Фейсбук дава приоритет на "заслужаващи доверие" източници на новини
България 20.01.2018 10:11
Фейсбук ще започне да дава предимство на "заслужаващи доверие" медии в нюзфийда си в рамките на борбата си срещу "търсенето на сензационното" и "погрешното информиране", заяви изпълнителният директор на компанията Марк Зукърбърг, цитиран от Ройтерс.
Фейсбук има над 2 милиарда потребители месечно и ще ги анкетира, за да определи кои медии заслужават доверие.
От следващата седмица нюзфийдът на Фейсбук ще даде приоритет на "висококачествените новини" над източници, които се ползват с по-ниско доверие, предаде "Фокус".
"Социалните медии позволяват на хората да разпространяват информацията по-бързо от когато и да било досега и ако не се захванем с проблеми като сензационализма, невярната информация и поляризацията, ние ще ги усилим", изтъкна Зукърбърг в свой пост във Фейсбук.
"Вече ще питаме нашите потребители дали познават даден източник на публикуване на новини и дали му имат доверие. Някои медии са смятани за надеждни само от своите читатели или зрители, докато други се ползват с по-голяма степен на обществено доверие, дори от хора, които не ги следят пряко", обясни Зукърбърг, цитиран от Франс прес.
В зависимост от отговорите на потребителите публикации от медии, които са смятани за заслужаващи доверие, ще са по-видими в нюзфийда на Фейсбук.
Фейсбук има над 2 милиарда потребители месечно и ще ги анкетира, за да определи кои медии заслужават доверие.
От следващата седмица нюзфийдът на Фейсбук ще даде приоритет на "висококачествените новини" над източници, които се ползват с по-ниско доверие, предаде "Фокус".
"Социалните медии позволяват на хората да разпространяват информацията по-бързо от когато и да било досега и ако не се захванем с проблеми като сензационализма, невярната информация и поляризацията, ние ще ги усилим", изтъкна Зукърбърг в свой пост във Фейсбук.
"Вече ще питаме нашите потребители дали познават даден източник на публикуване на новини и дали му имат доверие. Някои медии са смятани за надеждни само от своите читатели или зрители, докато други се ползват с по-голяма степен на обществено доверие, дори от хора, които не ги следят пряко", обясни Зукърбърг, цитиран от Франс прес.
В зависимост от отговорите на потребителите публикации от медии, които са смятани за заслужаващи доверие, ще са по-видими в нюзфийда на Фейсбук.
CHF
|
1 | 2.09943 |
GBP
|
1 | 2.23626 |
RON
|
10 | 3.84197 |
TRY
|
100 | 3.90542 |
USD
|
1 | 1.66894 |
Последни новини
- 21:02 Хороскоп за събота, 20 декември 2025 г.
- 19:33 Безплатното разширение за браузъра Chrome шпионира разговорите ви с ChatGPT
- 19:24 Две нови метростанции отварят врати в Рим
- 19:16 Шесто понижение за годината на основната лихва в Русия
- 19:08 Съдията нареди на Анджелина Джоли да предаде личните си съобщения с адвоката си
- 18:59 Столична община спира строеж на 150-метров небостъргач на бул. "България" със заменка
- 18:52 "Беше като потъващ кораб". Как бе сключена сделката за финансирането на Украйна
- 18:44 CATL внедрява човекоподобни роботи при сглобяването на батерии