Доклад: Китайците най-склонни да си купят електромобил или хибрид
България 08.12.2019 15:28
Китайските потребители са много по-склонни от хората в други големи страни да си купят електрически автомобил или хибрид, показа проучване на глобалната консултантска фирма OC&C Strategy Consultants. Над 50 процента от анкетираните 10 000 респондента в пет държави – САЩ, Китай, Франция, Германия и Великобритания, са заявили готовност да обмислят преминаването на електрическо или хибридно возило следващия път, когато си купуват нова кола, предаде bulgarian.cri.cn.
В доклада се посочва, че Китай е ясно изразен лидер в това отношение с 94 процента от анкетираните, изразили готовност да си купят електромобил или хибрид. След него се нарежда Франция със 77 процента.
Докладът показа, че американците изостават доста от потребителите в останалите четири страни по отношение на използването на електрически или хибридни превозни средства – 53% от анкетираните са заявили, че нямат намерение да купуват подобни автомобили, до голяма степен заради отдалечеността на зарядните станции от домовете им. Едва 19% са отговорили, че биха си купили електромобил или хибрид.
Правителствените стимули са ключов двигател за привличането на потребителите за закупуване на електрически превозни средства, отбелязва проучването. В това отношение, политиката на Китай през последните няколко години го превърна в един от най-бързо развиващите се пазари на превозни средства с нови енергии (NEV).
Миналата година продажбите на този тип автомобили в страната са нараснали с 61,74 процента до 1,26 милиона бройки, според Китайската асоциация на автомобилните производители.
В доклада се посочва, че Китай е ясно изразен лидер в това отношение с 94 процента от анкетираните, изразили готовност да си купят електромобил или хибрид. След него се нарежда Франция със 77 процента.
Докладът показа, че американците изостават доста от потребителите в останалите четири страни по отношение на използването на електрически или хибридни превозни средства – 53% от анкетираните са заявили, че нямат намерение да купуват подобни автомобили, до голяма степен заради отдалечеността на зарядните станции от домовете им. Едва 19% са отговорили, че биха си купили електромобил или хибрид.
Правителствените стимули са ключов двигател за привличането на потребителите за закупуване на електрически превозни средства, отбелязва проучването. В това отношение, политиката на Китай през последните няколко години го превърна в един от най-бързо развиващите се пазари на превозни средства с нови енергии (NEV).
Миналата година продажбите на този тип автомобили в страната са нараснали с 61,74 процента до 1,26 милиона бройки, според Китайската асоциация на автомобилните производители.
CHF | 1 | 2.08156 |
GBP | 1 | 2.3511 |
RON | 10 | 3.92982 |
TRY | 100 | 5.26392 |
USD | 1 | 1.89243 |
Последни новини
- 16:41 Филипинският парламент гласува импийчмънт на вицепрезидента
- 16:32 Сержантите получили по-висок ръст на заплатата - около 33%
- 16:22 Андрей Райчев: Пеевски измести фокуса на пропагандата от евроатлантизма към Сорос
- 16:14 Военният министър Запрянов: Дания ни даде 358 млн. лв. компенсация за военната помощ за Украйна
- 16:07 ЕС иска да наложи такси върху стоките от Shein и Temu
- 15:59 Съюзник на Тръмп: USAID e харчила безразсъдно пари за финансирани на леви организации на Балканите
- 15:53 Китай се обяви против насилственото разселване на палестинците от Газа
- 15:46 Администрацията на Тръмп пуска в отпуск служители на USAID