Доклад: Китайците най-склонни да си купят електромобил или хибрид
България 08.12.2019 15:28
Китайските потребители са много по-склонни от хората в други големи страни да си купят електрически автомобил или хибрид, показа проучване на глобалната консултантска фирма OC&C Strategy Consultants. Над 50 процента от анкетираните 10 000 респондента в пет държави – САЩ, Китай, Франция, Германия и Великобритания, са заявили готовност да обмислят преминаването на електрическо или хибридно возило следващия път, когато си купуват нова кола, предаде bulgarian.cri.cn.
В доклада се посочва, че Китай е ясно изразен лидер в това отношение с 94 процента от анкетираните, изразили готовност да си купят електромобил или хибрид. След него се нарежда Франция със 77 процента.
Докладът показа, че американците изостават доста от потребителите в останалите четири страни по отношение на използването на електрически или хибридни превозни средства – 53% от анкетираните са заявили, че нямат намерение да купуват подобни автомобили, до голяма степен заради отдалечеността на зарядните станции от домовете им. Едва 19% са отговорили, че биха си купили електромобил или хибрид.
Правителствените стимули са ключов двигател за привличането на потребителите за закупуване на електрически превозни средства, отбелязва проучването. В това отношение, политиката на Китай през последните няколко години го превърна в един от най-бързо развиващите се пазари на превозни средства с нови енергии (NEV).
Миналата година продажбите на този тип автомобили в страната са нараснали с 61,74 процента до 1,26 милиона бройки, според Китайската асоциация на автомобилните производители.
В доклада се посочва, че Китай е ясно изразен лидер в това отношение с 94 процента от анкетираните, изразили готовност да си купят електромобил или хибрид. След него се нарежда Франция със 77 процента.
Докладът показа, че американците изостават доста от потребителите в останалите четири страни по отношение на използването на електрически или хибридни превозни средства – 53% от анкетираните са заявили, че нямат намерение да купуват подобни автомобили, до голяма степен заради отдалечеността на зарядните станции от домовете им. Едва 19% са отговорили, че биха си купили електромобил или хибрид.
Правителствените стимули са ключов двигател за привличането на потребителите за закупуване на електрически превозни средства, отбелязва проучването. В това отношение, политиката на Китай през последните няколко години го превърна в един от най-бързо развиващите се пазари на превозни средства с нови енергии (NEV).
Миналата година продажбите на този тип автомобили в страната са нараснали с 61,74 процента до 1,26 милиона бройки, според Китайската асоциация на автомобилните производители.
CHF
|
1 | 2.10803 |
GBP
|
1 | 2.22077 |
RON
|
10 | 3.84695 |
TRY
|
100 | 4.00722 |
USD
|
1 | 1.68084 |
Последни новини
- 16:02 Орбан се среща с Тръмп във Вашингтон за обсъждане на енергийни санкции и мирна инициатива
- 15:54 Ройтерс: В Германия обсъждат как да национализират „Роснефт“
- 15:47 Министър Жечо Станков: България може да стане балансиращата енергийна сила на Балканите
- 15:40 Ето кой е Мухарем Зуфури от снимката с Бойко Рашков, която Пеевски показа пред медиите
- 15:39 Комплекс за социални услуги „Владиславово“ към Фондация „Владиславово“
- 15:34 Край на златната треска? Пет знака, че балонът с изкуствения интелект се пука
- 15:32 Бунт в Одеса - тълпа преобърна микробус на военни комисари и ги прогони
- 15:27 Костадинов искал вторият пенсионен стълб да бъде ликвидиран незабавно