Общият бизнес с Tesla дръпна Panasonic напред
България 03.02.2020 14:53
Panasonic отчете 3% ръст на оперативната печалба за третото финансово тримесечие. Печалбата на компанията надмина оценките на анализаторите, благодарение на редуцирането на разходите и успеха на съвместния бизнес с батерии с Tesla.
Panasonic, която доставя батерии за електрическите превозни средства на Tesla, отчете печалба от 100,4 милиарда йени (915,22 милиона долара) за периода октомври-декември 2019 година, спрямо 97,6 милиарда йена година по-рано, пише Reuters.
Компанията поддържа прогнозата си за четвъртото финансово тримесечие на 300 милиарда йени, което е над средната оценка на 20 анализатори от 295,14 милиарда йени.
Бизнесът с батерии на Tesla се подобри рязко, след като заводът Gigafactory 1 в Невада разшири производството си след няколко години на забавяне.
Миналата седмица Tesla отчете втора тримесечна печалба подред, тъй като доставките на превозни средства достигнаха рекорд. Компанията заяви, че през тази година ще направи повече от половин милион броя автомобили и ще опита да изтласка акциите си до нови рекордни нива.
Panasonic се бори да намери нови двигатели на растеж. Причината - стратегическата трансформация на компанията от потребителска електроника с ниски маржове към фабрични устройства за автоматизация и автомобилни компоненти претърпява неуспех поради продължителната търговска война между двете най-големи световни икономики и по-високите от очакваните разходи за развитие.
Тъй като инвестициите в новия бизнес не успяват да дадат солидна възвращаемост, сега Panasonic дава приоритет на редуцирането на разходите пред растежа - компанията се стреми към освобождаване от нерентабилен бизнес и реорганизиране на продуктовото си портфолио. /money.bg
Panasonic, която доставя батерии за електрическите превозни средства на Tesla, отчете печалба от 100,4 милиарда йени (915,22 милиона долара) за периода октомври-декември 2019 година, спрямо 97,6 милиарда йена година по-рано, пише Reuters.
Компанията поддържа прогнозата си за четвъртото финансово тримесечие на 300 милиарда йени, което е над средната оценка на 20 анализатори от 295,14 милиарда йени.
Бизнесът с батерии на Tesla се подобри рязко, след като заводът Gigafactory 1 в Невада разшири производството си след няколко години на забавяне.
Миналата седмица Tesla отчете втора тримесечна печалба подред, тъй като доставките на превозни средства достигнаха рекорд. Компанията заяви, че през тази година ще направи повече от половин милион броя автомобили и ще опита да изтласка акциите си до нови рекордни нива.
Panasonic се бори да намери нови двигатели на растеж. Причината - стратегическата трансформация на компанията от потребителска електроника с ниски маржове към фабрични устройства за автоматизация и автомобилни компоненти претърпява неуспех поради продължителната търговска война между двете най-големи световни икономики и по-високите от очакваните разходи за развитие.
Тъй като инвестициите в новия бизнес не успяват да дадат солидна възвращаемост, сега Panasonic дава приоритет на редуцирането на разходите пред растежа - компанията се стреми към освобождаване от нерентабилен бизнес и реорганизиране на продуктовото си портфолио. /money.bg
CHF | 1 | 2.10939 |
GBP | 1 | 2.35062 |
RON | 10 | 3.92997 |
TRY | 100 | 5.43683 |
USD | 1 | 1.87844 |
Последни новини
- 19:41 Задържаха над 300 мигранти в пустиня в Либия
- 19:15 Румънският премиер отпада от надпреварата за президент
- 19:02 В САЩ виждат Хонконг като център за нарушения на американските санкции
- 18:49 Проливни дъждове увеличават страданията в Газа
- 18:36 Слави Трифонов: Борисов премиер, Атанасов шеф на НС - твърдо не!
- 18:24 Доналд Тръмп гони трансджендър войниците от американската армия
- 18:11 Мъж е в кома след катастрофа край Банкя
- 17:56 МЗ стартира разговори за повече противогрипни ваксини за свободния пазар