"Фейсбук" затяга политическата реклама
България 29.03.2019 08:01
"Фейсбук" затяга правилата за политическата реклама. Това става ясно от съобщение от компанията на Марк Зукърбърг.
По-строгите правила на "Фейсбук" за политическа реклама ще важат за Европейския съюз.
Така социалната мрежа се готви за изборите за Европейски парламент.
С новите рестрикции ще бъдат запознати всички рекламни агенции.
"Фейсбук" се надява допълнителните проверки на самоличността и местоположението да създадат реална бариера пред всеки, който възнамерява да използва рекламите за външна намеса в изборите в дадена страна.
Ограниченията се отнасят да съдържание, свързано с предизборната кампания на политици или политически партии, както и за политически реклами, които целят да агитират или разубедят хората да гласуват.
Подобни мерки бяха въведени в последните месеци за изборите в Индонезия и Канада.
От "Фейсбук" вече въведоха изискване всеки рекламодател, който иска да пусне политическа реклама, да бъде проверен и да удостовери самоличността и местонахождението си.
Ако не бъде одобрен, няма да има право да публикува. Такъв тип реклама освен това ще бъде обозначена, а рекламодателят ще трябва да посочи кой е източникът на финансиране. Тези нови правила ще бъдат въведени първоначално в САЩ, а в следващите месеци и в останалата част от света.
"Фейсбук" вече забрани белия национализъм и сепаратизъм.
По-строгите правила на "Фейсбук" за политическа реклама ще важат за Европейския съюз.
Така социалната мрежа се готви за изборите за Европейски парламент.
С новите рестрикции ще бъдат запознати всички рекламни агенции.
"Фейсбук" се надява допълнителните проверки на самоличността и местоположението да създадат реална бариера пред всеки, който възнамерява да използва рекламите за външна намеса в изборите в дадена страна.
Ограниченията се отнасят да съдържание, свързано с предизборната кампания на политици или политически партии, както и за политически реклами, които целят да агитират или разубедят хората да гласуват.
Подобни мерки бяха въведени в последните месеци за изборите в Индонезия и Канада.
От "Фейсбук" вече въведоха изискване всеки рекламодател, който иска да пусне политическа реклама, да бъде проверен и да удостовери самоличността и местонахождението си.
Ако не бъде одобрен, няма да има право да публикува. Такъв тип реклама освен това ще бъде обозначена, а рекламодателят ще трябва да посочи кой е източникът на финансиране. Тези нови правила ще бъдат въведени първоначално в САЩ, а в следващите месеци и в останалата част от света.
"Фейсбук" вече забрани белия национализъм и сепаратизъм.
CHF
|
1 | 2.09113 |
GBP
|
1 | 2.26343 |
RON
|
10 | 3.86375 |
TRY
|
100 | 4.02778 |
USD
|
1 | 1.66227 |
Последни новини
- 12:26 Сметната палата дава болница "Лозенец" на прокурор
- 12:18 Меган Маркъл празнува завръщането на принц Хари у дома
- 12:09 София Вергара отложи участието си на наградите "Еми" заради инфекция
- 12:01 Шампионско посрещане за призьорите ни в бокса
- 11:54 Мъжът, заснел мечката в Ловеч: Кучетата я подгониха
- 11:46 Агенцията по заетостта: Близо 88 000 души започнаха работа през първото полугодие на 2025 г.
- 11:40 При сбиване 49-годишен мъж беше наръган в Кюстендил
- 11:29 Черно море пречупи Добруджа с 2:0 на „Тича“