече забрани белия национализъм и сепаратизъм.
CHF
|
1 | 2.09943 |
GBP
|
1 | 2.23626 |
RON
|
10 | 3.84197 |
TRY
|
100 | 3.90542 |
USD
|
1 | 1.66894 |
Последни новини
- 17:06 Поклонението пред Боян Радев ще бъде в понеделник от 11 часа на стадион „Васил Левски“
- 16:57 САЩ отмениха санкциите срещу редица компании, доставящи оборудване за руския ВПК
- 16:48 Киселова: Промените в Конституцията ще останат в историята като илюстрация на законодателен произвол
- 16:40 Медведев: Срещата на върха на ЕС в Брюксел взе редица решения, важни за "престъпния свят"
- 16:31 АП: Антимигрантската реторика и политики се засилват в цяла Европа
- 16:23 50 хиляди роботи-войници може да попълнят редиците на армията на САЩ
- 16:14 bTV сваля от екран водещата Мария Цънцарова
- 16:05 Чанаккале: История и култура на Дарданелите