Доклад: Китайците най-склонни да си купят електромобил или хибрид
България 08.12.2019 15:28
Китайските потребители са много по-склонни от хората в други големи страни да си купят електрически автомобил или хибрид, показа проучване на глобалната консултантска фирма OC&C Strategy Consultants. Над 50 процента от анкетираните 10 000 респондента в пет държави – САЩ, Китай, Франция, Германия и Великобритания, са заявили готовност да обмислят преминаването на електрическо или хибридно возило следващия път, когато си купуват нова кола, предаде bulgarian.cri.cn.
В доклада се посочва, че Китай е ясно изразен лидер в това отношение с 94 процента от анкетираните, изразили готовност да си купят електромобил или хибрид. След него се нарежда Франция със 77 процента.
Докладът показа, че американците изостават доста от потребителите в останалите четири страни по отношение на използването на електрически или хибридни превозни средства – 53% от анкетираните са заявили, че нямат намерение да купуват подобни автомобили, до голяма степен заради отдалечеността на зарядните станции от домовете им. Едва 19% са отговорили, че биха си купили електромобил или хибрид.
Правителствените стимули са ключов двигател за привличането на потребителите за закупуване на електрически превозни средства, отбелязва проучването. В това отношение, политиката на Китай през последните няколко години го превърна в един от най-бързо развиващите се пазари на превозни средства с нови енергии (NEV).
Миналата година продажбите на този тип автомобили в страната са нараснали с 61,74 процента до 1,26 милиона бройки, според Китайската асоциация на автомобилните производители.
В доклада се посочва, че Китай е ясно изразен лидер в това отношение с 94 процента от анкетираните, изразили готовност да си купят електромобил или хибрид. След него се нарежда Франция със 77 процента.
Докладът показа, че американците изостават доста от потребителите в останалите четири страни по отношение на използването на електрически или хибридни превозни средства – 53% от анкетираните са заявили, че нямат намерение да купуват подобни автомобили, до голяма степен заради отдалечеността на зарядните станции от домовете им. Едва 19% са отговорили, че биха си купили електромобил или хибрид.
Правителствените стимули са ключов двигател за привличането на потребителите за закупуване на електрически превозни средства, отбелязва проучването. В това отношение, политиката на Китай през последните няколко години го превърна в един от най-бързо развиващите се пазари на превозни средства с нови енергии (NEV).
Миналата година продажбите на този тип автомобили в страната са нараснали с 61,74 процента до 1,26 милиона бройки, според Китайската асоциация на автомобилните производители.
![]() |
1 | 2.09269 |
![]() |
1 | 2.26763 |
![]() |
10 | 3.86688 |
![]() |
100 | 4.17071 |
![]() |
1 | 1.66213 |
Последни новини
- 20:55 Хороскоп за неделя, 6 юли 2025 г.
- 19:33 Папа Лъв XIV предприе първи действия срещу сексуалните посегателства
- 19:24 Мъжът, който не остарява
- 19:11 Ситуацията с пожара на гръцкия остров Евия се е подобрила
- 18:59 Андреева пречупи американка, шампионката от 2022-ра аут от "Уимбълдън"
- 18:46 Колко близка е Скарлет Йохансон със своя брат близнак
- 18:34 Красивите цветя, които вече не трябва да садим в градината си
- 18:21 Пожар в района на летището в Бургас