Акционерите на "Фейсбук" отново поискаха оставката на Марк Зукърбърг
България 18.10.2018 15:15
Маркетинговите агенции заведоха съдебно дело срещу най-голямата социална мрежа фейсбук, съобщи kaldata.com.
Рекламодателите считат, че екипът на Марк Зукърбърг от една година знае за възможността за превъртането на броячите за броя гледания на видеата в социалната мрежа, но е скрил тази информация от тях. Разгаря се нов гигантски скандал, който накара акционерите отново да повдигнат въпроса за махането на Зукърбърг от управлението на компанията.
Преди време Facebook спомена, че е сгрешила в оценките си за броя гледания на видеата и е завишила този показател с 60-80%. Преди няколко часа CNBC съобщи, че всъщност Facebook е завишила броя гледания с невероятните 150-900%.
Екипът на Зукърбърг обяснява случилото се не с някакъв умисъл, а с грешка в
пресмятанията. Facebook заяви, че не е взимала от рекламодателите допълнителни
финансови средства. Но контрагентите са сигурни, че компанията от една година знае за проблема, но не е споделила информацията с тях. Ищците искат компенсация, но засега не назовават сумата.
През последните две години Facebook имаше сериозни проблеми. Тя бе обвинена в
разрушаване на демокрацията, след това броят на нейните потребители намаля, наложи се въвеждането на цензура и какво ли още не. Акционерите веднъж вече поставиха въпроса, че Марк Зукърбърг не се справя с управлението на "Фейсбук". Сега отново се убедиха в това.
Но акционерите едва ли ще постигнат нещо, понеже решаващият глас принадлежи на Зукърбърг.
Рекламодателите считат, че екипът на Марк Зукърбърг от една година знае за възможността за превъртането на броячите за броя гледания на видеата в социалната мрежа, но е скрил тази информация от тях. Разгаря се нов гигантски скандал, който накара акционерите отново да повдигнат въпроса за махането на Зукърбърг от управлението на компанията.
Преди време Facebook спомена, че е сгрешила в оценките си за броя гледания на видеата и е завишила този показател с 60-80%. Преди няколко часа CNBC съобщи, че всъщност Facebook е завишила броя гледания с невероятните 150-900%.
Екипът на Зукърбърг обяснява случилото се не с някакъв умисъл, а с грешка в
пресмятанията. Facebook заяви, че не е взимала от рекламодателите допълнителни
финансови средства. Но контрагентите са сигурни, че компанията от една година знае за проблема, но не е споделила информацията с тях. Ищците искат компенсация, но засега не назовават сумата.
През последните две години Facebook имаше сериозни проблеми. Тя бе обвинена в
разрушаване на демокрацията, след това броят на нейните потребители намаля, наложи се въвеждането на цензура и какво ли още не. Акционерите веднъж вече поставиха въпроса, че Марк Зукърбърг не се справя с управлението на "Фейсбук". Сега отново се убедиха в това.
Но акционерите едва ли ще постигнат нещо, понеже решаващият глас принадлежи на Зукърбърг.
![]() |
1 | 2.09269 |
![]() |
1 | 2.26763 |
![]() |
10 | 3.86688 |
![]() |
100 | 4.17071 |
![]() |
1 | 1.66213 |
Последни новини
- 20:55 Хороскоп за неделя, 6 юли 2025 г.
- 19:33 Папа Лъв XIV предприе първи действия срещу сексуалните посегателства
- 19:24 Мъжът, който не остарява
- 19:11 Ситуацията с пожара на гръцкия остров Евия се е подобрила
- 18:59 Андреева пречупи американка, шампионката от 2022-ра аут от "Уимбълдън"
- 18:46 Колко близка е Скарлет Йохансон със своя брат близнак
- 18:34 Красивите цветя, които вече не трябва да садим в градината си
- 18:21 Пожар в района на летището в Бургас